Pokemon Black and White - La meg vise deg mine ...

#1

5th gen starters, om noen andre enn meg bryr seg om Pokémon. Alt i alt styggeste starters hittil, grisen er rekordlavpunkt for firestarters, men grassgreia er så smug at designet kan tilgis og vannstarteren er relativt søt og kommer til å utvikle seg til en føkkings isbjørn.

derpaderp
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Jeg er kanskje teit, men den grisen var litt stilig egentlig.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#3
Syntes ikke de der var noe verre enn Diamond/Pearl.

EDIT: Vannpokemonen ligner på en diplom-is jeg aldri kjøpte.
 
#5
Uansett hvor mye kritikk denne serien får for rehash of a rehash etc etc, så kommer jeg sikkert til å kjøpe dette :( Serien er morsom (det er fortsatt mer dybde enn i veldig mange rollespill), spesielt om du ikke er den eneste i kretsen din som spiller.

Burde ikke tittelen være "Pokemon Black/White"?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#6
Den videoen sa egentlig alt man trengte å vite. :D

Men altså, de starter-pokemonene var svake greier synes jeg. Det var ingen av dem jeg umiddelbart ville ha valgt til å ta med ut på eventyr, men det er klart at det blir vanskelig å komme opp med gode pokemon når man allerede har laget 150*3 eller hva det nå er. Kommer de til å inkludere alle pokemon noensinne i spillet eller bare et utvalg?

patneyedit: Den spillmekanikken ruster jo aldri, så jeg gidder ikke være kjip og mase om at det har blitt gjort før. Tenker heller på det som expansion pack 1, expansion pack 2, og så videre.
 
#7
Selvfølgelig vil alle bli med, som vel blir oppimot 600. Mine drømmer om å fange alle nå blir mer og mer usannsynlige... Uansett så håper jeg på MINDRE legendaries, og at de beholder den greia fra HG/SS hvor Pokemon følger etter deg, det er beste nye funksjonen i serien siden noensinne.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#8
For meg finnes fortsatt bare Articuno, Zapdos og Moltres. Alle de andre er bare oppdiktet.
 
#9
Fanget alle 251 eller hva det nå enn var, og er fortsatt stolt.
 
#10
Det finnes bare 151 PKMN!!!!
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#12
Vet ikke, jeg liker saue-pkmnene. F.eks. er MAREEP en gul sau, og baklengs blir det PEE RAM. Tight.
 
#13
Uenig, jeg synes de 2. generasjons-monene var helt greie når man bare dreit i at de var litt teite. Alle de orginale pokemansa er jævlig teite uansett. Men 3. og 4. gen, det er no jævlige greier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Enig, de fjasete tegneseriemonstrene de fant på for å selge spill og filmer til ungene for noen få år siden var mye teitere enn de fjasete tegneseriemonstrene de fant på noen år før det igjen.

Hvem faen bryr seg? Pokemon er jævla kult uansett (og da snakker jeg om spillene, aldri rørt tegneseriene, filmene, CCG-et eller noe annet. Bortsett fra sånne kuleautomatfigurer. Pikachuen min som sitter på en stubbe får du aldri), og det har lite med hvordan pokeymansene ser ut å gjøre. Driver fortsatt og spiller gjennom HeartGold, gleder meg til Michael Jackson Edition kommer ut også. Og ja, vil gå tur med de pokemonene.
 
#16
Fetthesten slår til igjen og påstår at character design i spill er uvesentlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Litt mindre obvious trolling neste gang hadde vært fint. Du veit, forandring fryder.
 
#20
Det der gjør meg bare mer glad i otteren :<

Angående stygt design er jeg enig i at designet generelt blir verre (bortsett fra at fjerde generasjon var bedre enn tredje), men alle har en del som er digge. Bevis: