Pokemon Black and White - La meg vise deg mine ...

#21













Dobbelpost fordi bilder. Diskuter.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#22
Vel, grafikken har jo gjort litt av et steg fremover. Men vil lissom3Den påvirke gameplayet?!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Er jo samme opplegget som det har vært siden Diamond/Pearl, hva prater du om.
 
#24
Omgivelsene ser hvertfall mer levende, detaljerte og ikke like opplagte ut.
 
#25
Skal den battleskjermen noen gang bli litt mer snacksy?
 
#26
Begynner å bli litt lei av den ja. Eneste forskjellene her ser ut til å være at sirklene de står på "flytter" seg og at de har skjønt at det ikke er noe vits i å sette en gigantisk grå ramme rundt en grønn strek.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#27
Hva vil dere ha?
 
#28
Om det er plass til det, skikkelige animasjoner. Og om denne giffen er til å stole på, så kan det hende at vi får det.




Ville også likt det om bakgrunnene bestod av noe litt mer kreativt enn en blend av farger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Tenk på hvor jævla mange Pokemon det finnes og hvor jævla mye ekstraarbeid og -plass som kreves for å legge til bare en enkelt animasjonssekvens på hver av dem så tipper jeg du har svaret. Uansett er det ikke grafikken som gjør Pokemon-kamper artige.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#30
Yeti: ehehehe. Har ikke spilt Pokémon siden the good old days på Gameboy og siste gang jeg fulgte med var på Gameboy Advance, hadde ikke fått med meg at det hadde skjedd.

Men altså, hadde det en effekt på gameplayet? :$
 
#31
Jeg sier bare at kampskjermen har mer eller mindre vært helt lik siden tredje gen. Jeg synes fortsatt spillene er fantastiske, og gleder meg til dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Men altså, hadde det en effekt på gameplayet? :$
Nei, det er bare for at ting skal se penere ut. HeartGold hadde også noen mer snasne sekvenser hvor kamera roterte og fløy litt rundt og sånn, tipper det er sånne sekvenser et par av de bildene litt lenger opp er fra. Pokemon-formelen er såpass godt innarbeidet nå at jeg ikke tror det kommer til å komme noen drastiske endringer i Black/White.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#33
Og dermed blir det stadig mindre grunn til å investere tid og penger på oppfølgerne, spør du meg. Når formelen er så gammel og enkel, blir forandringene på gameplay og det visuelle mer viktige faktorer. Dette blir nok et veldig bra spill for de som ikke har spilt de andre versjonene i en årrekke, men med mindre det er mer vitale forandringer de ikke har fortalt oss om, tror jeg jeg sparer penga mine her. Ikke at det er så utrolig overveldende at Pokemon lages for barn og den yngre masse, da.
 
#34

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
:eng: Det er fordi spritene blir skalert opp til dobbel størrelse slik at de skal få plass på spillkortet. Blir forøvrig overraska hvis alle Pokemonene er animert sånn.
 
#36
Resten må vel nesten være det, ville vært veldig merkelig om bare starters/legendaries var de eneste med slike animasjoner. Alle Pokemans hittil har en animasjon når de entrer kampen, som består av minst to bilder, så det er nok fullt mulig.
 
#38
Legendaries avslørt.




Jeg liker niggern best og synes den hvite er ganske ehhhhh.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Holder jeg med deg i, det samme tror jeg de fleste som ikke enten er jenter eller liker Unicorn Robot Attack uironisk vil mene. Altså, hvitingen har en erigert penis mellom beina. Ulekkert.

Når det er sagt syntes jeg begge disse hadde litt mer markant utseende enn vattnissene Palkia, Dialga og Giratina, for eksempel.
 
#40
Jeg håper disse er mer overpowered Pokemon (og derfor legendariske), og ikke en del av Pokemonverdenens kreasjon og guder og alt det tullet. Kanskje de er en form for eksperiment eller noe, den sorte minner meg om Mewtwo.