PS3 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
Like ubrukelige som alltid.

Kunne de ikke gitt idiotene som betalte for dette litt valuta for pengene og vist reaksjonene til noen iltre nerder istedenfor en fyr som kommer mot slutten og sier noe helt uinteressante greier?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Pøh, det de virkelig burde gjort, var å ebaya driten, tatt ned nettsiden til den var solgt, for å så posta tallet der og ikkeno annet. Også sendt alle Nintendo/MS-fanboisene som hadde donert spenn en link via epost. Hoho.
 

Lodin

Der Waaaah
Og hva er det du sier? Du vil slenge en rømt voldtektsforbryter på haugen? Den er go Gud! ;) SITAT
One Best Buy customer thought police were arresting a man for taking a Playstation 3, but it turned out to be the suspected rapist who escaped from University of Kentucky Hospital last night.

William Rick Burdine Sr., 42, of Laurel County, was being discharged from the hospital Wednesday night when he ran from a corrections officer, UK police said[/b]
LINKH
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(NiloPilo @ 18.11.06, 03.48) 35257
Ble imponert jeg! Tålte en del da!
[/b]
Jepp, der har man enda en fordel ved PS3.

Du går virkelig inn i rollen som fanboy, det skal du ha.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Enig der, jeg har ledd av tidligere innlegg og avskrevet det som naiv optimisme, men den siste debatten var bare tragisk å se på. :(
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Satan i Japan!

Jeg finner virkelig ikke ord, dette er til å grine av. Tra-a-a-agisk! :doh:
 
Etter "etterforskningen" til folk på Quarter to Three å dømme, har PS3-markedet på eBay mer eller mindre kollapset. Flere konsoller som knapt går for $100 mer enn de ble kjøpt for, de fleste konsoller med minstepris på $1500 eller mer blir ikke solgt. Mange auksjoner blir sabotert av falske brukere og annet.

Ser ut til at bunnen falt ut av hele reseller-konseptet. Men hva blir konsekvensen av dette? Folk som ikke fikk kjøpt en PS3 i retail, lot være å kjøpe på eBay. Det betyr at de *ikke* har en konsoll. Det blir sannsynligvis mangel på PS3-er inntil tidligst våren 2007. Kommer disse kundene til å vente, eller er de så sure på hele styret rundt PS3 nå at de bare kjøper en x360 eller en Wii istedet?

Jeg skulle likt å ha en ny markedsundersøkelse nå, like før jul, der de spør hvilken konsoll folk var mest interessert i foran lanseringen, og hvilken konsoll de er mest interessert i nå som katta er ute av sekken.

~SHDR
 
dette er henta fra konsollguiden.


Konsollen har vært i hus i en dag. På tide å se litt på hva som er fordelene og ulempene ved å kjøpe PS3 fra utlandet.

Å importere selve konsollen gikk som en drøm. Bare noen få dager etter bestilling var den i hus. Det er kjekt å få maskinen fort, men for hvilken pris?

- Negative sider

DVD
Videoavspilling fra DVD-plater går ikke så veldig bra. Japan og Europa bruker faktisk samme sone, men forskjellige signaler brukes. Prøver du å kjøre en DVD-plate på konsollen får du en ganske enkel beskjed som sier at PAL ikke kan spilles av på Playstation 3.

Blu-Ray
Her er det også snakk om samme soner som i Europa og Japan. Dersom det er samme oppsett med PAL og NTSC på Blu-Ray vil samme problemet kunne skje her også.

PS1/PS2-spill
Eldre Playstation-spill er soneregulert. Du får ikke brukt de eldre spillene dine på konsollen med mindre de også er japanske.

+ Positive sider

PS3-spill
Den største fordelen er muligheten til å spille Playstation 3-spill. Det er jo derfor man skaffer konsollen i første omgang. Playstation 3-spill er sonefrie, noe som betyr at alle spill fungerer på alle konsoller.

Multivoltage PSU
Den japanske utgaven av PS3 har en universal strømadapter, noe som betyr at den kan plugges inn i alle strømnett som bruker fra 100V -> 250V. På klistremerket til konsollen står det kun 100V, noe som er feil. Ved å åpne konsollen og undersøke strømforsyningen kommer sannheten frem.

Antakelser fra konsoll-scenen baserer seg på at den japanske utgaven også sendes ut til de andre landene i Asia. Fastlandet i Asia bruker samme strøm som i Europa. På denne måten slipper Sony å lage en strømforsyning til hvert område i Asia.


Hvis du vurderer å kjøpe en konsoll i utlandet og har spørsmål anngående dette så bruk vårt forum. I denne oversikten er det kun svar på generelle spørsmål. Konsollguiden tester gjerne ut det dere måtte lure på anngående importert konsoll.
 
SITAT(Lodin @ 20.11.06, 12.55) 35674
Eller ihvertfall en tom PS3 boks da. :rulleøyne:
[/b]

Jeg ser ærlig talt ikke humoren i det der. For en taper den fyren er.


"Like OMG, I'm an xbox fanboy and I had some extra cash and no life. I like preordered this 8 months ago. I'm so cool so give me a blowjob".


Jeg bryr meg ikke noe særlig om at han ødelegger maskinen, men det som virkelig irritere meg er at han tror han er kul.

Ikke rart det er krig i verden med folk det der......... :grr:
 

Lodin

Der Waaaah
Enig i at det ikke er særlig morsomt (mest fordi fyren er en gnøh og kameraduden en dick), men aldri i verden om det faktisk er en PS3 i eska. Bare se på røyken når de setter fyr på skiten. Plast som brenner ser ikke sånn ut.
Egentlig er jeg mest skuffa over at han ikke dreper en av bikkjene sine når de flyr rundt ham mens han vifter omkring med saga. <_<
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sony er noen skitne løgnere!



Og takk for det. Phil Harrison sa tidligere at PS3 ikke ville oppskalere bildet på PS1- og PS2-spill til progressiv scan på HDTV med riktige kabler, men nå viser det seg at den kan det! Hurra!

Og siden man ikke kan si noe pent om PS3 uten å komme med to negative ting, her er to negative ting:

Trådløs SIXAXIS får spill til å oppføre seg erratisk (360 vs PS3-rant o'hoi)
Opprinnelig skrevet av PC-DOC.com
The controllers uses Bluetooth to communicate with the PS3 and that’s where the functionality truly ends. I have had the controller loose complete contact with the PS3 once and spazz out on several occasions. When it decides to spazz out it will do what it feels like for several seconds at a time (continuely running straight or spinning while looking a the sky). It is too that point where I had to purchase a long USB cable just to play games so I wouldn’t feel like tossing the controller across the room when it misbehaved. This is not an isolated incident either, my brother is having similar problems with his unit.
(YouTube)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.