PS3 spill selges !!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Okey, vet du hvor mye den koster? Tur retur. Og møter du meg eventuelt på bussstasjonen?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kan du møte meg på rutebilstasjonen da?

Hei Huggy ligg unna a eller blir det budkrig ! ! !
 
jeg er usikker på prisen på tur/retur nå siden prisene varierer ofte, og ja jeg møter den som kommer på bussstasjonen ; )
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
Varierer bussprisene ofte? Dette spør jeg om i ramme alvor. OFTE? Blitt helt tyrkertilstander på Jevnaker.
 
Ok.... Har funnet tider nå... Hadde du hatt mulighet for å møte meg der klokken 18.00 på Lørdag? Og er det et hotel i byen/bøgda hvor jeg kan sove før jeg reiser hjem neste dag?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
To og en halv time i buss én vei, kan jeg trekke fra kostnaden av billettene tur/retur på de 150 kronene jeg skal gi for spillet?

edit: Og overnattingskostnader, selvfølgelig.
 
Eventuelt så kan jeg vell få sove på gjesterommet deres?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Du kan sikkert sove hos han, Huggy.

EDIT: Dette er jo helt postorado jo, aktiviteten er skyhøy.
 
Supert!

Har vi en avtale da Meg_94? Har hatt lyst på MGS4 lenge nå, og føler det er bedre å hjelpe deg som ønsker å bli kvitt spillet enn å kjøpe det for 100 kroner på play.
 
Huggy, det er sikkert mulighet for at jeg kan møte deg ja, men det er ingen hotell her i byen lengre og nei du kan ikke sove på noen gjesterom siden vi ikke har noen..

justincase, nei du kan ikke trekke fra kostnadene på prisen, eventuelle reisekostnader dekker ikke jeg..
 
Hmmmm, da blir det jo litt vanskelig.

Men jeg er jo tross alt ikke så kresen av meg. Dere har kanskje en park i byen der man kan finne en benk å sove på før bussen går tilbake neste morning?
 
Jeg bor i Jevnaker, så hvis dere trenger et sted å sove kan dere ringe. Jeg vet hvor meg_94 er så kan også kjøre dere dit
 
Ved kirken, men jeg tror nok ikke at du kjenner meg. Jeg kjenner moren din da.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.