[Mobil] Pokémon GO

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis man tar den meningen der til sin logiske konklusjon, så eksisterer det ikke dårlig pizza, bare pizza; og pizza, det vil man spise. Alt annet er irrelevant, så lenge det er pizza; dermed eksisterer det heller ikke bra pizza. En slik verden kan ikke jeg akseptere. Snobberi er en ting, men en slik totalitær og altutslettende kulinarisk forflatning er direkte umenneskelig.

Ontopic: Flere som har funnet flere pokestops etter patchen? Det rant inn med både det ene og det andre på Hamar i dag, iallfall.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Har ikke merka flere stops, men jeg har merka at mansa hopper ut av ballen tre-fire ganger før de gir deg fingeren og stikker av. Gjerne Pidgeys med CP 50. Og så har man tilfeller der man fanger en 800-ish Dragonair med første ball fordi grunner.
 

demake

Seksuelt godteri
Hva med frukt på pizza?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Nesten bra SHDR ikke henger her lenger med alt dette pizzapratet i Pokémon-tråden.
 
Sjefen ringer og bare "du må finne ut hvordan vi kan være representert på det derre Pokemon Go". Er dette den nye "vi må ha en ræpp?"

edit: Har fanga 6 pokemons, og ser at en litt obskur kollega her har kapra gymmen her på huset. Det må jeg gjøre noe med.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Er det så mye man kan gjøre med det utover å sette ut lures for folk? Ser sjefene ved museene i Oslo også klør seg i hodet over hvordan de kan dra nytte av at tomta deres plutselig er full av folk.
 

Lodin

Der Waaaah
Vel de litt hippere kjerkene i USA har jo begynt å invitere folk inn for å jakte til visse timer på døgnet og masse iskremsjapper og sånn gir avslag til trenere. Det er vel omtrent så langt det er mulig å dra det foreløpig. Mæccern i Japan har dog inngått en avtale med Pokeyman Company som gjør alle filialene deres til gym.

Niantec har forøvrig endelig utalt seg om siste patch som vistnok fåkka opp diverse. De har såklart ikke en dritt konkret å komme med og blør spillere som følge.
 

Lodin

Der Waaaah
Pluss at det var flere tredjepartsprogrammer med Google Maps som konkret viser hvor mansene befinner seg. De fleste av disse har Niantic fått fjerna fordi. :ras:
 

Sofie

Like my body?
Er to stops rett ved siden av hverandre i Veitvetparken, så vi satte ut hver vår lure og tiltrakk oss en anseelig mengde gutter i alderen 10-14. Kom i snakk med et par av dem. Han ene kunne fortelle at foreldrene skulle skilles, og det var jo kjipt, men det som var bra var at der moren skulle bo var det en gym med rekkevidde inn i huset! Aldri så galt er det godt for noe osv
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Registrerer hvertfall at kartet her på bøgda har blitt langt mer detaljert. Nå er det faktisk bygninger her.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
E: gnøh.
 
Sist redigert:

Jante

privileged CIS shitlord
Er det bare meg, eller har det blitt ganske labert med mans etter siste updaten?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De har deffo justert litt; jeg har fått merkbart flere typer mons å fange, men det er nok litt labrere med frekvensen, ja. Uansett, det der med at det plutselig er blitt mye vanskeligere å fange er en bug som de sikkert jobber intenst med skal jeg nok tro.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Bra de tar det viktigste først i nye versjoner.
Skjermbilde 2016-08-09 kl. 19.09.59.png