Post count?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Halky

Veteran bruker ;)
#41
Altså post counten er jo ikke borte, den finnes i profilen din ;) Er bare og tykke på profilene til folk, så kan man sikkert se den der osv.. Eller man kan det.
 

K999

Keystone State Of Mind
#42
å Revan (Know your place, shut your face).
Du trenger ikke å komme med sånt tullball,Jeg hadde ikke vært sånn.
Jeg tror jeg hadde vært mer overlegen.
 

epp

firm and correct
#44
Opprinnelig skrevet av supermario@14.07.2005, 21.10
Take the postcount back! :mad:
Hvis ikke blir jeg mektig......lei meg. :(
242113​
Den er da ikke borte.. bare ta å klikk på din egen link. I skrivende stund har du 713 posteringer.
 
#46
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@14.07.2005, 22.21
Altså  post counten er jo ikke borte, den finnes i profilen din ;) Er bare og tykke på profilene til folk, så kan man sikkert se den der osv.. Eller man kan det.
242151​
Okay, jeg er overbevist.
Likte bare å ha en liten snarvei til å sjekke folks antall post.
Men det er bare latskapen min :ler: , uansett så er det egentlig ikke vits med slikt.

bjOnniz: Du er en modig mann!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#47
Opprinnelig skrevet av Revan+14.07.2005, 22.19-->
<!--QuoteBegin-supermario
@14.07.2005, 21.23
Fordi av tidligere grunner.
Da er det lettest å se hvem som er tøffest og mer seriøst(noen få unntak da) og så KAN det bli mere spam ut av det hvis postcounten er borte(ikke helt sikker da). Du vet helt sikkert hva jeg mener, kjære deg. :)
242124​
Åja, så hvis K999 hadde fått 7000 innlegg, så hadde han vært seriøs og tøff?

I think not.
242149​
[/b]
Ikke sant? Revan har 2000+ innlegg, og ingen respekterer han :)

Redigert: Jo, også for at dette ikke skulle bli et helt ubrukelig innlegg - K999 er en skitten homo.
 
#49
Hvorfor kan vi ikke ha bosted og sånn under avataren?
Brått ser du en som er fra samma by som deg, så kanskje du vil chatte med han eller noe...
Jeg møtte haggar igjennom forumet.

Oi sorry, minimalismen lenge leve. Gud forby ting som er brukanes.
Postcounten driter jeg forsåvidt i, men jeg ser ikke hvorfor dere har en trang til å få vekk så mye som mulig.

Redigert: Kakarlsen: kom med forklaring di :)
 
#50
Opprinnelig skrevet av Crizpy@15.07.2005, 03.56
Hvorfor kan vi ikke ha bosted og sånn under avataren?
Brått ser du en som er fra samma by som deg, så kanskje du vil chatte med han eller noe...
Jeg møtte haggar igjennom forumet.
242240​
Heilt enig, dykk tek vekk feil informasjon.
 
#51
erh...ser ut som det kun er blitt vekk hos meg :O

hva skjer

redigert: den er der enda, men fredristaden min er av en eller annen grunn blitt vekk.
 
#52
Bosted kan forsåvidt bare være der for min del, men jeg ser overhodet ingen vits i å ha medlemsnummer og registreringsdato under avataren. Det er ikke akkurat så fryktelig interessant informasjon. Tviler på noen vil savne den om den blir flyttet over til profilen. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#54
Ja. De er jo de som er kulest. Og det er i tillegg informasjon man aldri i hele verda kan få sett igjen.

:(
 
#55
Der eide thagen Nicholas godt ja. Lolol.
Postcount er for øvrig uvesentlig. Men jeg merker e-penisen ble mindre, ja. :/
 

Sancti

Terrorkatt
#56
Martiiiin!
*piske*
Oppfør deg pent. Du vet jeg blir sint.


Angående bosted, så synes jeg det er ok at den er der. Registreringsdato er også ok, for å se om medlemmet har vært her lenge eller er helt fersk, men det kan man jo tross alt sjekke i profilen hvis man er i tvil.
Egentlig hadde det sett bra ut med kun avatar og tittel, men det spørs om vi kan unnvære alt som står under der.
 
#57
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@15.07.2005, 06.43
Der eide thagen Nicholas godt ja. Lolol.
Postcount er for øvrig uvesentlig. Men jeg merker e-penisen ble mindre, ja. :/
242254​
Det er jo å bare ta en titt på Mario, er han stor så er e-penisen din også det. :)
 

Sancti

Terrorkatt
#59
Det er permanent inntil vi eventuelt finner ut at det var bedre slik det var. :tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Opprinnelig skrevet av Luthien@15.07.2005, 14.47
Det er jo å bare ta en titt på Mario, er han stor så er e-penisen din også det. :)
242304​
Jeg liker måten du antyder at også dere kvinner har e-penis. "E-vagina" høres bare ikke like kult ut.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.