Pokemon Black and White - La meg vise deg mine ...

#41
Apropos Mewtwo - hvor er logikken i at han er #150 og Mew er #151?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#43
MewTwo er en klone av Mew, som er så sjelden at de trodde han var utdødd (derfor #151, da spillet kom ut var han en hemmelighet til å begynne med). Dette vet jeg fordi jeg så Pokemon: Den første filmen på kino. :(
 
#44
De legendarisa så ut som dårlig fanart.
 
#45

Kvinnelig Professor! Jeg hater ikke pokemansa heller. Liker tannhjula. Det går også rykter om at det ikke lenger skal handle om å få tak i åtte gym badges. Det hadde vært utrolig digg om det er sant.
 
#48
Enda en jævla magneton? Enda en jævla klump ingen skjønner hva er? Enda en jævla ratata?

E:

Zebraen~

There is some sort of new in-game connection device called the C Gear. It has “various connection capabilities,” though we do not know what that means at this time. To the left of its screenshot below, the magazine says, “What’s this screen!?… It looks like a new wireless feature was added!”
There is a new wireless feature called Random Match, which you can access from the Global Terminal inside Pokemon Centers. It will allow players to randomly battle other players around the country over Wi-Fi. It then says “You can upload your Black and White save file to the Internet,” though for what purposes we do not know at this time.
Nye online-saker...? Kanskje dette betyr at vi kan besøke hverandres verdener?
 
#49

Etter alt det digge vi har blitt servert hittil må jeg si at jeg er... Forbi skuffet.

MULDVARP ER KULT DA


Edit: Gameplay-trailer!
 
#51
Helt kuk at de har fjernet det beste HG/SS gav oss: fotfølgende pokemans.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#52
Spiller SS nå og skjønner ikke heeelt hvorfor fotfølgende pokémons er en big deal...?
 
#54
#56
Men der kunne man bare ha pikachu og bare fags liker pikachu.
 
#57
Patney er månedes medlem, ene og alene på grunn av denne posten. Men forsåvidt enig med Nicholas.