[PS3] PlayStation All-Star Battle Royale Bros Brawl

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
På fredag kommer en spillannonsering fra gutta i SuperBot Entertainment. Så langt vet jeg ikke noe om dem annet enn at websida deres eier.

Det er potensielt PlayStation Heroes Battle Royale

Kun PS3, hum? Håper på kjærleik til PSVita.. Smash Bros. til PS kan være lovende. Så håper eg på tilsvarende for kjeksboks. Då ville vi i så fall få, um.. Viva Piñata-dyr, Halo, Gears.. Øh.. Playstation-verdenen blir kanskje bedre, ja.

Xbox fekk sitt eiga spel, Digimon Rumble. Det var døllt. Nokon som testa Turtles Smash Up evt? Har sett det til under hundrelappen på lefdal.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har testa Turtles Smash Up og det sugde egg. Brettene var jevnt over dølle og inneholdt ofte instakills, hvilket drepte all moroa. I tillegg til spillets begrensede figurgalleri var det ikke engang særlig forskjell mellom dem, så man begynner fort å kjede seg. Jeg husker ikke helt detaljer rundt kontrollene, men minnes at den ikke var så polert som et fightingspill burde være.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg prøvde det med ganon og er ganske sikker på at vi hadde pils.

Lodin

Der Waaaah
Jeg er egentlig bare butthurt fordi Sir Daniel Fortesque ikke er med. :ras:
Parappa er vel den eneste fra PS1 eraen som er bekrefta?

Hva er den tingen til venstre for Resistance-fienden? Kan man spille som et platinum trophy? :sukk:
Edit: Vil spille som en colossus.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg skal denge dere alle med Parappa.

Lodin

Der Waaaah
Hva er den tingen til venstre for Resistance-fienden? Kan man spille som et platinum trophy? :sukk:
Sony har ikke nok folk å fylle opp spillet med så de må døtte masse annen drit på coveret.
Bare svelg det sure eplet allerede og ta med Spyro, Crash og folk fra Final Fantasy allerede! :argh:

De skal ha med folk fra tredjeparti-spill, så vil anta at vi ser en eller flere av de du nevner. Blir sikkert no Snakeings også :p

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Haha, Resistance-fiende. Siden jeg skummet såvidt forbi tenkte jeg Abe fra Oddworld. Generisk fiende i et spill altså, da er det langt mellom de minneverdige protagonistene de får bruke.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ikonisk fiende i en god spillserie faktisk. Mens han kommandant Radic fra Killzone … not so much.

Håper forresten Kevin Butler er med i spillet.