[PS4] PlayStation 5 i papbox

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#1
Sony har noe PS5 greier på gang begynner kl 22:00


 

demake

Seksuelt godteri
#3
Designet på PS5 er heeeeelt hinsides. Det er den styggeste konsollen jeg noensinne har sett. Hvem i helvete hos Sony tenkte at det DER er noe folk vil ha i stua.

Så hva hva annet? Jeg ser ikke helt den store forskjellen i grafikk mellom PS4 og 5. Jeg driter syltynt i grafikk, så det er kanskje derfor jeg er blind.

Eneste jeg så som ikke kjeda meg var en remake av et 10 år gammalt spill, men er det verdt å bruke 5000+ for et estetisk problem for å få spille det?

Prediksjon: Nintendo vinner igjen
 

demake

Seksuelt godteri
#6
Skrik ut om du skal selge en modda en
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Synes ikke den så så jævlig ut. Kontrollen var smooth som fy
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
Nytt Ratchet & Clank, Horizon 2, Resi 8, Astrobot og innebygd 4k-drev, jeg er solgt iallfall.

Hvis du har mulighet, sjekk denne traileren i 4k da:



Vil slåss mot de mammutene.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#10
Ren digital konsoll eller med drev da dere? Vet ikke om jeg er helt innstilt på fulldigital ennå ass. Og ja, designet er kriminelt dårlig og skal gjemmes bort bak en skapdør, et langt steg ned fra det fine PS4-designet.

Når det gjelder grafikk synes jeg den er god nok på PS4, jeg trenger ikke fotorealisme. Ser det gnåles i mainstreammedia om at spillenes "gjennombrudd" nå kommer, men for meg kom de i forrige generasjon.
 
Sist redigert:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#11
Hvor lang tid tror dere det gikk fra den jente Lombax'en ble vist i Ratchet traileren til det var regel 34 bilder av henne på Devianart?



edit: hva tror dere prisen blir? Jeg tipper 499 USD for den uten drev og og 599 USD for den med drev

 
Sist redigert:
#12
kontrollerene ser ut som en enda mer etterligning etter xbox sine.. og selve ps4 ser ut som en rip off av en eller annen sær ekstern harddisk..

Og ja Xbox orginal kontrolleren er ikke en etterligning av ps1 doulshock kontrolleren, men mer en utvilking av dreamcast controlleren fordi MS og sega samarbeidet mye sammen både under dreamcast og under xbox orginal..

Er vel ok at man har en digital og en med bluray.. Fikk meg akkurat Xbox one X og kjøpte 2 spill på disc men kjøpte meg også gamepass kode på ebay så nå har jeg lasta ned ca 20 spill :) så det er jo vel og bra det, men da var hele 1tb disken full.. (koster ca 50kr på ebay med moms, har du ikke konto kan jeg sikkert kjøpe for deg om du vippser meg så slipper du å betale 120kr som M$ vil ha)

Så Problemet med digitale spill er at de fort fyller opp harddisken og jeg tviler sterkt på at sony vil lage en løsning der man kan bytte digitale spill ved å overføre lisenser til hverandre.. Så "eneste" "måte" å selge et digitalt spill på er vel å lage en profil per spill.. og det blir rimelig tåplig og alikevel små vannsklig å selge ... Og når man kjøper et digitalt spill betaler man fort opp mot hva det koster nytt i butikken, uten at man får varen på samme månte men man betaler et engangsbeløp for å lease spillet frem til tilbyder skrur av serverene ...

Men på den annen side så har man spillet i underkant av en time etter kjøpet og man spiller både å vente på posten og reise på posthuset.. Så det er både positive ting ved det og negative ting... Det som kanskje er litt irriterende er at de spillene som man i første øyekast helst vil kjøpe digitalt grunnet postgang er kanskje japanske shooter\rpg ,, men det er vel fort de spillene som stiger i pris etter at de slutter å bli produsert :p
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#13
predikisjon : sony kommer til å selge skyplass hvor du kan streame de digitale spillene dine
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Jeg liker maskina, den ser ut som noe man skal lage mat med i 2060.
Når det gjelder spilla gir jeg tynt faen. Det store launch-spillet er en remaster av Spider-Man med no Miles Morales DLC? *flippe fuggern*

Tviler på om jeg noensinne kommer til å kjøpe no konsoll igjen med mindre den kommer fra Nintendo.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Annenhver Sony-konsoll har sett fullstendig drit ut, så PS6 burde bli slick.

Jeg har en PS1, PS3 og en PS4 men det kommer til å stoppe der. PS4 er omtrent ikke rørt, mye fordi det er færre ekslusiver ute og jeg har en saftig pc å spille på. For min del er det ingen grunn til å gå for neste generasjon, men ser absolutt verdien for andre. Hadde personlig heller gått for Playstation foran kjeksboks i dag.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Nei, du må kjøpe en kjeksboks! Åssen skal du ellers spille de to eksklusivene MS har å by på som uansett dukker opp på PC og du uansett ikke vil spille?
 
#17
kane si at jeg er helt enig med deg, ps1 var bra men Saturn var bedre, Ps2 hadde mange spill med den hadde dårlig hardware, både Dreamcast og Xbox hadde online muligheter ut av boxen, Xbox var mye kraftigere enn ps2 og støttet opp til 1080i\720p og Dreamcast har vga støtte og personlig liker jeg dreamcast bedre enn ps2 .. (btw har du en saturn har jeg en ultimat dingseboms som lar deg lese alt mulig, bare å sende en pm så kan jeg sende link)

Ps3 var heller ikke noe å rope hurra over og i allefall for meg bytter den fra 1080p til 720p hele tiden, Xbox 360 har også bedre hardware, ps3 brukte en snodig prosessor med noen spesial kjerner som gjorde mer orienterings utregning etc som vistnok var et helvete å kode for men om man brukte den ekstra tiden på det kunne spillene se bra ut men det var få som gjorde det...

Ps4 endelig har sony best hardware en lang stund, de gir ut en grei mengde spill, også Shenmue 3 (som må være pluss i boka) .. og så Kommer Xbox one X og blir den kraftigeste konsollen på markedet ... De jeg likte er kun 1 og 4 ..
 
Sist redigert:
#18
Nå er det vel ikke bare "grafikken" PS5 vil bli bedre på da, men ting som framerate opp mot hva utvikleren kan tillate å skje på skjermen samtidig. For de som ikke har gått over til pro, så kan vel de fleste skrive under på at det lugger greit i blant.

Er såklart forhåndsbestilt og tror jeg kommer til å gå for full pakke, med mindre prisforskjellen er helt hinsides.

Kan også gratulere Rockstar med å ha greid å dra ut GTAV over tre fuckings generasjoner.
 
#19
i forhold til de specsa som er publisert så er Xbox kraftigere.. men hverken den nye xboxen og playstationen er vel i produksjon ennå.. så det er vel teoretisk mulig å fortsatt gjøre endringer.. men om de skal ha nok til langseringen så bør de vel starte å produsere om 1-2 mnder..
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#20
For min del er det ingen grunn til å gå for neste generasjon
Dette var jeg leste om Demon's Souls remake. Demon's Souls remake? Når? Og er den ekslusiv? \o/



EDIT: Ser ut som en ren fidelity upgrade, og drittbra spill til tross er det ikke nok til å kjøpe en konsoll. Sidenote: Players will also be able to choose between two graphics modes in the remake: "one focused on fidelity, and one focused on frame rate." Vet ikke hva jeg skal føle her, man velger jo selvsagt frames. Save the frames, kill the animals.