[PS4] PS4 bice urn unit

Lodin

Der Waaaah
Er vel verdt å merke at det nå har kommet ut at COD sin single player kjører i 720p på PS4 også. Se det var det ingen anmeldere som gadd å merke seg (fordi de kun fikk spille under kontrollerte Sony-omgivelser). Activision har annonsert at det er en "bug" og at det kommer patch på lanseringsdagen.

Forøvrig kan man allerede nå laste ned firmware-patchen til OSet og legge inn via no USBings. Sikkert greit å slippe å knote med overbelasta servere på første dagen.
 
COD Ghosts virker jo som et særdeles dårlig laget spill teknisk sett, det kjører som shit på PC også. Ikke overrasket over at det går dårlig over hele fjøla.
 

Lodin

Der Waaaah
Indierevolusjonen er over og alt er takket være Sony og spesielt Vita. Drit nå i at den har foregått i årevis på PC og stort sett kommer til å holde seg der. Fyren har forsåvidt et poeng, men han ordlegger seg veldig dårlig.
Deilig å få en sånn idiotisk uttalelse fra noen i det firmaet igjen. :smugdog:
 

Terje

mostly harmless
Digital Foundry har gjort en hardware test hvor de blant annet sier at på tross av størrelsen og innvendig strømforsyning så ser det ikke ut som temperatur og viftestøy blir et stort problem. De er ikke helt ferdig med å teste den riktignok, har til gode å prøve den i et sommervarmt rom for eksempel. I det store og hele så liker de den foreløpig.
 
Hey, siden PS4'en er såpass liten virker det som jeg fåt plass til en Ouya under TV-bordet også!

(kødda)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå skal det sies at den 720p/1080p-debatten har vært så teit atte hjælp. Skal det liksom være den store konsollkrigsaken i 2013? Faen så døvt.
Dette her. Oi, dette tallet er større enn det andre tallet, det må være et objektivt mål på hvor bra opplevelsen er.
 

Lodin

Der Waaaah
Lol, Naughty Dog har endelig annonsert hva de jobber med. Om du håpa det ville være no annet enn ett nytt Uncharted er det dags for at bli skuffad.
 

Lodin

Der Waaaah
Personlig syns jeg Sony burde satt ND til å mekke Knack. Sikkert noen der som fortsatt husker åssen man lager Crash Bandicoot og kunne oppdatert det til 2013. :smugdog:
 
SWEET JESUS


*Edit: Inkludert mer gameplay ... som får det hele til å fremstå litt småkjipt. :sukk:

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Bare å begynne nyttårsforsettet ditt tidlig, Mopey! Stoppet etter 45 sekunder, gleder meg til spillet men den dialogen... nei jeg avventer, de to forrige var helt sjef så får se!
 
Er det lov å si at den gameplayen får spillet til å se ut som en litt kjipere Force Unleashed?

Nei?

Er det lov å si at Force Unleashed egentlig var litt kult?

Ikke det heller?