[PS4] PS4 bice urn unit

Lodin

Der Waaaah
Retur av defekt vare er så som så. CDON og Dustin selger ikke norske maskiner så om de må repareres tar det tid. Tok evigheter med PS3en jeg bestilte fra CDON fordi den måtte til Finland og det gikk til helvete fordi noen mista kviteringa mi. Blir sikkert ikke no bedre med de PS4ene siden de evt. må til Tyskland for reprasjon. Når det er sagt kjøpte jeg også PS4 hos CDON fordi fuck it. Vifta kan ikke gå til helvete to ganger på rad og så langt har den ikke det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Du har såklart rett, tenkte ikke på at maskinene som er til salgs på nett nå stort sett er gråimport.
 

Lodin

Der Waaaah
Det skal sies at da det kom en fyr fra posten med den reparerte PS3en på døra her og krevde nesten over 9000 i toll ba jeg ham dra til helvete og det var det ikke no problem. Sendte en mail og CDON refunderte meg med en gang. De spurte aldri om kontrollen, Uncharted 1 (som er utrolig dårlig) og Blurayen av Children of Men som jeg ikke sendte i retur.
 
Kjøpte fra Toys'r'us. Det er iallefall en kjede som jeg vet kommer til å være her en stund, og samtidig solgte de maskinen til 3900. Dessuten har jeg sjeldent problemer med de bak kassen når det er snakk om reklamasjon, det er verre med folka på servicesenteret. Og de er vanskelige uansett.

Men dette. Dette er leving.


Maskinen er jævlig stilig og perfekt passform for IKEA-hyller. @ExciteMike , hva slags spill har du? Har inFamous, sånn bare for å ha noe å teste. Tenker Diablo 3 blir neste, når det kommer ut.
 
Sist redigert:
Har battlefield 4,asscreed 4,,
Infamous, det need for speed spillet, mgs V ground zeroes, og alle de der PS+ spilla som er/ har vært gratis. Kommer også til å kjøpe Diablo når det kommer!
 

Spillegal bonanza med D3:RoS når det kommer ut?
Diablo 3 supports up to four players in combo co-op, with any variation of local/online players.

Ellers anbefaler de fleste sidene Tomb Raider. Lurer på om det blir neste på listen min.
 
Sist redigert:

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nå som jeg endelig skal flytte et sted hvor jeg kan ha TV, skal jeg forsøke på spare opp til en PS4.

Blir sikkert noe i løpet av 2016 eller 2017 mao.
 
Ser at det koster 399 amerikanske dollar for en PS4 over dammen så da kan jeg bruke ferien der borte på noe fornuftig. Det er ikke noe stress ved å kjøpe amerikansk konsoll eller? Ingen regionsperrer og sånn dritt?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Troooor Snoy har begynt med regionsperrer på PSN-koder og ikke spill, jeg kunne kose meg med de amerikanskkjøpte Vita-spillene mine til kyrne kom hjem men bonus-DLC-kodene funka ikke for alt i verden. Bare så du er obs på det. Ja og i USA står prisene uten moms men det veit du vel kanskje.

PS: Den egentlige offesiele SG-konsollen er PC.
 
Nå som jeg endelig skal flytte et sted hvor jeg kan ha TV, skal jeg forsøke på spare opp til en PS4.

Blir sikkert noe i løpet av 2016 eller 2017 mao.
Får du ikke storstipend i august? Hvis du har dekket depositum allerede så kan du jo sette av noe.
Jeg finansierte min ved å selge desktopen min. Ekke plass på hybelen til sånt + TV + arbeidsplass.

Ellers er Infamous:SS noe som eier no jævlig. Ass creed uten all den irriterende klatringa. Fett.
Resogun er også noe som alle burde eie.
 
Jeg gikk og sullet litt med tanken på å skaffe PS4 her om dagen, men så kom jeg til at det eneste jeg vil ha til den som faktisk er ute nå er Resogun og Thief.

Eller? Ikke spesielt fristet av Infamous/Killzone/PS3-porter som Flower.

Per nå ser det ut som det blir å utvide forrige generasjon en stund til, tror jeg.
 
@kakarlsen Jeg prioriterer å ha TV + arbeidsplass over å ha PC på pulten. Alternativet er egentlig å ha større pult og mindre seng

@oerhört Infamous er gøy. Det er litt Prototype blandet med tidligere Infamous-spill. Absolutt godt underholdning. Så kan man bare vente på Diablo 3, Watchdogs, Planetside 2 og alt annet som kommer snart(TM). Og litt som 3DS var verdt innkjøpet bare for Pokemon og Zelda, så kan man nesten (nesten) si at Resogun er grunn nok til å kjøpe PS4. Ellers er det jo klart at det er nok å ta seg til på PS3/360.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
PC-en under senga. Bruk samme skjerm til PC og TV-titting.

Problem?
 
24" skjerm vs 42" teevee. Studenthybler er små :(