Så langt har jeg tatt giant, pursuer, Ornstein, dragon rider, og skeletonnene solo med kortsverd og halberd

Pursuer og 'Rider tok jeg på første forsøk siden de ligna veldig på de ridderne du må pløye gjennom hver gang du skal ta Ornstein. Sliter for tiden med trioen av Sentinels i Bastile men begynner å få litt rytme på dem. Ruller mest med +4 shortsword og +2 halberd som jeg teknisk sett dualwielder men bruker begge henda på en av gangen. En liten frynsegode med dette er at halberden min vises på ryggen mens jeg bruker sverdet som ser litt bossete ut.
Det slår meg hvor sinnsykt tilfredsstillende det var å finne den derre anti-petrify-greia som du må bruke på dama som står i veien for døra. Siden du ikke blir geleidet gjennom spillet -eller siden det ikke
føles sånn ihvertfall, så oppleves det virkelig som du oppdager ting og jeg kan ikke komme på andre spill som gjør det like bra. Rimelig unik følelse å finne noe som låser opp en npc, estus shard, nytt område, og bonfire når det virker som du fant det helt på slump og du kunne like så greit ha fullført spillet uten å ha vært i nærheten av det.