PS3 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Novastrum

Feminist-elitist
SITAT(NiloPilo @ 05.09.06, 20.47) 22861
Men bare fortell meg maximum, hvis du kunne velge..en av de i bildene..hvilken hadde det vært..?
[/b]
Svar meg da...
Svar meg på det Jøllsru' !!

Forøvrig elsker jeg diskusjonen. En mildere klone av diskusjonen som pågikk for fem år siden. Jeg husker når alle syntes Xbox var så jævla dyr. "Vi trenger ikke harddisk". Hah. Vi trenger ALT.

Men så ble Xboxen lansert til 1500 kr mindre enn det Playstation 3 lanseres som og solgte bæsjedårlig helt til de kutta prisen med 2500 kr til. Det er jo ikke hardwaren folk sutrer over, det er prisen.

EDIT: Teiten.

Hvorfor kommer folk med priser som 6500,- egentlig? Komplett har jo forhåndsbestillinger på 5495,- og har sagt de ikke kommer til å justere den. Veiledene pris for europa er jo 4875,- og det er jo ikke noe forskjell på hva ps2 ble lansert som...

Veiledene pris for Europa er €600, sleng til moms og alt det derre pisset så får du den norske prisen, som er på rundt 6000 spenn.

De sa jo på pressekonferansen at €599 inkluderte VAT. Da er det bedre å ta utgangspunkt i den amerikanske prisen og gange med 1.25.

SITAT(Novastrum @ 06.09.06, 09.33) 22926
Svar meg da...
Svar meg på det Jøllsru' !!
[/b]
Ey! HVA! Se på meg nå jeg snakker til deg! SE PÅ MEG!

EY HVA? HVA HVA HVA? Hva er problemet ditt? Messer du med "utledninger" eller hva? En telefon så jeg ringa og 50 andre komma! JA! HVA??

Men jo! Novastum jeg er glad i deg, bare husk det :elsk:

Lodin

Der Waaaah
Sony har tatt et patent på ordet SIXAXIS og det spekuleres i om det er navnet på PS3 kontrollen. Jeg er ikke den eneste som har påpekt at det kanskje er litt teit for et japansk firma å bruke ordet axis i noen som helst sammenheng, til tross for at palindromer er artige saker. :p

D

Deleted member 91

Gjest
Men du har fått med deg at den ikke er formet som en boomerang lenger, ikke sant?

... Ikke sant?

Kilik

Lokal moderator
Utviklerne har nå gitt en pekepinn på hvor langt de er kommet i utviklingen av spillene sine:

SITAT
* Virtua Fighter 5: 70%
* Sega Golf Club: 70%
* Sonic the Hedgehog 3: 75%
* Armored Core 4: 80%
* Coded Arms Assault: 50%
* Ridge Racer 7: 100%
* Gundam Target in Sight: 80%
* Gran Turismo HD: 50%
* Warhawk: 50%
* Unknown Realm: 30%
* LAIR: 35%
* Motorstorm: 60%
* The Eye of Judgment: 70%
* Genji: 70%
* Resistance: 85%
* Minna no Golf 5: 30%
* Heavenly Sword: 65%
[/b]
kilde

RR7 bør med andre ord være bankers. Vil anta de med 75%+ rekker november-lanseringen. De fleste bør være klare til Europa-lanseringen.

La oss si, PS3 havner på en sånn ca like linje med resten av konsollene, pris messing. Vil da PS3 vinne denne krigen? Er det ikke prisen de fleste er helt totalt uenige i? Som kilik refererte til, sony har kanskje skjønt at selvom det er PS3, så betaler ikke alle hva som helst..

vil bare forklare en ting her ang Hd dvd
Blueray er ikke lansert skikkelig
men når Ps3 komemr tar det nok fort av
ei anna ting, del fleste blurayspillere som er ute sliter, bugs og dårlig hardware
Piooneer og flere giganter venter med og lanser sin spiller
så kjapp att :eek:
vi får se åssen ps3 blir, trur det blir konge Spill i full hd vil bli noe utenom, da begynner man og snakke
ei anna sak, Ps2 sugde hvis man spilte playstation spill på den
de fungerte langt dårligere på ps2 enn psx.

Ok, jeg kan kategoriseres som full akkurat nå, men hæ? Er det et dikt du har skrevet? Jeg skjønner ikke stort ut av de setningene som har kommet ut av de to siste posterdudsa...

Eller er det bare jeg som burde legge meg?

Status
Stengt for ytterligere svar.