Post count?

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Sikkert Endre som prøver litt forskjellig. Her om dagen fikset han det også slik at man så hva personen hørte på for tiden, spilte og så på like under "Medlemsgruppe", for eksempel. Han fjernet det ganske fort igjen.

Uansett, løser seg nok. Neppe vits i å lage emne om, de sier sikkert ifra uansett.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#3
Hmm, var ikke hele meningen og fjerne den post counten? Siden den var jo borte før også, selv om den kom tilbake igjen etter en god stund.
 
#7
Opprinnelig skrevet av SilentBob@14.07.2005, 11.31
postcount må jo være på.
ellers ser man jo ikke hvem som er tøffest...
241966​
Agreed
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Opprinnelig skrevet av SilentBob@14.07.2005, 11.31
postcount må jo være på.
ellers ser man jo ikke hvem som er tøffest...
241966​
Det var litt av grunnen til at den ble fjernet.
Vi har fått råd om å gjøre det slik, og kommer til å prøve det ut en stund. Du kan fortsatt se hvor mange innlegg du har ved å gå inn på profilen.
:)

(Crizpy, vi vet at du er tøffest uansett.)
 

oma

Village Drunk
#10
man kan jo og se hvem som er tidenes 10 mest tøffeste på forumforsiden...
 

Sancti

Terrorkatt
#11
Med dette håper vi at i hvert fall en del medlemmer (særlig nye medlemmer) vil spamme litt mindre kun for å oppnå høyere postcount.
 
#12
Det er helt greit for meg at post counten ble fjernet. Jeg synes egentlig det er alt for mye unødvendig tekst under medlemmenes avatar, noe som i mine øyne gjør forumet mer rotete. Hva er egentlig vitsen med at medlemsnummer og registreringsdato står under avataren? Hvor ofte er det egentlig folk kikker på de opplysningene? Skal først post counten fjernes, så synes jeg medlemsnummer og registreringsdato kan flyttes over i profilen. (dette står faktisk ikke oppgitt i profilen, så det må titilfelle flyttes) Det hadde heller ikke vært meg imot å fjerne bosted, men det er ikke så ubrukelig som medlemsnummer og registreringsdato.

Og forresten: Hvorfor står det "Medlemsgruppe: Medlem/moderator/Forumsjef" osv. med tekst under avataren, når alle har et ikon som viser medlemsgruppen?
 
#13
Tid til en smarting lager et emne "The Ongoing Topic vol4 - Hvor mange innlegg har du akkurat nå?": Innen en time

Tid til en moderatør stenger og fjerner alle bevis av nevnte emne: Innen en time + 2 sek

Edit: Sorry neighbour :svette:

MoFo2
 

Sancti

Terrorkatt
#14
Takk for at du minnet folk på muligheten. :flau:
Hvis noen finner på å gjøre det blir det skikkelig deng.
 

Sancti

Terrorkatt
#17
Jeg tror ikke bosted har så mye å gjøre med spamming... (jeg kan ta feil).
 
#18
Selvfølgelig! Alle fra sandnes kan spamme så mye de vil uten at noen kan si noe. :flau:


Jeg synes Group, From, Joined og Member No: Burde fjernes, og heller leses i profilen, der folk kan se om de lurer på hvor noen er fra.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#19
Opprinnelig skrevet av Sancti@14.07.2005, 15.10
Jeg tror ikke bosted har så mye å gjøre med spamming... (jeg kan ta feil).
242001​
Jeg var ikke klar over at det var p.g.a spamming. (Syns forresten det ikke er så mye spamming. har blitt mye bedre en det var før)
 

oma

Village Drunk
#20
slik jeg ser det så hører jeg mer på en som har over 1000 poster enn en med bare 20, (ergo mer poster mer respekt) jeg vet det er diskriminerende men slik er det bare, jeg ville ha stemt for å få den på igjen, men jeg kan se hvorfor den er tatt vekk.. er vel og pga unødvendig dissing av nykommere?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.