[PS4] PS4 bice urn unit

Nabbe

Har fin hatt.
Kan det ha noe med netthastigheten din å gjøre? Her går det ganske shapt.
Ikke nettet mitt som er problemet.

Fikk omsider spilt da. Trials. Kontrollen får en godkjent av meg, selvom jeg føler stikkene er litt små, og jeg er fortsatt ikke noen fan av hvordan de er plassert.

Kanskje jeg fyrer opp Infamous i morgen.
 
Du har ikke forandret på DNS for å få tilgang til mer Netflix shizz da ? Kameraten min gjorde det (bruker unblock.us) og det gimpa download speed noe sinnsykt. Med en gang han forandret tilbake til vanlig DNS så oppførte downloads seg som normalt igjen.
 

Lodin

Der Waaaah

Mens her er Sunset Overdrive som er MS sin store Infatmouse-killer. Bare fordi de har valgt en stilistisk stil som minner om Jet Set betyr det ikke at hele verden må være statisk. Det er totalt kjedelig og spillet er kjedelig og wut? Dette var det Ratchet & Clank-folka kom på når de gikk over til MS?
 
Huh? Det ser vel brukandes artig ut? Ikke mer statisk enn den jevne sjangleplattformnevekamp-simulator så vidt jeg kan se. Eller?
 
Synes det ser helt kurant ut jeg. Men er det grunn nok til å kjøpe Xbox One? Det tviler jeg litt på. Det gjenstår å se. Frem til da dekker PC/PS4/WiiU behovet tror jeg.
 
Vi har vel ikke en tråd for dette, så jeg prøver her: Er det noen som har Watch_Dogs som har lyst til å prøve Infamous:SS? Tenker å bytte eller byttelåne.
 
Testa den nå, og alt funker fett. Men, jeg kom på en ting: jeg kan ha denne i håndbagasjen, right? Er ikke særlig giret på at den blir most/stjålet, men kjedelig om dumme usaianere tror det er en bombe
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Pass på at du ikke har har handla for over 5000 totalt. Kommer du med en ps4 i hånda på grønt blir du garantert dratt inn i tolla.
 
Er ikke verre enn å hive esken og ha den løst. Da er den "brukt" og du kan like så godt ha kjøpt den en annen gang. Ingen så forventer at du skal betale toll på ting du allerede har.
 

Lodin

Der Waaaah
Om man kjøper Master Chief Collection er dette lurt å ta med seg. Det tar akkurat litt lenger tid å legge inn Halo 2 i forhold til å runne The Order. :v
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Filmpoletiet hadde en artig oppsummering:

i tilfellet The Order: 1886 er det som å vandre seks timer gjennom et vokskabinett. Det er fint å se på, men ved nærmere undersøkelse oppdager du at alt faller fraværandre når du tar på det.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det stemmer vel ikke helt, for USGamer sin anmeldelse sier blant annet: The environments aren't even consistent in their interactivity; Galahad bumps into invisible boundaries a foot away from most furniture, but every once in a while there'll be a table or vase or something you can knock into. It feels very haphazard.

Han brukte forøvrig 10-11 timer på første gjennomgang.
 
Det er det som er metaspillet – finner du alle vasene og knuser dem får du New Game +.

Edit: Dat førstekommentaren. :smugdog:

 
Sist redigert: