[Multi] Prepare to die again (and again)! Dark Souls II - Husk spoilertagg!

Lodin

Der Waaaah
Problemet var og har ofte vært at serverne er borka om noen lurer.

Her er bladet de slapp ut i forbindelse med launchen på PC i digital form. Ganske awesome, men de kunne da ha gitt det farger. Uansett bullshit at det ikke er gratis.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Sånn, ferdig med eksamen (den gikk til helvete (åssen faen skal du forklere at en konvergent rekke med variabel kvotient er den samme som en annen derivert annet enn "øh du ser det jo"?)).

Valgte såklart deprived med petrified something som startpakke :smugdog:
Mye nytt å venne seg til men det meste er for det bedre. Tok meg en stund å legge merke til at usårlighetsrammene er knyttet til en attripupp nå så tenker å investere i den ihvertfall. Ellers vet jeg ikke. Har ingen planer om å minmaxe så tenker det blir str/dex bare for å bruke de våpna jeg finner på veien.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Har ikke kommet så fælt langt så sikkert ingen spoilere for dere som har spilt litt.

Så langt har jeg tatt giant, pursuer, Ornstein, dragon rider, og skeletonnene solo med kortsverd og halberd :smugdog: Pursuer og 'Rider tok jeg på første forsøk siden de ligna veldig på de ridderne du må pløye gjennom hver gang du skal ta Ornstein. Sliter for tiden med trioen av Sentinels i Bastile men begynner å få litt rytme på dem. Ruller mest med +4 shortsword og +2 halberd som jeg teknisk sett dualwielder men bruker begge henda på en av gangen. En liten frynsegode med dette er at halberden min vises på ryggen mens jeg bruker sverdet som ser litt bossete ut.

Det slår meg hvor sinnsykt tilfredsstillende det var å finne den derre anti-petrify-greia som du må bruke på dama som står i veien for døra. Siden du ikke blir geleidet gjennom spillet -eller siden det ikke føles sånn ihvertfall, så oppleves det virkelig som du oppdager ting og jeg kan ikke komme på andre spill som gjør det like bra. Rimelig unik følelse å finne noe som låser opp en npc, estus shard, nytt område, og bonfire når det virker som du fant det helt på slump og du kunne like så greit ha fullført spillet uten å ha vært i nærheten av det.

En kompis av meg har spilt siden release og jeg tok ham igjen på rundt to sesjoner mens jeg er en fjerdedel av soullevellen hans. Må ha denne i bakhodet for å unngå å bli for douchete når jeg snakker med ham om spillen.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Herre jesus pvp i denne spillen :penga:
Jeg blei konsekvent oneshotta av folk som ikke engang gidder å forsvare seg mot meg så jeg begynte å lure på hvordan matchmakinga fungerer. Det viser seg at den går etter hvor mange sjeler du har plukka opp og driter i hva du har brukt dem på eller tom. om du har mista dem. Hvis du har en fyr som plukker opp oppgradert utstyr og spells som han har farma på mainen sin og dytter inn akkurat nok stats til å bruke det på en ny fyr, så synes spillet det må være på lik linje med en som har kjøpt fire firebombs og fikk levla opp styrke med tre poeng før han mista resten av sjelene. Virker ikke særlig gjennomtenkt og er litt overraska over at de ikke så det komme, med mindre det var det som var meninga.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Post fra reddit, det er vel definitivt en ting nå da! Må kjøpe meg en PS4 også nå altså. >_<

Please use this thread to share your thoughts on the new footage for From Software's new IP shown at E3, and any other comments you may have.

Description

Face your fears as you search for answers in the ancient city of Yharnam, now cursed with a strange endemic illness spreading through the streets like wildfire. Danger, death and madness lurk around every corner of this dark and horrific world, and you must discover its darkest secrets in order to survive.

Video footage from E3


Here's some footage that was leaked a month ago


Known info
  • Exclusive to PS4

  • Directed by Hidetaka Miyazaki

  • Co-developed with Sony Japan

  • Set to be released sometime in 2015
Men ihvertfall, mer Souls spill kan jo ikke være en dum ting! \o/ #Hype
 

demake

Seksuelt godteri
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Og jeg som var så smøgg over å være ferdig med konsoller for evig :argh:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
DLCen har vel vært ute en dag eller to (på mestern hvertfall), noen som har noen impressions? Jeg kjenner at jeg egentlig har mest lyst til å vente til alle tre er ute før jeg returnerer til Drangleic, men på den andre siden har jeg farlig lite annet jeg har lyst til å spille for tida...
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
Det er hardt nok i allefall. Har tatt en boss som
egentlig er tre i én. Må være umulig om man ikke har summons
Bonfires er vanskelige å finne også. Noen fiender er udødelige med mindre du gjør...noe. En npc som invaderer er helt Texas (men deilig). Har kommet til en boss som gruser meg fordi
hun summoner Velstadt og blæster meg med alskens dritt :penga:
Men level-designet er aldeles nydelig, og jeg storkoser meg. Var redd for at jeg kom til å være OP siden jeg er level 140, men jeg har faktisk slitt en del. Sikkert fordi jeg er rævva, men man vet jo aldri.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er koselig. Som i at fjompenisser vant med at Dark Souls II er smooth sailing sammenlignet med de to forrige ligger an til å få en liten påminnelse om hvordan ting var før. Jeg veit dette fordi jeg er en fjompenisse. Og dette er sånn det ser ut når du tusler innafor porten, hvis du kjører på rasen av typen mester iallfall ehe.