kontrollerene ser ut som en enda mer etterligning etter xbox sine.. og selve ps4 ser ut som en rip off av en eller annen sær ekstern harddisk..
Og ja Xbox orginal kontrolleren er ikke en etterligning av ps1 doulshock kontrolleren, men mer en utvilking av dreamcast controlleren fordi MS og sega samarbeidet mye sammen både under dreamcast og under xbox orginal..
Er vel ok at man har en digital og en med bluray.. Fikk meg akkurat Xbox one X og kjøpte 2 spill på disc men kjøpte meg også gamepass kode på ebay så nå har jeg lasta ned ca 20 spill
så det er jo vel og bra det, men da var hele 1tb disken full.. (koster ca 50kr på ebay med moms, har du ikke konto kan jeg sikkert kjøpe for deg om du vippser meg så slipper du å betale 120kr som M$ vil ha)
Så Problemet med digitale spill er at de fort fyller opp harddisken og jeg tviler sterkt på at sony vil lage en løsning der man kan bytte digitale spill ved å overføre lisenser til hverandre.. Så "eneste" "måte" å selge et digitalt spill på er vel å lage en profil per spill.. og det blir rimelig tåplig og alikevel små vannsklig å selge ... Og når man kjøper et digitalt spill betaler man fort opp mot hva det koster nytt i butikken, uten at man får varen på samme månte men man betaler et engangsbeløp for å lease spillet frem til tilbyder skrur av serverene ...
Men på den annen side så har man spillet i underkant av en time etter kjøpet og man spiller både å vente på posten og reise på posthuset.. Så det er både positive ting ved det og negative ting... Det som kanskje er litt irriterende er at de spillene som man i første øyekast helst vil kjøpe digitalt grunnet postgang er kanskje japanske shooter\rpg ,, men det er vel fort de spillene som stiger i pris etter at de slutter å bli produsert