Project Gotham Racing 3 (Xbox 360)

#42
Jeg blir stadig imponert over detaljene på bilene osv i det spillet der. Skal bli morro å se det personlig og om det faktisk er så bra.

Jeg spilte mye PGR2 over Xbox Live og det var kjempe morro. Så det her er et MÅ ha spill til Xbox360 for meg ivertfall.
 
#43
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@05.10.2005, 21.08
Jeg blir stadig imponert over detaljene på bilene osv i det spillet der. Skal bli morro å se det personlig og om det faktisk er så bra.

Jeg spilte mye PGR2 over Xbox Live og det var kjempe morro. Så det her er et MÅ ha spill til Xbox360 for meg ivertfall.
266442​

Enig. PGR2 eide og pgr3 blir forhåpentligvis like mye spilt som 2ern.
Men en ting mangler vi. Hvor er rattene? Xbox 360 har jo USB plugg, betyr det at PC-forcefeedback ratt fungerer på 360?

Min nye pioneer 43" plasma og det nye lydanlegget mitt har lyst på at godt 360 ratt.
 
#46
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@09.10.2005, 00.16
Forhåndsbestilte dette på EB games her om dagen. Så dette blir mitt første Xbox360 spill. Gleder meg VELDIG !
267344​
Du er ikke alene.

gleder meg også til å prøve Geometry Wars 2 i 720p :)
 
#47
Bizzarre: We admit we lied about 80,000 Polygons per car

So, I took it upon myself to head over to the car artists, and found out for myself exactly how many polys we were pushing per car. The results were surprising... therefore I'd like to take this opportunity to apologise to all gamers who were expecting 80,000 triangles in PGR3. I can conclusively reveal that in fact we do NOT have 80,000 polygons on average per car.

...

It's actually closer to 96,000... Smiley

Some cars have around 85,000 polygons, but many go as high as 105,000. The McLaren F1 LM (my favourite PGR3 car!) clocked in at over 100,000. Obviously these counts include the car interiors as well as the exteriors, but they don't include the extra geometry to display car damage, which can add between 10,000 and 20,000 more triangles per car.

Of course, polygons aren't the only things which matter in the next generation. We're also using some advanced pixel shaders and other effects to achieve the most realistic look we can muster at this time. I'm putting together a short animation to give you more details about these shaders in the future... so watch this space.
Ble dere skeptisk nå når dere las første linjen? =D
 
#49
Med tanke på at jeg likte (og liker vel enda, har bare ikke spilt det på lenge nå) Project Gotham Racing 2, så er det fullt mulig at jeg plukker opp dette spillet. Jeg er egentlig ikke veldig overbegeistret for bilspill, men dette er av de få bilspillene jeg liker veldig godt.

Men Perfect Dark Zero er fortsatt førsteprioritet, gitt at det blir et godt spill da ... Men det ser veldig bra og lovende ut, i hvert fall på de siste filmene jeg har sett.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#51
Er det mulig og skifte "dekselet" på hele Xbox 360'en?
Det hadde vært enda fetere :p
 
#54
Jeg skal teste PGR3 på søndag om en og en halv uke! Jeg har ikke satt meg så veldig inn i spillet, sånn sett er det kanskje ikke akkurat jeg som fortjener å teste det mest. Men er det noe spesielt jeg skal finne ut, så si ifra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
Finn ut akkurat hvor mange polygoner spillet kan vise ved å sette spillet på pause og telle dem.