PS3 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Deleted member 91

Gjest
Selv om den så jævlig sær ut, tror jeg folk undervurderte den litt. Jeg tror den kunne fungert godt igrunn, og så uansett mer behagelig ut enn Dual Shock. Og er det bare meg som syns det varsler usikkerhet fra Sony når de først lanserer en ny stikke de er kjempestolte av, og så trekker den tilbake fordi folk på internett ikke liker utseendet på den? Er et kjent faktum at gamere ikke veit hva som er best for dem uansett.

Nei, for man skal jo ikke lytte til konsumentene. Det vet jo alle! Go2Hell Sony

D

Deleted member 91

Gjest
Men som sagt så er det ikke alltid konsumentene vet hva som er best for dem, eller hva? Det varsler usikkerhet når de ikke klarer å bestemme seg for hvilken stikke de skal ha før seks måneder før release.

Kilik

Lokal moderator
Det som virkelig lyste usikkerhet var den "Wii-light" motionsensitive featuren de introduserte på E3. Tyder vel på at de anser Wii som en langt større trussel en de vil innrømme...

D

Deleted member 91

Gjest
:hehe: Stemmer det. Det virker som om de fleste utviklere syns den er like ubrukelig og tacked-on som oss, for etter hva jeg har lest av intervjuer så er det litt sånn... "Åja, den motion-saken, ja ... joa, vi skal bruke den til noe ... vet ikke helt hva ennå, men vi finner sikkert noe den kan brukes til." Som i Ressistans: Mannen Faller, hvor du visstnok kan riste av soldater som hopper på deg ved å riste på stikka. Rææ-æ-ææva.

Lodin

Der Waaaah
Her ser vi demostasjonen som vil settes ut i amerikanske sjapper i nær framtid. Ikke kjempespennende, men verdt å få med seg.

Regn med å pådra deg kraftige nakkesmerter etter en omgang i Tekken 6. Uansett må det der være den styggeste demostasjonen jeg noensinne har sett. Det er jo kun konsollen plassert inne i et lite kabinett som ser ut til å være laga av papp.

Lodin

Der Waaaah
SITAT
You want news?! Well I'll give you news! One of my own personal contacts has confirmed that the PS3 has begun its initial production run as of yesturday evening (which likely means today's morning, from yesturday) in factories dotted across China and Taiwan. [/b]
LINKH
Var faen meg på tide og. Nå får vi se om de greier å lage to millioner maskiner fram til november. :p

Lodin

Der Waaaah
This is living skrevet i en font som i grunn passer bedre til et bollebakeri er det altså Sony skal ta over Europa med. Aner ikke om det vil funke, men den presenteres altså .

Novastrum

Feminist-elitist
Åpner opp for en verden av "This is..." intarjohkes.

SHDR

Gullmedlem
SITAT(Lodin @ 01.09.06, 12.52) 22171
This is living skrevet i en font som i grunn passer bedre til et bollebakeri er det altså Sony skal ta over Europa med. Aner ikke om det vil funke, men den presenteres altså .
[/b]
Det der kan ikke være en reklame. Kanskje en montasje som spilte på veggene på en eller annen konferanse (typisk LGC), men det der er faen ingen reklame. Ingen lager så ræva reklamer.

Lodin

Der Waaaah
SITAT
Nå hevder The Inquirer at forskjellene mellom de to konsollene blir mindre.[/b]
Ja det er jo en bekreftelse så god som om den kom fra Sony. :rulleøyne:
SITAT(SHDR @ 03.09.06, 15.50) 22443
Det der kan ikke være en reklame. Kanskje en montasje som spilte på veggene på en eller annen konferanse (typisk LGC), men det der er faen ingen reklame. Ingen lager så ræva reklamer.
[/b]
Men det hindrer ikke det faktum at det er det nye slagordet deres i Europa. Kommer nok til å dukke opp i enden av en del irriterende reklamer etterhvert.

Det er så utrolig mye som får meg til helle bort fra et PS3-kjøp. At HDMI-kabel ikke medfølger er bare teit når konsollen er optimal for HDTV. Nei, PS3 mister omtrent alle sine eksklusive spill, og følger MGS4 etter på den trenden etter hvert, så er PS3 garantert utelukket fra mine planer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
MGS2 ble jo lansert både på Xbox og PC, men MGS3 er så langt PS2-eksklusivt, så vi får se. Jeg håper selv MGS4 kommer på noe annet enn BreadStation 3, av åpenbare grunner. :p

Lodin

Der Waaaah
er altså første PS3 reklame til bruk i Europa. Ikke uventet har den ikke noe med spilling å gjøre, men promoterer seks kortfilmer som ser ut til å handle om å gjøre ting som er mer artig enn å sitte der med den nye maskina si til 6000 kroner uten verken spill eller filmer som er noe verdt. :p

Vett du hva, nå har denne pris klaginga blitt så jævlig irriterende, fattige homser!

Hvis dere ikke har spenn, så ikke kjøp PS3 da. Enkelt og greit, men for oss som digger MGS og TEKKEN, så kjøper vi denne "breadstation"

LENGE LEVE THE BEST BEAT'em up konsollen! PS3 wooohoo

Status
Stengt for ytterligere svar.