[PS4] PS4 bice urn unit

Lodin

Der Waaaah
I dag lar Sony oss flashe firmwaren opp til versjon 1.70. Det er den store oppdateringa som har masse snacks. Det største er Sharefactory som lar en virkelig sette seg ned å editere klippa sine. Man kan tilogmed slenge på egen musikk. Man kan og lagre klippa på en USB-pinne. For de som liker å streame støtter nå Twitch 720P eller man kan skru av HDCP-skiten og sende direkte til en PC eller no annet. Jeg skal ihvertfall prøve å mekke no i Dynasty Warriors eller Infamous. :p
Predownloads dukker opp i sjappa så nå kan maskina stå å gnurre over natta før hva enn det neste store spillet er slippes.
En av de mest ønskede funksjonene er muligheten til å skru ned lysstyrken på kontrollen. Den kan settes ned til medium eller dim og det vil spare strøm.
 

Lodin

Der Waaaah
Spiller ingen rolle for jeg planlegger å slenge på eget soundtrack. :v
Om bare skiten kunne bli ferdig med å laste ned.
 

Lodin

Der Waaaah
Hahaha, Sony har endelig dratt ett av de klassiske movesa som gjorde de til forrige genrasjons Microsoft. Som alle misstenkte er gratisversjonen av Driveclub man får med PS+ bare en glorifisert demo. Man kan derimot kjøpe hele greia litt billigere som DLC til 50 dollars. Problemet er bare at det fortsatt regnes som ett PS+-spill så om du kanselerer det mister du alt. Du kan heller ikke kjøpe fullversjonen på PSN om du allerede har registrert "demoen" på kontoen din. Eneste mulighet da er å kjøpe det fysisk. Ikke uventet driter hele internett på seg og Bonere danser seiersdans. Sony har ikke akkurat så mye annet valg nå enn å totalt revidere dette. =D
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
syphon filter reboot

 

Nabbe

Har fin hatt.
Hvis jeg får et nytt Syphon Filter-spill... og det ikke er søppel som Omega Strain ... og ikke er forbanna PSP-spill (selvom de er ganske okay) ...

Da altså. Da burde de inkludere en mulighet til å skru på klassisk løpeanimasjon.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, endelig kommer det første RPG-et til PS4 (og 360, og PS3). Bound by Flame heter'e, men err'e no' bra
a
? Lurespørsmål.
Eurogamer skrev:
Bound By Flame is a poster-boy for the janky Euro-RPG, a genre loved by contrarians everywhere. These games are packed with typos, glitchy animation and poorly rendered cut-scenes - and on this level this the game excels, even misspelling the name of your protagonist in the loading screen hints.
 
Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
TotalBiscuit kjørte en WTF is... på den der for et par dager siden. Fikk ikke akkurat er supert inntrykk
 

Lodin

Der Waaaah
Det er typisk RPG fra Spiders og sist jeg sjekka har de veldig få fans blant folk som digger ræl som Gothic, Risen og Two Worlds. Hovedproblemet er at de alltid bruker det samme bedritne kampsystemet som er real time med pausing for å gi ordre. Det har funka i mange andre spill, men disse folka aner ikke åssen det skal gjøres.
 
Hm, jeg digger ræl som Gothic og Risen. Får titte på anmeldelsen og så ikke kjøpe det senere.

PS: Når skal det komme orn'tlige spill for PS4 på PS+ a?
 

Lodin

Der Waaaah
Du gleder deg til å spille Knack og Angry Birds Star Wars gratis? =D
Selv tar jeg heller noen måneder til med ting som Stick it to the Man og Outlast.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Gnøh. Nedlasting går treeeeeeigt, selv kablet. Går fortere enn på PS3, men det er ikke akkurat noe å skryte av. Ellers er det litt begrenset med førsteinntrykk siden jeg ikke får spilt noe før nedlasting er ferdig. Kontrollen virker i det minste som om den ligger greit i hånda, så det er ... kult. Får se hvordan den duger til pro Trials-spilling når nedlastingen omsider blir ferdig.

McNabbemann er psn-nicket mitt btw.