[Mobil] Pokémon GO

#84
Var i et kaffeslabberas her om dagen der gamlingene uffet seg over dette. Ungdommene kan jo ramle utfor toppetasjen av en bygning, gå utpå veien og falle ned fra kaia, eller bli lokket ut i skogen av en pedo. Det er farlig å være ute. Prøvde å spille det i går, men det bare hang seg opp etter jeg hadde logga inn.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#85
Lasta det ned, men talatuten klarte aldri å finne GPS-signal og ute har jeg ikke nett. Føkk denne spillen.
 
#86
Mens jeg er mest overrasket at en haug nerder på et spillforum velger å ikke ha anstendig datapakke på mobilen i 2016. Koster hundrings i måneden på ice.net, lzm.
 

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
#87
"Over 30 og uten liv", signing in her. En vill pidgeot åpenbarte seg for meg mens jeg satt på dass. Første oransjering pokeyman, greide ikke å fange den, gitt.

ForumRunner_20160717_133556.png
 

demake

Seksuelt godteri
#88
Nå har jeg holdt gymmen ved Holmedal kirke tre døgn i strekk med en skarve cp230 Paras. Å dra til bøgda var virkelig value.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#89
Pokemon Go er helt konge, synd med servertrøbbel men selve spillet engasjerer så jævlig! Har sloss med noen i nabolaget her om den lokale gymmen i et par dager nå, nesten så man sitter i vinduet og følger med på om noen er på vei ned^^
 
#90
Fikk endelig til å laste ned i går, og så logge inn. Var ikke noe liv i nærheten av campinghytta, men det var et pokestop. I dag fanget jeg en Zubat og en Pidgey. Jeg har også hadde en Weedle og en Machop i ball, men da hang dritten seg opp. Har prøvd å logge på siden det, men det går ikke. Jeg får i det minste en unnskyldende skjerm som ber meg prøve igjen snart. Men en ting skal jeg love deg, og det er at dette gidder jeg ikke om det skal henge seg hele tiden og resten av tiden være utilgjengelig.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#91
Man unngår visst endel heng ved ikke å kaste pokeball når lastegreia oppe i venstre hjørne blinker. Men ja, det bør bli mer stabilt snart, nå serverne og appen.
 
Sist redigert:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#92
Kommer ikke inn. Har ikke kommet inn siden vi spiste is i Gilleleje i 13-tiden.

Buuuuu
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
Jeg kommer inn som på et bordell eid av Bunnpris-kjeden, jeg. Aberet er at jeg var på en liten tur hos svigers i dag og fant ut at det finnes verre Poke-jaktmarker enn her hos meg. Visste dere at det går an at "Nearby"-indikatoren er helt blank, eller?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#94
Japp. Da har selve spillet falt ut tror jeg, men klarer fortsatt å vise avataren din i kartet.
Det er de gangene det har skjedd og jeg har lukket appen jeg basically må vente en dag på å få gjort noe vettugt igjen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#97
Penisstatuen på Oslo Lufthavn er et pokestop. Gritings from Nårvey.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#98
Haha, alle fedora-tipperne på Facebook som må påpeke hvor kule de er som ikke spiller dette.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#99
Et tu, Jonas. I ferd med å bli gammel og sur.

 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Dette møkkaspillet er så ustabilt atte faen.
Elsker spillet da. Heh. Så ja. Men pliz fiks det a Nintendo. Plz.