[PS4] PS4 bice urn unit

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#81
Ålreit å se masse trailere og shizz, men den faens editoren vet ikke hva han driver med. Traileren starter og vi ser på publikum.... publikum.... publik-der ja. Ok, dette spillet ser jo fett u- MER PUBLIKUM?
 
#82
Ass creed... faen for noe dritt spill

(Vel det er ingen som kan lenger si at Playstation ikke har games.. fordi dette er bare overkill)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#86
Imponerende, egentlig. Solid av Sony å rekke julesalget både i Europa og USA. 29. november er en fredag, så den helga blir å EIE.

Forhåndsbestillte på releasedagen hos komplett, så satser på at jeg har den på dagen.
 
#87
Er veldig fornøyd. Skal fint leve med at amerikanerene får den 2 uker før oss. Kommer uansett til å være totalt oppslukt i Battlefield 4 til PC og GTA til X360. Men må innrømme det kommer til å stikke bittelitt at amerikanerene jeg har på vennelisten kommer til å gni det inn at de har PS4 i hus når jeg ikke har det.



(Joda, det blir Xbone også neste år /avhengig)
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#88
Så hvordan skal jeg få spilt på denna driten når den bare har HDMI output!?

Min stakkars Samsung monitor har bare DVI og VGA, og mitt stakkars Corsair 2.1 gaming audio series tar ikke imot optiske signaler.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#89
HDMI-DVI-adapter er vel ikke akkurat dyrt eller vanskelig å få tak i.
 
#92
Murasaki Baby,Rime og Shadow of the Beast var de trailerene jeg likte best.
at Murasaki Baby er til Vita er det likte jeg verst.
 
#95
Ellers skal det bli spennende å se hvor bra det fungerer i praksis å streame spill fra PS4 til Vita når jeg må drite.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#96
Får man bedre lyd av å kjøre gjennom hdmi i stedet for optisk? Har hdmi-utgang på lydplanken min, men kobla opp optisk av gammel vane.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#98
Over en optisk kabel får du ukomprimert stereo eller komprimert 5.1/7.1. Nå er det ingen spill som kjører ukomprimert lyd, så den saken er ganske likegyldig. Og ja, signalet er digitalt (D-en i SPDIF står for nettopp det).