Playstation 3 is a temptation i could not resist!

D

Doctor Downs

Gjest
Prøvde PS3 for første gang i går. Ble Tony Hawk som jeg har prøvd før på 360, Virtua Fighter 5 og det offroad racing-spillet det går reklame for på TV.

Jeg har aldri vært noen fan av fighting-sjangeren, og syntes dermed VF5 var så der. Når det gjelder Tony Hawk-serien så ser jeg for meg at nummer to- eller treogtjue i serien kommer til å ha nok nytt til å ha kunne vært en verdig treer. "Det offroad-spillet" var litt artig, men jeg kom på førsteplass uten å prøve altfor hardt hver gang, så det ble fort ensformig.

Grafikkmessig har jeg sett bedre enn alle de tre.
 
Velkommen inn i varmen... dude.. du er gammalt nytt, jeg skulle egentlig sagt dette til deg jeg.

Jeg kjøpte en Japansk maskin for lenge siden og solgte den ikke lenge etterpå, det var rett og slett ikke ett eneste spill som kunne overbevise meg til og ikke ta imot budet på 7000kr når jeg aldri brukte den og trengte penger.

Ps3 er en flott maskin, men har 6mnd til før den får noe vettig av software. frem til det skal jeg fortsette og nyte min Xbox360\Pc\Ps2\Psp\pøssy.


Men til alle nye eiere, det er mye godt fremover! gratulerer!
 
PS3 er super... men Ubisoft's PS3 version av Splinter Cell Double Agent små lagger jo! :eek: ikke mye da men man merker det... sikkert pga detaljene de har lagt til... fin grafikk da :D
 
Grafikkmessig har jeg sett bedre enn alle de tre.
[/b]
Okey, kan du fortelle meg hvilket figthing-spill som har bedre grafikk en VF5 på PS3? Kan svare for deg jeg, INGEN! Ingen klarer å måle seg med VF5, når det gjelder grafikken.
 
Hva med DOA4?
[/b]
Nei, tar du ulovlig feil! DOA4, grafikk messing, never! Har du i det hele tatt sett igjennom alle banene til VF5? Ikke bare det men alt av grafikk på det spillet er first class.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke av HAL, altså?

Edit:SITAT(Lodin @ 13.04.07, 18.46) 60960
This is living!

[Bilder][/b]
This is decidedly mediocre!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I det minste er det massevis av lightbloom, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
.
 

Lodin

Der Waaaah
Sikkert stusselig, men det har faktisk ikke slått meg før nå at sixaxis er et palindrom. :blunk:

Forandrer ikke det faktum at det er uheldig for et japansk firma å bruke axis i noen som helst sammenheng, men nå ser jeg i det minste hva de mente.
Hvis de slipper et bilratt bør det hete Racecar.