[PS4] PS4 bice urn unit

Yo, ikke diss Kameo. Knallspill. Minna meg om Starfox Adventures. Også et knallspill. Så shørrøp.
 
Nei, dere har å kjøpe og like spilla, som dere gjorde med Kameo: Elements of Power og Genji: Days of the Blade!

Når ble det dette en Xbone vs PS4-greie? Begge konsollene har rævva lineups, og jeg venta vel et drøyt år før jeg kjøpte 360 i sin tid. Samme med PS2.
 
Resogun og Warframe (selv om det er f2p på pese oxo). Der har du min launch lineup.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Min launch-lineup er å besøke noen som eier Resogun og så teste Resogun.
 
Husker jeg diskuterte rundt lanseringen av 360-en hvorvidt Kameo eller Wind Waker hadde den beste grafikken. La oss si det sånn at jeg føler historien gav meg rett.

Når det er sagt er jeg enig i at Kameo har en del for seg. Det er mye klumsete design og sånn (og veldig mye uinspirerte nøkkel-lås-oppgaver hvor nøklene stort sett er at man må være plante, yeti, etc.), men det er et ganske unikt spill, og kose/romjulsfaktoren er ganske høy.

Killzone 4 ser for min del mer interessant ut enn de tre forrige, så jeg ser ikke bort fra at det kan havne i kurven når PS4 handles inn. (Som vel mest sannsynlig blir samtidig som Thief kommer.)
 
Ved Thief-tider burde du også (eller heller) plukke opp spillet som mer eller mindre har solgt meg på en PS4: InFamous SeCond SoN. Guri kor æ glær mæ.
 

Lodin

Der Waaaah
DC Universe Online er også ute til launch og F2P. Var ihvertfall helt ok på PC og de har lånt grafikkshizzet derfra så det ser nok ålreit ut også. Sånn om man ikke har noe annet å spille når Resogun og Killzone er runna på dag tre.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Hmmm, r/ps4 er full av emner om maskiner som bricker, erfaringer med kundeservice i forbindelse med dette og diverse måter å fikse det på. Å kansellere ordren fra Komplett frister stadig mer...


Eventuelt bare få maskina i hus og pushe den på Finn.no med grov fortjeneste. =D
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Bortsett fra Super Mario 64 og Halo, så det vel aldri vært et eneste knallbra day one spill?
PS2 hadde den flotte trioen Timesplitters, SSX og Tekken Tag Tournament. Kanskje ikke knallbra, men neimen ikke langt unna.
 
Hmmm, r/ps4 er full av emner om maskiner som bricker, erfaringer med kundeservice i forbindelse med dette og diverse måter å fikse det på. Å kansellere ordren fra Komplett frister stadig mer...


Eventuelt bare få maskina i hus og pushe den på Finn.no med grov fortjeneste. =D

Med andre ord en helt vanlig moderne konsoll-launch. Steder som reddit gjør det bare mer synlig enn før, husk at forrige gang var 8 år siden.

Jeg tviler på at problemet med bricking er utbredt bare så det er sagt, men selvfølgelig er det problemer med både hardware og software forbundet med lansering av ny konsoll.
 

Lodin

Der Waaaah
Her er en maskin som kræsjer hos Target. Dog verdt å merke seg at den er låst inni en liten plexiglassboks så ventilasjonen er sikkert ikke mye å skrive hjem om. Standene de hadde på spillexpoen var nok mye bedre siden de hadde et digert firkanta høl i fronten.

Tipper nok det blir en del PS4er og XONer som kræsjer ved launch fordi folk setter dem på tjukke tepper, inni mediasentere som allerede er stappa med andre maskiner eller sitter å blåser siggrøyk rett inn i vifta. :v:
 
Fordi internett og trangen nerder har til å sverge lojalitet til en konsollprodusent og så bruke evigheter på å forsvare dens ære mot de som tilfeldigvis har valgt en annen produsent.

Nå skal det sies at den 720p/1080p-debatten har vært så teit atte hjælp. Skal det liksom være den store konsollkrigsaken i 2013? Faen så døvt.