[PS4] PS4 bice urn unit

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#41
Det som solgte meg aller mest under Sony-konferansen var den biten der de viste frem fem indie-spill rapid-fire, fem folk som spilte hvert sitt eget spill på hver sin skjerm. Octodad ved siden av Don't Starve på en konferanse, med kommentaren "He didn't think we'd contact him, so we put him on stage", bare for å underbygge påstanden om at de støtter indieutviklere og lar de publisere uten at de tvinges gjennom en publisher-avtale (slik MS gjør). Det er ikke uten grunn at Summer of Arcade var en stor greie for noen år siden før det begynte å dø ut. Arcade/indie-spillene er de spillene jeg kommer på først når jeg tenker tilbake på de beste, kuleste, mest unike opplevelsene jeg har hatt med 360-en så dette er for meg et solid salgsargument.

Da mangler PS4 bare en eneste ekslusiv som ikke er enda en manshoot, så er jeg nok solgt.
 

Lodin

Der Waaaah
#42
Med mindre MS går over til Sony og Nintendo sine ordninger for indies har de nå totalt skutt seg selv i foten. Ingen kommer til å gidde å leite etter en utgiver eller hore seg ut til dem når det finnes alternative, enklere og bedre platformer. Alt de kommer til å ha er spill som Minecraft og State of Decay hvor MS selv har kontakta studioene og kommet med gode avtaler. SoD får forøvrig første patch etter bare ei uke og det er jo omtrent uhørt på 360.
 

Lodin

Der Waaaah
#46
Sålangt selger de fleste steder den for 6000 spenn, men det er såklart bare den gamle prisen de spekulerte med for å være sikre.
 
#49
Amazon.com er "utsolgt" for PS4-konsoller, dvs de kan ikke lenger garantere at folk får maskinene sine på dag 1.

Første bach av ps4 utsolgt på dustinhome også. Glad jeg har lagt inn preorder på dustin og komplett :)

Ringte komplett nå, de får inn ca 4000 konsoller. 1000 er allerede solgt, mens jeg ringte fikk de bestilling på ca 20 til. Så det går fort unna. 2980 stk igjen, GO GO GO!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Hmm. Ville hatt den røde hvis den ikke var sånn jalla faux-krom.
 
#58
Det bildet er photoshoppa av fans, sant? Vanskelig for å tro at så mange farger er tilgjengelig ved launch...

Nintendo gjorde det samme ved launchen av de tre siste konsollene sine, og så var det bare Japan så fikk mer enn to farger. Tipper noe lignende er tilfelle her.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#60
Er sikkert flere, men mindre sensorer på flere steder linket sammen med gyroen på no vis.