[PS4] PlayStation 5 i papbox

Lodin

Der Waaaah
#82
Så du dukker opp en gang i blant ja, men vedrømmer fortsatt ikke at den beste versjonen av Tekken er på Wii U?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#83
https://www.ibtimes.com/sony-report...lease-date-preorder-details-next-week-3008362


According to separate industry sources, the PS5 price, release date and pre-order details would be revealed by Sony a few days from now. A recent online survey conducted by a reputable marketing compatible seemingly hinted the price range of the PS5. Meanwhile, an industry tipster mentioned that the PS5 pre-order is happening this month.
sånn circus en uke før kjeksboks reveal eventen
 
#84
https://www.amazon.de/Sony-Interactive-Entertainment-PlayStation-5/dp/B08B42QFNG?th=1 skrev:
  • ASIN: B08B42QFNG
  • Artikelgewicht: 4,78 Kg
  • Erscheinungsdatum: 31. Dezember 2021
Den blir vist ca like "tung" som ps3 feit... Er vel mer intr. hvor høy den blir ..
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#85
Om 3 timer hands on med dual sense

 
#86
off.. slik de behandler den kontrollen skulle man tro de var 14 år gamle jenter som reklamerte for en dildo :laugh: jeg for min del tror det er nada grunn til å være en av de første som kjøper ps5 eller den nye xboxen.. da de selv har sakt at de fleste spillene vil komme ut på alle 4 konsollene i 6mnd-1år og kanskje lenger.. så da vil vell den eneste grunnen være om man har en super skjerm som støtter mer enn vanlig 4k ..

Jeg selv har ingen 4k skjerm en gang fordi at jeg bruker projektor i stua og de 4k projektorene som er ekte 4k starter på 22000kr eller no sist jeg sjekket og en helt grei 1080p projektor med 3d koster 7000kr ..
 
#88
Ser ut som om jeg gjetta relativt riktig på prisene på ps5



( nei, jeg får ikke sove og jeg er fly forbanna over at ei på HR brukte studiene mine mot meg for et argument om at jeg ikke var motivert til å jobbe med eiendom )
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#89
Jeg liker å ha ting fysisk, men hvis jeg sparer hundre dollar på å laste den ned så kommer jeg nok til å gjøre det.
 
#90
Om prisforskjellen på digitale og fysiske konsollspill fortsetter å være den samme i årene fremover vil vinninga fort opp i spillinga.
 

demake

Seksuelt godteri
#91
Bortsett fra Demon’s Souls så er det fint lite som engasjerer meg med ny konsollgenerasjon.

Nintendo vinner som vanlig igjen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#92
En remake av Demon's Souls er instawin. Blir digg å spille det i mer enn 15fps
 
#96
Hva mener du, målene er jo sluppet? Du mener du håper definisjonen for cm ikke endres de neste fire ukene?
Tror vinneren i stua hos alle som bor med ei jente\dame er en xbox serie s :laugh: Men jeg kan vel stable så mye dritt jeg bare orker både i bredden og høyden :laugh:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#97
Her er noe greier på nipponsk som går live om ps5

 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, lol at over halve innmaten er heatsink og vifter. På den annen side betyr vel det at den i det minste ikke går varm sånn som Series S og X.

Uansett interessant å se Sony være villige til å vise fram hva pølsa er lagd av.