Problemer?

D

Doctor Downs

Gjest
#1
Tenkte dette emnet kunne stå her i denne seksonen, og at de som måtte lure på noe angående bruk av forumet. Hvis det er ønskelig å flytte det til "Spør forumet"-seksjonen så gjerne det, men oppretter det nå ihvertfall her.

Først ut... meg!

1. Skalerer avatar-skalerer'n bare bilder som er små nok, eller funker den ikke på bilder uploada fra PC enda? Har en avatar jeg gjerne skulle brukt (kjære gamle mikke mus, ja), men han ser ut til å være akkurat for stor. Hvis det ikke kan skaleres i forumet, finnes det noe program som er greit til å justere størrelse på .gif-animasjoner?

2. Hvordan får jeg vekk all den infoen ved siden av postene mine? Jeg finner ikke en gang noe sted å redigere "hvordan fant du SG"-feltet. Kan noen fjerne dette hvis jeg ikke kan det?

Ellers.. Flott nytt forum! Skal runke til det i kveld.
 
#2
Aquila: Det eneste jeg ser under avataren din er:

Gruppe: Medlem
Kallenavn i nettspill: Doctor Downs
Gamertag: Doctor Downs

Og avataren min skalerte seg automatisk. Laste det bare opp på ImageShack før jeg la inn direktelinken under avatarinnstillingene.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#4
Vi vet at noen har problemer med registrerings mailen. Hvis dere ikke får den kan dere få en annen på forumet som dere kjenner til å sende en pm til noen i ledelsen, poste her eller ta dere en tur inn på #Spillegal og spørre der. Å sende mail vil antagelig ta lenger tid enn nevnt, fordi noen vil forhåpentligvis være logga på enten her eller på #Spillegal pluss at vi sjekker om folk ikke er godkjent når vi har tid.

=D og diverse andre er ikke oppdaterte enda, men de er på vei.
 
#5
" 2. Hvordan får jeg vekk all den infoen ved siden av postene mine? Jeg finner ikke en gang noe sted å redigere "hvordan fant du SG"-feltet. Kan noen fjerne dette hvis jeg ikke kan det? "

Akkurat dette ser jeg også hos meg. Rimelig irriterende og stygt igrunn :(
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#7
Som mange har lagt merke til kan dere bruke bilder i signaturen, men hvis dere overdriver med dette og laster store bilder inn der vil det antageligvis bli tatt bort. Husk at kanskje ikke alle sitter på bredbånd enda.
 
#8
Og man kan ha VELDIG stor skrift...


Sikert noen som kommer til å missbruke det. :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Og sikkert noen som kommer til å redigere det bort igjen også. :)
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#10
Jeg vil vite hvorfor dette skrotet er under avataren min og hvorfor jeg ikke kan få det vekk.

/Edit: Det er visst bare jeg som kan se det, etter det jeg hører. Det er hvordan fant du ut om Spillegal-delen. Jeg vil ha den vekk, men det fins ingen kontroller der jeg kan fjerne det.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#12
Jepp, se ovenfor.

Men nå er det fiksa. Tuuuusen Taaaakkkk ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Flere enn deg som gikk lei det, kan du si. Særlig siden modder så det på alle postene. :wacko:
 
#16
Fikk endelig registreringsmailen, ett døgn forsinket. Problemet er nå at den linken jeg må trykke på ikke fungerer. Prøvde også å klippe ut og lime inn, uten hell. Prøvde også den siste muligheten, der man må inn på en annen side for å skrive inn bruker-ID og valideringskode. Dette gikk heller ikke.

Får denne feilmeldingen: "Sorry, that member does not have to validate their account. Please double check the data you entered. If this validation isn't recent, it's possible your old account has been removed."
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#17
Antageligvis ble mail-valideringa fjerna, siden det var så mange som ikke fikk mailene sine. Og nå er de her! :eng101:
 
#18
SITAT(Mongis @ 06.05.2006, 21.22) 434
GungHo: Det eneste jeg ser under avataren din er:

Gruppe: Medlem
Kallenavn i nettspill: Blork
[/b]
Mongis, du skal ikke ha muligheten til å se det. Bare sjefene. :p Men det er irriterende å se det selv hele tiden, men jeg fikk Tryggve til å fjerne det jeg hadde skrevet der om hvordan jeg fant Spillegal.
 
#20
Jeg hater dere! Sett avatarstørrelse til 96*96 piksler !

Standarder er til for å følges!