Problemer?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#22
Jeg la inn et signaturbilde. Nå er det borte. Hvorfor det, når mange andre har langt større signaturer? Kanskje dere burde si ifra om noen føringer rundt dette sånn at vi ikke blir randomly rammet av et usynlig reglement? :)

Og, hvordan sletter man egne innlegg?
 
#24
Vel, dette er ikke noe problem, men jeg tenkte at jeg skulle påpeke det. Den kode greia man skal få på mail for og aktivere brukerkontoen trang jeg ikke trykke på, og jeg har heller ikke gjort det ennå. Mailen hadde ikke kommet etter 20 min, så jeg prøvde og logge meg inn, og vips. Der var jeg inne.

Dette betyr at det kan være mange luremailslasker her inne, så det er best og være forsiktige alle sammen!!!
 
#25
Det var mange som ikke mottok den mailen med en gang, så ledelsen gjorde slik at man ikke trenger å bekrefte via mailen før man kan skrive.
 
#26
Jeg tror at hvis man ikke aktiverer mailen, så vil profilen din bli slettet. Stemmer dette? Etter et visst antall dager liksom.
 
#27
Oki, det var bra. Faren er over og vi kan alle løpe nakene i kornåkeren.
 
#28
SITAT(Revan @ 07.05.2006, 20.54) 789
Jeg tror at hvis man ikke aktiverer mailen, så vil profilen din bli slettet. Stemmer dette? Etter et visst antall dager liksom.
[/b]
Håper det Agahnim sa stemmer. Viss ikke er jeg i faresonen, siden ikke noen av linkene i den mailen fungerer slik de skal.
 
#29
SITAT(Revan @ 07.05.2006, 20.54) 789
Jeg tror at hvis man ikke aktiverer mailen, så vil profilen din bli slettet. Stemmer dette? Etter et visst antall dager liksom.
[/b]
Du bare spekulerer, ikke sant? Du har ikke lest dette noen steder? Det henger nemlig ikke på greip - slike linker som følger med i e-post man får for å registrere seg, er vanligvis for å aktivere kontoen, ikke noe annet. Men igjen, det kan jo være at Invision er noen idioter ...
 
#30
Så hvis kontoen ikke er aktivert, da kan man ikke poste? Men Mongis kunne jo poste selv om han ikke hadde aktivert kontoen sin.
 
#31
SITAT(Agahnim @ 07.05.2006, 20.54) 788
Det var mange som ikke mottok den mailen med en gang, så ledelsen gjorde slik at man ikke trenger å bekrefte via mailen før man kan skrive.
[/b]
 
D

Doctor Downs

Gjest
#34
Hadde ikke vært mulig, sjefer, å gjøre redigering av emnetittel og undertittel på egne tråder mulig igjen?
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#35
Jeg vil gjerne vite hva som må til for å få tekst under avataren. Går det etter postcount? Og i så fall, hvor høyt må det være?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#38
Det eneste dere ser under avataren er det som er nødvendig å vite. Bosted, reg tid, postcount o.s.v. er ikke prioritert info, men hvis dere vil vite det står det i profilen deres eller til personen du vil sjekke.

Anngående egen tittel vet jeg ikke noe om, men det er mulig sjefene har en god plan anngående det. :eng101: Spamming vil som dere vet ikke hjelpe anngående dette.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#39
Jeg vil ha mulighet til å lese alle poster i et emne på en side.

Edit: og hvorfor teller ikke innlegg i generelt på postcounten?
 

K999

Keystone State Of Mind
#40
I have a problem.

: Mine post telles ikke, den har stoppt på 12, men jeg har telt og har 22.
er ikke så big deal, men siden dere sier vi skal si ifra om alt.