Post count?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
ja.
flere posts= mere respekt.
ta meg som et godt eksemepel.
OMAOMAOMA!

:faul: for å være litt mere seriøs, ligger det noe i hva oma sier.
har du mere posts er du (for det meste) mere til å stole på
enn en med lite posts, og er kanskje litt mere seriøs også.
På Kjøp og Salg er jo dette en god ting, det å ha mange posts.


eller er jeg bare dum?
 
#23
Det betyr veldig lite om counten vises eller ei. Folk henger seg opp i antall uansett. Ikke forstår jeg det, alle kan få opp counten lett hvis de virkelig vil uten å bare spamme også.
 
#24
Registreringsdato og medlemsnummer meiner eg at vi berre kan fjerne. Treng heller ikkje medlemsgruppe når vi har eit eget bilete for det.

Eg vil gjerne ha tilbake postcounten igrunn.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#25
Postcounten kan godt forsvinne for min del, men medlemsgruppe og medlemsnummer er vel egentlig bare overflødig?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#26
Ikke mitt medlemsnummer, nei. :djevel:

Men post counten er jeg egentlig bare glad forsvant. Tror jeg har over 4000 innlegg nå og det går jo ikke akkurat nedover. Man kunne jo tro jeg ikke hadde bedre ting å ta meg til. :ehm...:
 
#27
Opprinnelig skrevet av Houseman@14.07.2005, 21.53
Ikke mitt medlemsnummer, nei.  :djevel:

Men post counten er jeg egentlig bare glad forsvant. Tror jeg har over 4000 innlegg nå og det går jo ikke akkurat nedover. Man kunne jo tro jeg ikke hadde bedre ting å ta meg til.  :ehm...:
242098​
Du jukset deg til det nr, noe jeg er personlig litt sur for, særlig med tanke på hvor nær jeg var.

Postcounten var ganske grei til å se hvem som er aktiv her osv, men det er en god ide fordi jeg tror det vil luke bort ugresset. Men jeg er enig i at registreringsdatoen kan fjernes, for sånn som det ser ut nå så er det ikke pent.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#28
Må jeg frem med forklaringen igjen?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#29
Jeg kan sikkert bytte bort medlemsnummeret mitt hvis noen gjerne vil ha det og det er teknisk mulig å gjøre det.

Nei, forresten. :ler:
 
#32
Fordi av tidligere grunner.
Da er det lettest å se hvem som er tøffest og mer seriøst(noen få unntak da) og så KAN det bli mere spam ut av det hvis postcounten er borte(ikke helt sikker da). Du vet helt sikkert hva jeg mener, kjære deg. :)
 

Sancti

Terrorkatt
#33
Jeg ser ikke helt hvor det skal bli mer spam uten postcount, sånn bortsett fra i dette emnet. Hvorfor mener du det? Og antall innlegg har svært lite med seriøsitet å gjøre.
 
#35
Opprinnelig skrevet av supermario@14.07.2005, 21.23
Fordi av tidligere grunner.
Da er det lettest å se hvem som er tøffest og mer seriøst(noen få unntak da) og så KAN det bli mere spam ut av det hvis postcounten er borte(ikke helt sikker da). Du vet helt sikkert hva jeg mener, kjære deg. :)
242124​
 
#38
Opprinnelig skrevet av supermario+14.07.2005, 21.31-->
<!--QuoteBegin-supermario
@14.07.2005, 21.23
Fordi av tidligere grunner.
Da er det lettest å se hvem som er tøffest og mer seriøst(noen få unntak da) og så KAN det bli mere spam ut av det hvis postcounten er borte(ikke helt sikker da). Du vet helt sikkert hva jeg mener, kjære deg. :)
242124​
242127​
[/b]
Så egentlig hadde du ikke noen grunn til å tro det? :rulleøyne:
 
#40
Opprinnelig skrevet av supermario@14.07.2005, 21.23
Fordi av tidligere grunner.
Da er det lettest å se hvem som er tøffest og mer seriøst(noen få unntak da) og så KAN det bli mere spam ut av det hvis postcounten er borte(ikke helt sikker da). Du vet helt sikkert hva jeg mener, kjære deg. :)
242124​
Åja, så hvis K999 hadde fått 7000 innlegg, så hadde han vært seriøs og tøff?

I think not.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.