PS3 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du må slutte med å toge nisjer, Nilo. Det tar seg ikke ut.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
*Slenge labben i været*

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
*Slenge labben i gulvet*

CockMcBalls

El Sabor Professional
De nye maskinene er selvsagt mye mer stabile, men poenget er vel det at de første generasjonene av spillkonsoller, eller elektriske artikler generelt for den saks skyld, er stappfulle av barnesykdommer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
GameCube-en min ble kjøpt på lanseringsdagen, og holder fortsatt koken. Sånn apropos, liksom.

D

Deleted member 91

Gjest
Hurra. Nykos intercooler har visstnok forårsaket like mange problemer som den har løst, så at de bestemte seg for å farge den sort og gi den ut til PS3 er ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Dessuten, selv om den sikkert blir varm, så kan jeg ikke forestille meg at Sony driter såpass på draget at de faktisk gir ut en maskin som får overopphetningsproblemer når den står på et sted som er godt ventilert. Tipper det blir mye den samme greia som med X360, nemlig det at om du graver driten ned i kabelhelvete du har gående bak TV-en din, så må du nok ta av deg alle klærna, for da blir det hett her inne. Bare ha den stående i en hylle som ikke er for tett så burde det nok gå bra.

:eng101: Og det er ikke rart Nintendos nyere maskiner har lav failurerate, de bruker bare gammelt hardware uansett.

Jeg kjøpte en 360 en gang, bursdagsgave til fettern(360-gern) Fra Elkjøp, han åpnet opp pakka, var stoor fornøyd, men den fungerte ikke. Dro tilbake til elkjøp, og fant ut..."Innmaten var borte"..altså en tom 360

Men intercooler var sjef!

Er jeg den enesten som har en fullt gående 360 som ble kjøpt på dag 1?

Har også to kamerater som kjøpte den på samme dag, og deres fungerer også knirkefritt. :hæ:

Tror det er propagandapjatt alt sammen :p

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(NiloPilo @ 05.10.06, 23.51) 26640
Jeg kjøpte en 360 en gang, bursdagsgave til fettern(360-gern) Fra Elkjøp, han åpnet opp pakka, var stoor fornøyd, men den fungerte ikke. Dro tilbake til elkjøp, og fant ut..."Innmaten var borte"..altså en tom 360
[/b]
:hehe: Så jævlig bra at den klarte å gli gjennom kontrollen på fabrikken. Eller kanskje en eller annen Elkjøp-knøl virkelig trengte noen 360-deler?

Freezar: Det er egentlig litt vanskelig å si. Hver gang noen på et internettforum knekker maskinen sin så skriver de gjerne et innlegg eller en tråd om det, men det skjer vel ca. aldri at noen poster bare for å si at maskinen deres fortsatt fungerer, så sånn sett er word-of-mouth litt verdiløst å gå etter. På den annen side; var det virkelig så mange PS2-er (f.eks) som måtte returneres i ettertid av launch? Jeg tror fortsatt ikke Microsoft har kommet med noen annen uttalelse enn at failure raten på 360er ligger på det normale, og at de returnerer maskiner som er blitt herpa. Jeg tviler egentlig på at vi kommer til å få noe statistikk som er å stole på fram til Microsoft selv slipper tall om hvor mange returnerte maskiner de har mottatt.

SITAT(CockMcBalls @ 05.10.06, 23.05) 26623
Ok, så den blir overopphetet? Big deal.
Hvor mange her med 360 har IKKE sendt sin inn til reperasjon/erstatning?
[/b]
Jeg har ikke måttet gjøre det, og jeg har hatt den siden januar...

Jeg har aldri hatt en eneste feil med verken: Playstation (11 år), Playstation 2 (5 år), xbox (4 år), xbox 360 , PC (ikke et problem med noen av PCene jeg har hatt, PSPen, DSen eller noen av telefonene jeg har hatt. Dette gjelder også diverse hardware.

Ta vare på tingene deres føkkings drittunger!!!

Jeg har faktisk på min 3 PS2 nå, første gang bare slutten den å virke, så jeg fikk byttet den inn i en ny ps2 på flekken, rart at jeg ikke trengte å vente på reprasjon:p Andre gangen var fordi lillebror syntes det var like greit å la "The incredible Hulk" stå på pause i 3måneder i strekk...

SITAT(Nicholas @ 05.10.06, 23.42) 26637
:eng101: Og det er ikke rart Nintendos nyere maskiner har lav failurerate, de bruker bare gammelt hardware uansett.
[/b]
Tja, GameCuben brukte ikke akkurat gammel hardware.

Status
Stengt for ytterligere svar.