Tenkte vi kunne ha en dedikert tråd for alt som er relatert til annonseringen i kveld.
Når er annonseringen?
0.00 i natt, 18.00 lokal tid i New York.
Hva kan vi forvente?
Det er nærmest skrevet i stein at Playstation 4 vil bli annonsert, og vi vil trolig se en god del nye spill. Blant annet teaser Santa Monica-studioet til Sony om at det vil kommer noe God of War-relatert:

Siden Sony har kjøpt Gaikai, som jobber med streaming-teknologi, så vil vi trolig få vite hvordan Sony tenker å implementere dette i den nye konsollen. Ryktene sier at dette skal være løsningen på bakoverkompabilitet.
I dag har det også dukket opp rykter rundt noe som heter Playstation Cloud, gjennom noen domener som Sony har snappet opp. Der er nok folk på forumet som kan komme med mer kvalifiserte tips enn meg rundt hva dette gjelder. Det må da være noe mer omfattende enn sky-lagring? Kanskje noe relatert til cross-platform med Vita?
Personlig synes jeg det blir spennende å høre hvordan Sony vil gjøre det med abonnements-løsninger i fremtiden. En utvidet versjon av PS-Plus høres på papiret kjempebra ut. Ryktene her er Playstation World, som vil erstatte Plus. Det som er mest trolig er at man må begynne å betale for online-spilling, alá Xbox-Live.
Hvor kan jeg følge annonseringen?
Eventen vil bli streamet live (Kommer til å redigere inn link og mer informasjon om dette når det dukker opp). I tillegg kommer The Verge til å ha tekst-overføring (Erfaringsmessig er disse veldig gode), og Giant Bomb kommer til å kjøre en slags form for live-show.
E:
Her er noen nye linker til hvor man kan følge annonseringen:
Edge
Gametrailers (Obs! Fare for Mountain Dew)
Polygon (Tekst-overføring. Kommer også til å kjøre pre- og etter-show)
Playstation, offisiell stream (Usikker på om den er geo-blokket)