Pokègal

Jeg er mew...

 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
jeg har en bade-Squirtle samt en Squirtle med enormt hode som gynger! mulig jeg har en liten figur av bulbasaur også. Syns det er litt festlig med billige pokemon effekter... Er ikke det eneste juggelet jeg har i vinduskarmen :ler:
 
Jeg kunne tenkt meg en real-size Charizard doll.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg kunne tenkt meg en life-sized Snorlax.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Da bør du ha god plass i leiligheten :p du har kanskje sett på pøkèdexen hvor store de faktisk er... veier vel rundt 450 pounds eller no...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var liksom ment som en spøk... :doh:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Beklager men Snorlax er jo en fet pokemon da... man skal ikk si sånt til folk som gjerne skulle hatt det! haha, hadde likt å ha en til å sove på!
 
....

I'm gonna ignore that.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var ment som en vits fordi Snorlax er så sabla diger og veier fire hundre kilo. Synes Snorlax er fet selv, jeg.
 
Jeg mente denne Yeti:

Opprinnelig skrevet av SE BRAEN
hadde likt å ha en til å sove på!
 
Ojoj, et par hundre år siden jeg har spilt Pokèmon nå ja. Men er egentlig DRITT lei.

Kanskje jeg kommer i siget igjen og tar det opp, men lite trolig...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Nå er det ikke lenge til Pokèmon Emerald slippes noen forventninger? Må prøve å skape litt liv her etter at Variabel klarte å drepe den forrige diskusjonen...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Ok, det var nok et spennende innlegg... Du kunne ikke legge inn litt mere innhold som for eksempel hvorfor du ser frem til det og så videre. Kanskje hvilke nye features du ser frem til.

Noen som vet noe om når man kan få tak i Aurora ticket?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
leste på Nintendo.no at man kan få EON-ticket (Ruby/Sapphire) på Spaceworld i Storgata iOslo. Dette foregår neste fredag 18.mars Ettersom jeg ikke har Latios vurderer jeg å ta turen, noen andre?