[PS4] PlayStation 5 i papbox

Novastrum

Feminist-elitist

Takk for meeeg.

fakeedit: Skal ha så nærme release som mulig. Synes det virker fornuftig å ha en større boks for å skape mindre viftestøy. Også rimelig genialt at det er intelligent støvsamlerløsning som gjør at man (selv) enkelt kan fjerne deksel for å fjerne støv etter noen år.

Drauden

SGs kollektive lillebror
På Komplett-bestillinga mi står det at jeg får den mai 2021 :penga:

Novastrum

Feminist-elitist
Blir å kjøpe på Brio CC vest eller en eller annen bortglemt butikk som ikke har forhåndsbestilt bort alt. Men, ja er nok sannsynlig at det ikke blir day one. :(

Elkjø og Power har garantert noen konsoller som må kjøpes på dag 1 og skape litt liv og leven så det kommer an på hvor mye du vil ha en.

Ellers er det sikkert lurt å gå på lekebutikk, Coop obs eller tilsvarende sted nerdene ikke invaderer på slike slippdager.

Jeh, lol at over halve innmaten er heatsink og vifter. På den annen side betyr vel det at den i det minste ikke går varm sånn som Series S og X.

Uansett interessant å se Sony være villige til å vise fram hva pølsa er lagd av.

tja jeg er ingen fan av at nesten alt er lodda på hovedkorte sånt som harddisken og at denne "100usd bluray spilleren" ser meget lik ut som det som er inni en ps3 og ps4 .. Men er kanskje ikke vits i å finne opp hjulet på nytt..og jeg vil anta at faktisk xbox serie X har større luft inn\uttak enn ps5 da det kun er den smale siden på ps5en.. og vifa ser identisk ut med ps3 og ps4 ... så for meg ser det vel mest ut som en ps4 med mer ram, loddet på harddisk, ny cpu/gpu i en chip som ps4 og nytt kabinett...

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ellers er det sikkert lurt å gå på lekebutikk, Coop obs eller tilsvarende sted nerdene ikke invaderer på slike slippdager.
Valsa inn på Toys R Us og kjøpte en Switch mens alle andre var utsolgt. Men de er jo borte nå...

Skader vel kanskje ikke å ringe litt rundt og høre om de lokale lekebutikkene får konsoller på day one.

Lodin

Der Waaaah
Her er en fylldig tubb om interfacet til maskina. Ikke superspennende, men hjelpefunksjonen var ganske nifty. Så spørs det om noen gidder å støtte den etter et år.