Playstation 4

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#41
Kjedelig tørrprat er det du går glipp av så langt.
 
#45
Standard PC-prosessor (de innrømma at Cell var en dårlig idé), "Bra grafikkort", 8gb Ram
Prototypen av kontrollen er ekte.
 
#47
Nytt spill!

"Knack". Gir vibber fra PS1-spill som Spyro, Crash Bandicoot og Ape Escape.

Tror dem nettopp sa at man kan hoppe rett tilbake der man avslutta et spill. Også noe om forbedret patching og nedlasting i bakgrunnen osv. FIkk ikke med detaljene, men hørest bra ut!

Nytt interface. Innebygd video-deling. Man kan ta opp eller streame Live. Igjen, høres bra ut!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#51
Dette fra mannen som bare "wow WiiU med touchsensitiv pad man kan spille på oh shit Nintendo gjør det igjen revolusjonerer alt"

Neida Lodin, men noen ganger lurer jeg på om du liker Nintendo eller misliker Sony mest :) Movect-dingsen så ganske teit ut dog, men får se om den er vits i å bruke til noe.

On-topic, alltid moro med ny maskin, de prater om skikkelig mye uinteressante greier, gi meg noe spill snart. Kontrollen så ganske ålreit ut da, og elsker share-funksjonaliteten for å være ærlig, selv om vi får se hvordan den blir å funke (tør ikke bli overbegeistret helt enda).
 
#52
So far so good. Håper de holder koken. En del hype, selvsagt, men tankene er gode! Virker som at dette blir dyrt, men jeg har allerede lyst på en.
 

Lodin

Der Waaaah
#54
Nei altså, dette er overaskende bra så langt. Jeg var forberedt på at de kun skulle si navnet, vise gamle salgstall og slenge ut buzzwords. Jeg liker kontrollen og Movestøtte vil gjøre at utviklere kanskje gidder bruke det.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#55
Ja spent på prisen, håper ikke den koster så mye som ryktes.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#57
MEN først og fremst, kommer alt de lover til å funke? Om ja kan dette bli veldig gode saker, om nei... Remote play, streamspilling, deling mot twitch osv.

Håper ikke de knytter for mye opp mot Vita (og i det jeg skriver det snakker de om Vita) siden, ja, nesten ingen har den.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#59
Dobbelposter jeg, Vitaen skal funke som gametableten til WiiU. Hmmm.