[PS4] PS4 bice urn unit

Lodin

Der Waaaah
Såvidt jeg kan se er det samme inntaket det alltid har vært i playstationer, VHSer, boomboxer og annet elektronisk dill siden før vi ble født. Selve converteren sitter inni maskina så det skal ikke ha no å si åssen volt den mottar.

 
D

Deleted member 91

Gjest
Noen som vet om en amerikansk PS4 vil fungere i Norge? Konsollen er vel sonefri, men hva med strømledninger og slikt?

Det funker.

The power supply is rated at an AC Input of 100-240 volts. This means you can take your game around the world with your trusty PS4 always at your side; just remember to bring your power socket adapters.
(Ifixit)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Selve converteren sitter inni maskina så det skal ikke ha no å si åssen volt den mottar.
Den linja der er i utgangspunktet fullstendig bullshit, men PS4 har vel i likhet med de fleste moderne PSU-er en spenningsregulator som takler spranget 100-240V. Som Nicholas posta.
 

Lodin

Der Waaaah
Altså ja, det er den fine og tekniske måten å si det på.
Og bare fordi jeg hater XONE så er pluggen fra strømforsyninga dens i USA no typisk weird shit man må plugge rett i veggen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså ja, det er den fine og tekniske måten å si det på.
Vi gutta på gølve' vi kaller'e converter som sitter inni massjina å den ska' værra svensk.
 

Lodin

Der Waaaah
Her er en drita idiot som lekte seg med Playroom og fikk telefon fra "politiet" Det hele endet med at han faktisk ringte FBI for dem.

Alternativt har vi han classy jævelen her som sjenka kjerringa si møkkings og så kledde av henne etter at hu hadde svimt av.

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kanskje jeg skal stikke innom Elkjøp ved siden av jobben, høre om det er noen mulighet for maskin fredag.
 
Dette er første konsollen jeg har forhåndsbestilt online. Alle de andre har jeg kjøpt en stund etter launch. Unntatt Wii i 2006, der hadde jeg bestilt i butikken. Håper jeg får den på fredag, hører dere det, Komplett?
 

Lodin

Der Waaaah
Det er vel bare et spørsmål om tid før Sony patcher ut muligheten til å streame Playroom. Da jeg kom hjem fra jobb i natt så jeg etter streamer her og BAM, den første jeg klikka på var ei toppløs dame i et hav av hvite roboter. Kanalen ble sletta etter bare noen minutter. Twitch sin egen stance er at ting som ikke er relatert til spill ikke er lovlig så du kan fortsatt streame spillet, men du må enten aktivt dille med funksjonene eller snakke om spill. Var en kis som hadde innringershow mens han røyka no sånt som åtte jointer, men fordi han diskuterte Pokeymans og JRPGer med tilfeldige folk lot de den gå. Twitch er forøvrig noen jævla amatører som har ansatt moderatorer etter venneprinsippet. Horror, en av de høyere opp i systemet styrer med smileys og etter at folk kritiserte han for å legge ut en av typen sin som yiffende ulv begynte han å banne kanaler i hytt og vær. Han har såklart ikke fått sparken.

E: I rest my case.

 

demake

Seksuelt godteri
Denne konsollgenerasjonen er den mest lulzete.