[PS4] PS4 bice urn unit

Lodin

Der Waaaah
Første to minuttene når man er Vader og choker Wookier eide og så ble det meh.

Men men, hva har Kotaku, IGN og Forbes til felles? Alle har fått maskiner med fåkka HDMI-port. Problemet er at en av kontaktene nederst i porten står for høyt oppe og skviser tilsvarende kontakt i ledninga. Eller noe. Resultatet er at ledningen blir herpa, men heldigvis ikke maskina. På SA var det en som fiksa det ved å presse dingsen ned med en skrutrekker, men det høres ikke helt trygt ut. :ehm:
 

Lodin

Der Waaaah
Dude, jeg er mer pro-Sony for tida enn noensinne tidligere. Når de driter seg ut påpeker jeg det, men de har en veldig god maskin og launch. Riktignok hadde noen spill verdt en sur fjert på dag en hjulpet, men alt i alt har de spikra det. Foreløpig er MS den nye Sony denne generasjonen og det gjør oss til allierte enten du vil eller ikke.
 

Lodin

Der Waaaah
Dude, alle vet at jeg er pro-Nintendo først og fremst, men når Sony går fra hubris og nekter å tro at prompen deres stinker til å gi folk det de vil ha er jeg en støttespiller. Det endrer seg sikkert når de går tilbake til gamle takter etter å ha vunnet krigen om fem år. :p
 
Lodin, her er din "pro-sony" comments i tråden.

Så øh, kameraet følger ikke med? Da blir Move garantert en gedigen flopp nok en gang. Jeg likte Move. :sukk: På den annen side er PS4 sonefri og det er jo enda en spiker i kista til XONE.
Forøvrig er det ikke snakk om å coppe en PS4 ved launch. Lista over ting som skulle komme rundt den tida var ikke veldig imponerende.

Ellers da? Microsoft var ikke de som ble sparka hardest i balla i går. Noen brøyt seg inn i studioet Giantbomb hadde leid og bøffa en masse utstyr. De måtte droppe livestreamen, men skal desperat prøve å få til no. Litt funny at de snakka om nøyaktig dette på forrige paddekast. Det er sikkert guds straff for at Patrick (såklart) syntes MS hadde det beste showet.
eh, Sony lar EA og Activision få bestemme at om noen skal spille Call of Manshoot 14 må de ha et PSEye kobla til og de må være online hele tida de kan fritt gjøre sånn at brukte spill ikke kan brukes osv. osv. Eller kanskje det bare betyr at Sony lar dem fortsette å bruke online pass som før. :rolleyes:

Jeg vil ha den gullfarga som ser ut som en VHS fra 1987.

Så er det faktisk ingen posts av deg, spesielt siden det er da SONY bygger opp mye hype...
Så starter vi igjen...

Drive Club er bare en demo mer eller mindre. Det mangler en masse biler og baner i versjonen som følger med maskina.
Dog bedre enn FIFA14.

Stay classy.

Å kjøpe en ny konsoll for å spille Watchy Dogs er omtrent like smart som å kjøpe en 360 for å spille Asscreed1. Kan godt hende det er dritbra, men i praksis vet vi absolutt ingenting om det.

Folk som testa Knack på PAX sier det var et ganske kjipt Crash Bandicoot. Men men.
I andre nyheter er Gaikai utsatt på ubestemt tid i Europa fordi det krever spesifikk støtte fra ISPer.[/spoiler

Nei
gidder
jeg
ikke
mer
 

Lodin

Der Waaaah
Er det alt du har å komme med for å bevise at jeg er negativ mot Sony. Du finner mye verre i trådene om WiiU og 3DS.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg så omtrent hele direktesendingen til Giant Bomb i går. Var gøy å se de fikle rundt med ting. Patching av spill var littegrann knotete og Twitch og Ustream var ustabile, men ellers virket det som god sort. Får håpe Sony faktisk tar i mot alle tilbakemeldingene og retter på de. Jeg er spesielt skeptisk på at det ikke er noen skikkelig bibliotek-funksjon, siden dette blir konsollen der jeg går 100 prosent over til digital distribusjon.

En fiffig detalj var forresten at man kan kjøre systemlyden gjennom 3,5 porten på kontrollen samt mini-USBen. Jeg har lenge vurdert et trådløst headset, men nå kan jeg bare bruke mine Denon D2000, om kontrollen klarer å drive de.