[PS4] PS4 bice urn unit

Nei, men de åpner om 10min så vi får se om de klarer å rote den frem ved hjelp av pakkeseddelen. Hvis ikke, ingen krise. Drar bare på jobb hvis ikke, jobber på Forus så da kommer jeg tilbake når jeg får melding.

Edit : Ingen maskiner her enda, de skulle kommet igår men de skal være på plass innen 13.00
Edit 2: Og der var maskin klar til henting. Skal egentlig jobbe til 20.00, men møtte tidligere på jobb for å stikke rundt 18.00.
Altfor lenge å vente :(
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Bare å sende maskinen til Tøyen! Så skal du få opptil flere brofists!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Har Nicholas fått en defekt konsoll? Litt vanskelig å tolke all den trykkinga i snappen.

Det var kanskje ikke så tydelig i snappen, men jeg bare viste frem de unike vuggeegenskapene til Sony Playstation 4 Entertainment System. Alt funker som det skal her, har dratt ned Resogun og oppdaterer BF4 nå.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Har regnt ut at jeg kan klare å være på plass og oppkobla til 16.00. Installerer litt spill mens jeg dusjer og stryker dressen, og er klar til 16.30-ish. Vors starter 17.30, og bussen bruker fem min til jobben. Må innom og ha noen ølls til vors. Bør mao gå hjemmefra sånn 17.10. ...det gir 40 minutter?!!?! :argh:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
>Kjøpe ny spillkonsoll
>Dra på julebord

Dårlig prioritering ass.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Da setter jeg av coop med deg i natt i sendeskjema til streamen!
 
Har regnt ut at jeg kan klare å være på plass og oppkobla til 16.00. Installerer litt spill mens jeg dusjer og stryker dressen, og er klar til 16.30-ish. Vors starter 17.30, og bussen bruker fem min til jobben. Må innom og ha noen ølls til vors. Bør mao gå hjemmefra sånn 17.10. ...det gir 40 minutter?!!?! :argh:
http://www.grapheine.com/bombaytv/publicite-en-3aefdd9483224d32708cb9b97ae054b7.html

(til ære for Mister Playstation (Nilo), grattis med dagen!!)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Cock: Vi har CoD! Skal se an hvilket PSN vi bruker, hadde eid!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sjæl ass, jeg sa det tom. i sendinga onsdag at denne gangen skal jeg ikke slenge meg på hypen å kreve maskin dag 1. Men jeg sto opp tidligere enn jeg har gjort på mange år til morgen i dag for kø likevel (som jeg endte å ikke stå i seff).
Heldigvis har vi stream og chat, hjelper bittebittelitt!