Problemer?

#42
Ikke at det er noe kjempe stort problem, men denne "Forumbruk: Ikke valgt" greia er smålig irriterende. Er det mulig og få fikset på dette tror dere?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#43
Som nevnt, så ... fungerer ikke inleggstelleren slik den skal.
 
#44
Jeg trenger hjelp fra en admin, kontoen min er "slettet" står det når jeg prøver å aktivere kontoen.
Går det an å få den i orden??
 

Endre

Ødela forumet
#45
AzMan: Ser ut som vi allerede har godkjent kontoen din, og du er i medlem-gruppen, så jeg tror ikke du behøver å tenke mer på det.

Til dere som ikke mottok valideringse-post: Dette så ut til å være et problem med hotmail, så vi godkjente kontoene manuelt, så det er bare å ignorere e-posten.

Angående innleggstelleren, så er den satt til å kun telle seg oppover når dere skriver i de spillrelaterte seksjonene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#46
Og nedover hver gang dere skriver noe negativt om forumet, ledelsen eller SG generelt.
 
#47
SITAT(Aquila @ 08.05.2006, 12.22) 1160
Hadde ikke vært mulig, sjefer, å gjøre redigering av emnetittel og undertittel på egne tråder mulig igjen?
[/b]
Absolutt. Laget nylig en tråd, og jeg kan ikke endre emnetittel og undertittel selv om jeg velger fullstendig redigering. Håper dette kommer etterhvert.
 
#48
SITAT(Endre @ 08.05.2006, 17.55) 1329
AzMan: Ser ut som vi allerede har godkjent kontoen din, og du er i medlem-gruppen, så jeg tror ikke du behøver å tenke mer på det.
[/b]
Ok. Var redd jeg måtte registrere meg på nytt.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#49
Klager ikke, men sitter her med vondere i øya enn jeg vanligvis har etter en times tid foran skjermen. Jeg kan ta feil, men kan den lyse skriften på forumet ha noe med dette å gjøre? Det står litt svart skrift øverst på forum (Velkommen tilbake, du var her sist ........), og det gjør seg godt med fargene på forumet det også. Med den pastellgrønne fargen og den lysegrå bakgrunnen som kontrast blir det lettere å lese også?
 

Endre

Ødela forumet
#50
SITAT(Mongis @ 08.05.2006, 19.17) 1377
Absolutt. Laget nylig en tråd, og jeg kan ikke endre emnetittel og undertittel selv om jeg velger fullstendig redigering. Håper dette kommer etterhvert.
[/b]
Beklager at det ikke var der først, men nå skal det i alle fall være ordnet.
 
#51
Takk for det Endre.

En annen liten ting er at man må vente noen små sekunder etter at man har postet/redigert ett innlegg. Er det noen måte å deaktivere dette på? Ja jeg vet at man kan "trykke her" for å slippe å vente, men hadde det vært mulighet for å fjerne det helt hadde jeg gjort det.
 
#52
En ting som irriterer meg litt er at det ikke står dato under "siste handling".
 
#53
SITAT(Aquila @ 08.05.2006, 19.50) 1401
Klager ikke, men sitter her med vondere i øya enn jeg vanligvis har etter en times tid foran skjermen. Jeg kan ta feil, men kan den lyse skriften på forumet ha noe med dette å gjøre? Det står litt svart skrift øverst på forum (Velkommen tilbake, du var her sist ........), og det gjør seg godt med fargene på forumet det også. Med den pastellgrønne fargen og den lysegrå bakgrunnen som kontrast blir det lettere å lese også?
[/b]
Nei, nei, nei, Spillegals forum ser strålende ut! :D

Ser at dere har fått tilbake flau-smilien, selv om den absolutt ikke når opp til den gamle. :$
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#54
Men kan jeg få svar angående dette med hvor mange poster som trengs for å få tittel under avataren?
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#57
SITAT(Endre @ 08.05.2006, 17.55) 1329
Angående innleggstelleren, så er den satt til å kun telle seg oppover når dere skriver i de spillrelaterte seksjonene.
[/b]
Hvorfor det, egentlig?

Edit: Altså, jeg skjønner hvorfor, men innleggstelleren vises jo ikke med mindre man går inn på profilen til en gitt person, og da synes jeg det er greit å se hvor og hvor mye personen har bidratt.
 
#58
Dette er ikke noe problem, men jeg gidder ikke gjøre samme feilen som jeg gjorde sist gang. Når jeg skriver noe under avataren min, kan jeg forandre det når jeg vil, eller må jeg vente til jeg har mange posts?