Sancti min hellige ku, helt enig med deg. 360 er den som leder, det viser jo stats'n og man må heller ikke være et geni for å forstå det. Idag, PS3 vs 360, playstation blir grust, most, overkill, kall det hva dere 14tisser kaller det.
Jeg tror det er utrolig mange PS2 kjøpere som venter på at PS3 prisen skal gå ned, før de bestemmer seg for hvilken konsoll de skal kjøpe. I mellomtiden koser de seg med Wii. Markedet er laaangt ifra mettet, og dette kan gå begge veier.
Jeg venter fortsatt på killer app'n til 360, som skal få meg, playstation kjøper til å si, fuck sony...360 ftw. Jeg har mine tvil om den kan komme. Det er derimot lettere for Sony å converte en 360 kjøper til å kjøpe en PS3. Av den enkle grunn, Sony har levert før, og de kommer til å levere igjen.
Greit nok, 360 har Halo, men hva mer egentlig? Hva skjer etter det?
Sony har flere baller i lufta, om alt går til helvete så går alt til helvete, de prøver og satser all in.
År 2007, blir glatt 360 sitt år, med Wii rett bak, kanskje foran?
Jeg tror salget stort sett etter nyttår/juletider vil bli Sony sin start på dominans. De kommer med price drop, utrolig mange god spill, flere har kjøpt seg HD tv'r, BR blir mer etablert.
Som sagt før, skal du selge en konsoll, må du ha bra spill, ingen tvil om det. Jeg kan nesten vedde den brukte trusa til Sancti på at late 2007--->og utover vil bli Playstation Comback....
btw: Jackko kommer med ny singel i Nov/Des i år...og alle veit at han skaffer seg en PS3. Etter dette vil salget trolig øke med 500%