Pokègal

hmm...

Alle pokemonene jeg har på høy lvl er fanget i lav lvl....

Dessuten så når alt kommer til alt så er det faktisk fra lvl 70 og oppover det blir vannskelig å trene dem...

Vis du har noen i f. eks lvl 10, tar det sånn ca. 10/15 ganger i ligaen med xp share for å få dem i lvl 60. Nettop derfor gir jeg da langt faen i om jeg fanget den i lvl 5 eller 50...

Ja da gir jeg meg med pokemon for kvelden.
Har split som en GAL siden klokka 9.

Jeg er nettopp tatt den "fighting fake gymmen" og valgte hitmonlee.
Og mitt "lag" er som følger :

Venesaur - L36
Butterfly - L27
Dugtrio - L28
PikaChu - L27
Gayrados - L28
Sandshrew - L21

EDIT: Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får tak på Pokèflute? har glemt det :blunk: ( Fant det ut )

EDIT2: Hvordan får jeg til å identifisere de ghostene i det store bygget i byen du kan rename pokèmon?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
du må ha silph scope som du får i Celadon tror jeg... husker ikke akkurat nå, men kan skrive seinere...
Hu og hoi, nå var det bra med aktivitet :kos:
Fint å se noen nye her også! Nesten bare vært meg og Eivind, og til tider epp da....

Spoilerachtung!!!

Du må ha Sliph Scope, som du får i Saffron city, etter at du har reddet direktøren, han vil da gi deg SC. Da kan man se spøkelsene/Marowaken.

Name Rater er i Lvander town, huset lengst ned, i midten.

Jey, aktivtet :)

Grønn Zebra

Opprinnelig skrevet av ViRRuM@30.11.2004, 01.33
Ja da gir jeg meg med pokemon for kvelden.
Har split som en GAL siden klokka 9.

Jeg er nettopp tatt den "fighting fake gymmen" og valgte hitmonlee.
Og mitt "lag" er som følger :

Venesaur - L36
Butterfly - L27
Dugtrio - L28
PikaChu - L27
Gayrados - L28
Sandshrew - L21

EDIT:  Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får tak på Pokèflute? har glemt det :blunk:  ( Fant det ut )

EDIT2: Hvordan får jeg til å identifisere de ghostene i det store bygget i byen du kan rename pokèmon?

143494​

hvorfor har du to groun pkmn? Dugtrio og Sandshrew, uansett så suger begge! Jævlig glad da jeg fikk bytta ut dug med tyranitar, verdens nest diggeste pokemon :ler:

hvorfor har du to groun pkmn? Dugtrio og Sandshrew, uansett så suger begge! Jævlig glad da jeg fikk bytta ut dug med tyranitar, verdens nest diggeste pokemon :ler:
143919​
Har bytta sandshrew ut nå da.
driver å lvler litt før jeg skal gå mot ligan.
Mitt lag At this moment:

Venusaur - L50
Gayarados - L49
Dugtrio - L43
Butterfree - L41
Magmar - L38
Pegeot - L31

Grønn Zebra

Opprinnelig skrevet av ViRRuM@30.11.2004, 20.43
Har bytta sandshrew ut nå da.
driver å lvler litt før jeg skal gå mot ligan.
Mitt lag At this moment:

Venusaur - L50
Gayarados - L49
Dugtrio - L43
Butterfree - L41
Magmar - L38
Pegeot - L31
143924​
Ja du bør levle en del før du prøver deg, Hvis du har alle rundt lvl 50 burde det ikke være så veldig vanskelig!

Husk at ligaen er to lvler høyere på Red/Blue, som han spiller da.

epp

firm and correct
Jeje.. da har jeg tatt Kanto pokédexen :) 150/150. Kastet bort over 60 baller på Mewtwo.
National dexen pr. i dag: 184/206.

Nå er det på tide at den fillebikkja dukker opp snart :p

Mitt team for tiden:

Raichu
Jynx
Gengar
Arcanine
Quagsire
Tyranitar

Raichu kommer jeg til å bytte ut, den har for dårlig defense desverre. Jeg går for Jolteon hvis jeg da skal beholde en elektrisk pokémon i teamet mitt.
Tyranitar tok meg over 21 forsøk før jeg fikk breedet fram "riktig" nature. Som om det ikke var nok tok det tid å få overført et eggmove til den.

DONE¨

Jeg har nettopp kommet til indigoplatået og at the moment så ser lage mitt slikt ut:
- Pidgeot - L42
- Magmar - L47
- Butterfree - L50
- Digtrio - L50
- Gayarados - L50
- Venusaur - L50

Er dette ett bra nok lag til å ta ligan? er det noen jeg skal bytte ut?

epp

firm and correct
Opprinnelig skrevet av ViRRuM@30.11.2004, 23.35
DONE
Er dette ett bra nok lag til å ta ligan? er det noen jeg skal bytte ut?
144157​
*SPOILER*

Så lenge du klarer å påføre motstanderen status problemer (burn/paralyse/freeze/poison etc) så kan det gå. Du vil nok ikke klare å knocke ut noen på en til to runder, så vær obs. *Spoiler* trenerene bruker bøttevis med Full Restore hvis du bruker for lang tid.

Uansett så er det litt vanskelig å si, i og med at vi ikke vet hvilke egenskaper du har gitt de enkelte. Jeg ville kanskje ha tatt ut Butterfree og erstattet den med en psychic pokémon (for å slå ut Bruno (#2) sitt lag (tre av de er fighting)). Du vil ikke møte noe særlig motstand før du kommer opp mot Agatha (#3). Hun har et pr. ghosts. Disse vil du også kunne ta ut rimelig greit med en som kan/er psychic. Lance (#4) ryker mot electric og ice.

Jeg brukte en.

pwns j00?

Jeg ville annbefalt å bruke master ball på en av hundene, vis du IKKE har colosseum, vis du har colosseum, bør du heller fange Lugia med master ball.

Håper ikke oversettelsen tar lang tid, bestiller det nok fra lik-sang (eller en annen butikk) så fort de får eng. versjon.

Grønn Zebra

Kommer engang i mars... det er i alle fall det Ninbtendo har sagt... Men jeg tror det utgis samtidig i Europa og Amerika pga. DS releasen eller noe...

epp

firm and correct
Nå har jeg 3 pokémons i Lv. 100. Litt synd at jeg bare kommer til å bruke den ene av de.

Håper spillet ikke er sånn som Coloseum, det sugde sinnsykt!
Håper man kan selv velge hvem pokemon man vil fange og trene opp. Og den eneste måten man kan fange dem, er og gå i høyt gress og lette.
Hadde ikke det vært gøy? :tommelopp: