Prototype [360, PS3, PC]

Drauden

SGs kollektive lillebror
#61
Da har jeg runnet herligheten og fått oppgradert de fleste av mine evner til det høyeste nivå og gjort et flertall av alle utfordringene som er i byen på normal vanskelighetsgrad. Og det hele tok meg 17 timer. Det var gøy så lenge det varte, men nå er jeg ganske lei og jeg tviler på at jeg gidder å bare pikke rundt i byen.
Jeg vet ikke med dere, men dette er ikke 1998: Spill skal holde seg i minst 20 timer før du faktisk ikke kan gjøre mer. Enten skal det være mye mer content eller multiplayer.
Heldigvis betalte jeg ikke for dette.

Alt i alt gøy med et sandbox beat-em-up spill, men man går fort lei og det er et relativt kort spill.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Jeg vet ikke med dere, men dette er ikke 1998: Spill skal holde seg i minst 20 timer før du faktisk ikke kan gjøre mer.
Hopp i ælva, møkkasabb. Tullinger som skriker opp om at spill er korte fordi du ikke kan kuke rundt i femti timer er årsaken til at utviklere fortsatt tror det ikke bare er akseptabelt, men også nødvendig å spa inn et møkkalass med ubrukelige fillermissions i alt mulig skvip. GTA IV, jeg sier ikke mer. <_<
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#63
Hvis du tenkte på sideoppdragene som man ikke trengte å gjøre, så trengte man ikke gjøre dem.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#64
Tenkte på de jævla filleroppdragene du måtte pløye gjennom for å komme videre i historien. Så klart.
 

Lodin

Der Waaaah
#65
Prototype? Moarliek Woototype! Foreløpig er dette Hulk Ultimate Destruction bare uten alle de kjipe hovedoppdraga. De er blit delegert til kjipe side missions, men siden jeg ikke er en assburger driter jeg i dem. Får uansett mer enn nok XP til å oppgradere de skillsa jeg har lyst på.
 
#66
Skikkelig skuffa over Prototype.

Etter masse spilling av MGS4, Uncharted og wolverine i det siste følte jeg att Prototype var grått kjipt og kjedelig som bare faen.

Byen er jo bare masse random blokker med peds som såvidt reagerer på att du kaster folk i veggen, Grafikken er ikke noe å skryte av, frameraten dupper, lyden er halvgrei og storien klarer ikke å fange meg i ett sekund.

Og om man ikke bryr seg om noe av det, som noen tydeligvis ikke gjør så er gameplayet erkerepetisjon som i GTA, man går lei etter de første timene så og si.

Er fetere spill å få i sommer tror jeg, venter spent på nye Wolfenstein nå.
 
#67
Det som er fett med prototype er at du kan plukke opp folk og bitchslappe andre mennesker med de. Grafikken bryr jeg meg ikke no særlig om. De har gitt meg et spill hvor jeg kan kaste biler på helikoptersh. Jeg er pleased.
 

Lodin

Der Waaaah
#68
Hva er en effektiv måte å herpe infiserte bygninger i starten? Jeg tenker på de side missionsene hvor man skal gjøre det på tid. Siden jeg ikke har tilgang på tankser der ender det med at jeg pælmer biler med muscle mass, men selv det gjør ikke så mye skade.
Tipper jeg bare driter i disse foreløpig.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#69
Har alltid tatt en tanks eller helikopter for å ta de, så enten driter du i de så lenge eller så hent kjøretøyet før du starter oppdraget.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#70
Ellers er det ofte sånne militærthugs med rakettkastergreie du kan plukke opp, fire skudd men trenger bare et par omganger.
 
#72
Prototype ble ikke som forventet. Konseptet er bra, og byen er herlig, men de har ødelagt en del av gleden med at det er nettopp New York handlingen er lagt til. Som flere av dere har nevnt, er byen litt kjedelig, og mye virker for likt. Det er ikke den dynamiske opplevelsen som var i GTA IV. Men jeg syns allikevel det er morsomt å hoppe ned fra de høyeste skyskraperne og løpe fra bygning til bygning. Men jeg har funnet en liten kompensasjon for dette:
Grafikken er ikke den beste, men den er ikke dårlig i den forstand at den ødelegger noe av spillopplevelsen som en helhet. Storyen bryr jeg meg også døyt om. Jeg har nesten ikke fulgt med på storyen, og konsentrer meg kun om oppdragene og spillingen, rett og slett fordi det er underholdende og morsomt. Men merker at jeg begynner å bli litt lei nå, og tror det vil ta en god stund før jeg spiller Prototype om igjen.

Det er ihvertfall alltid noe å gjøre, og det er gode muligheter for forskjellige ting å finne på. Det er også et godt utvalg av superkrefter og angrepsmanøvrer. Men det er få utfordrende motstandere. Hunters blir en vits etterhvert som du får gode nok krefter, og da er det kun de forbaskede helikoptrene som gjenstår, men de er mer irriterende enn noe annet. Som en mygg på en grillfest..

Syns forøvrig det er et helt OK spill. Nå har jeg snart runda det, og føler at spillet har vært verdt tiden, men ikke pengene.

Dette var min første post her på forumet btw :p