Playstation 3 is a temptation i could not resist!

#81
NiloPilo, hvorfor krangler du på ting du ikke kan noe om? Så vidt jeg vet har du ingen PS3, og har ikke selv sett hvor mye støv som samler seg på en maskin. Både jeg og Hazen sier jo straight ut at det samler seg mye støv på maskinen, sikkert tilsvarende på en 360 eller Wii, men pga. overflaten er det langt mer synlig. Thats all. Ingen sier maskinen sucker eller noe. Støv vises bare godt igjen på den.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
SITAT(NiloPilo @ 17.01.07, 14.06) 47645
Alt av husets støv vil sirkulere gjennom lofta. Har du en isolert loft vil du merke forskjell, det vil da ikke samle seg så mye støv som det gjør hvis man har en åpen/ikke isolert loft.

En ikke isolert loft er viktig fordi du kan sammenligne det som husets støvsamler. Nesten som en støvsuger

De som har en isolert loft vil merke at det er mer støv rundt omkring huset enn de som har en ikke isolert loft
Make sense? No? F*ck you![/b]
Hallo? Var det det som var poenget mitt? :blunk:
 
#83
NiloPilo, hvorfor krangler du på ting du ikke kan noe om? Så vidt jeg vet har du ingen PS3, og har ikke selv sett hvor mye støv som samler seg på en maskin. Både jeg og Hazen sier jo straight ut at det samler seg mye støv på maskinen, sikkert tilsvarende på en 360 eller Wii, men pga. overflaten er det langt mer synlig. Thats all. Ingen sier maskinen sucker eller noe. Støv vises bare godt igjen på den.
[/b]
Ninja kanskje jeg ikke har behov for å legge ut bilder av MIN PS3, kanskje fordi jeg gir blank F i hva dere sier, kanskje DU burde rulle inn? Kanskje, kanskje ikke? Kanskje jeg ikke har en PS3? kanskje jeg har 3 ps1 liggene oppå hverandre og later som om jeg har ps3? Har du noen sinne tenkt på det? HVA? SVAR MEG DA? SE PÅ MEG NÅR JEG SNAKKER TIL DEG! JA! SVAR DA!!!


Hallo? Var det det som var poenget mitt? [/b]
Alle veit hva du egentlig mente, du liker bare meg pga kroppen min, det er alt...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Faen, der ble jeg gjennomskua. :(
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#85
Jeg driver ennå å lurer på om jeg skal skaffe meg en PS3. Det jeg lurer på mest er bækkwards-kompabiliteteten. Jeg har hørt på amerikanske forum at den er helt ubrukelig og at kvaliteten blir sterkt nedsatt, mens andre sier de aldri har opplevd noe lignended på sine ps3'er. Jeg lurer på om det kan ha noe å gjøre med rot i regionene ellernoe.

Siden jeg aldri har hatt en PS2, hadde det vært kjempekult om jeg kunne skaffe en PS3 for å spille PS2-titlene jeg har gått glipp av. Wipeout 1/2/3 til psx er vel noen av mine favorittspill, og det har lenge irritert meg at jeg aldri har fått prøvd fusion.

Jeg tenkte egentlig det var på tide å bare skaffe seg en ps2, de er jo så billige nå for tiden, men når jeg hørte at dem driver å lager wipeout til ps3 som vil ha net-play, så ble jeg særdeles interresert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#86
Etter sigende har Sony gitt ut en oppdatering til PS3-en som bedrer kvaliteten på bakoverkompatibiliteten betraktelig, så det kan godt være at det ikke lenger er noe problem.
 

Kilik

Lokal moderator
#87
95% av spillene skal fungere fint med den siste oppdateringen, inkludert alle Wipeout-spillene. Når det er sagt høres det smartere ut for deg å kjøpe en PS2. Får vel en for under tusenlappen nå...
 

Lodin

Der Waaaah
#89
Den filmen ble lagt ut 26 januar og siden da har Sony sluppet en fiks som gjør at PS2 spill ikke ser totalt gugge ut. La oss holde håningen av Sony faktisk og realistisk nå unger.
 
#90
SITAT(Lodin @ 10.02.07, 09.26) 51447
Den filmen ble lagt ut 26 januar og siden da har Sony sluppet en fiks som gjør at PS2 spill ikke ser totalt gugge ut. La oss holde håningen av Sony faktisk og realistisk nå unger.
[/b]
Hvis du faktisk gidder å sjekke ut saken, så ser du at det er en video som viser forbedringen du får ved å kjøre på PS3.

På en annen side så skrev jeg feil, og det er faktisk sammenligning mellom PS2 spill på PS3 før og etter fiksen.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#91
Videoen viser jo en klar forbedring, men det er vanskelig å si om den forbedringen driver kvaliteten opp til det den er på en PS2.
 

Lodin

Der Waaaah
#92
Meh! Det er en stund siden 26 januar og sist jeg sjekka var ifølge Sony selv 90% av alle PS1 og -2spill likeverdige med det de var da de ble gitt ut.
Kan ikke klage over PS3 da.

EDIT: Hvofor i helvete er det jeg som forsvarer maskina? Nilooo!!!
 
#93
SITAT(Lodin @ 10.02.07, 12.22) 51455
Meh! Det er en stund siden 26 januar og sist jeg sjekka var ifølge Sony selv 90% av alle PS1 og -2spill likeverdige med det de var da de ble gitt ut.
Kan ikke klage over PS3 da.

EDIT: Hvofor i helvete er det jeg som forsvarer maskina? Nilooo!!!
[/b]

Come to the dark side Lodin, and you shall be blessed! :angel:
 
#94
Alle ps2 spill jeg har testet har sett helt flott ut. spessielt siden de går igjennom component og ikke rgb eller composite. av den grunn så ser meste parten bedre ut også.
 
#95
Dere alle har sett reklamene på ps3, han fyren som sakker i bakgunnen, bare venter til han skal si

MORTAL KOMBAT!
 
#96
SITAT(NiloPilo @ 10.02.07, 15.06) 51485
Dere alle har sett reklamene på ps3, han fyren som sakker i bakgunnen, bare venter til han skal si

MORTAL KOMBAT!
[/b]

Jeg får maskina Mandag Pilo
Peke til og se ned På :rulleøyne:
 
#97
Jeg får maskina Mandag Pilo
Peke til og se ned På :rulleøyne:
[/b]
Jeg fikk maskinen for 5 uker siden, så solgte jeg den Dog
Ta ned buksa og bæsje ned på på :rulleøyne: