[Mobil] Pokémon GO

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Fuck yeah.

Angående Mystic var det enkelt: En venninne av Trekkoppmus var Mystic så hun valgte det også -----> jeg er også Mystic.
 
Rerolla Instinct fordi det er møkkakjipt å være Mystic i Oslo. Har banka en haug med gymmer og hatt det generelt ganske fett i dag. Anbefales!

Ellers kan facebook fortelle oss at det er no meetup i Frognerparken i dag klokken seks og torsdag klokken fem. Blir sikkert lures på alle stops og en haugevis med pokemon.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Fikk skrotet til å funke og fanget en Bulbasaur som satt rett ved siden av katta på senga mi. Den følelsen når det er en Pidgey rett oppi bakken her som jeg ikke får gjort noe med. Får vel skaffe meg mobilt bredbånd.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Appen bruker ikke mye data, ca 4-8 MB per aktive time. Burde komme langt med en 1 GB-pakke.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Og det drypper litt på kundene ved at de gav bort 50 nødladere med DnB-logo i går! (Jeg fikk en sånn på Øya og den døde etter tre ladninger men men).
 

Lodin

Der Waaaah
Lunsja i rotteparken og så ihvertfall 7 folk som nærmest garantert var på eventyr. Grunnen til det er fordi alle stansa på samme plassen, sida av minigolfen. Var bla. en kis på sykkel og en på et av de teite hjula man har mellom føttene.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Når man prøver å spille Pokemon Go etter klokka fire:


Så hvis jeg har dette rett, Pokemon Go Plus-dingsen lar deg spille Pokemon Go uten at appen er åpen. Hvilket antagelig betyr at den er nærmest påkrevd for egg, siden de kun teller skritt så lenge appen er aktiv?
 
Var konstant ca. 100 stk trenere i badeparken i Sandefjord i ettermiddag. En familiefar med 3 kids kom til parken, så alle folka, snudde seg mot meg og kompisen og ytret sin forbauselse - selv spilte hele familien selvfølgelig. Men litt av et syn, måtte stoppe opp bare for å la den realiteten synke inn litt, før jeg tok min 5. runde rundt parken - de eggene klekker ikke av seg selv.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Når man prøver å spille Pokemon Go etter klokka fire:


Så hvis jeg har dette rett, Pokemon Go Plus-dingsen lar deg spille Pokemon Go uten at appen er åpen. Hvilket antagelig betyr at den er nærmest påkrevd for egg, siden de kun teller skritt så lenge appen er aktiv?
Inb4 noen mekker smartwatch-hacks.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Angående Mystic var det enkelt: En venninne av Trekkoppmus var Mystic så hun valgte det også -----> jeg er også Mystic.
Hele Hamar og de få fyrtårnene av sivilisasjon som eksisterer i Stange kommune er røde eller gule så akkurat det valget var ikke noe som krevde spesielt mange sekunders overveielse.

Ellers har jeg sett at gymmen nede ved Vikingskipet er EN JÆVLA VITS. Bare jeg blir frisk skal jeg faen meg sykle dit og vise den stakkars Valour-tufsen hvem som er sjef. Noe som høres litt mindre imponerende ut når det er sannsynlig at den som har gymmen nå er ti år gammal, men hvem bryr seg.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Sletter hele forrige side hvis dette fortsetter!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Gjør ikke så mye at Nobina har sommerruter og jeg havner i byen en halvtime før jobb når jeg kan fange pokemons! Graveller, Nidoran(m) og Ghastly fanget jeg i dag. ^_______^

Det er sånn at det er de samme Pokemonene i området for alle spillerne? Håper ikke jeg sendte han kidden bomtur etter Graveller'n ved Roald Amundsen-statuen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Litt avhengig av level, men ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen