[PS4] PS4 bice urn unit

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det beste med Killzone er at UGLa di er en mye bedre assistent enn de menneskene fra tidligere Killzones. Hovedsaklig fordi den holder kjeft.

Og oi, Warframe var overraskende ok. Det er free to play og gjemt inni Games i sjappa. Kan være gøy å spille med SG-folk.


Og ellers så har Ashens fått sin.

 

Terje

mostly harmless
Et par observasjoner til: Ledningen på headsettet som følger med er altfor kort, og DualShock 4 tåler vann overaskende bra. Spilte no Resogun co-op med ScaryPaladin og gikk på kjøkkenet for å hente meg et glass vann. Gadd ikke ta av headsettet så dro kontrollen med. La den på benken, og da jeg strakk meg etter et glass så rykka det i ledningen og dermed hoppa kontrollen oppi en kjele full av vann som stod i kummen. Det rant vann ut av triggerne og usb-kontakten. Spilte i over en time etterpå, like fin.
 
Jeg liker Ps4 svært godt hittils. Selvom jeg ikke har fått så mye tid til å spille så har jeg veldig gode inntrykk av menyene og selvfølgelig Dualshock 4. Dette lover bra.

Min eneste spilletid er et par usle minutter i Resogun, som soleklart eier så voldsomt hardt, og kanskje tre spontanrunder online i Killzone, bare for å få den generelle feelingen med kontrollen og gameplayet. Det funket svært godt. Jeg fikk tilogmed streamet det med fire seere :p. Warframe står på nedlasting nå, og jeg tar et par runder med Mario World før ungene legger seg. Så blir det nok å virkelig få spilt på konsollen.

Det er flere av dere jeg ikke har fått lagt til i vennelista, men det kommer nok i løpet av aftenen.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Killzone er overraskende bra! En stram og velprodusert action-affære, hverken mer eller mindre. Ser veldig bra ut, ikke bare teknisk, men også design-messig. Noen seriøse Blade Runner-vibber på gang her.

Hjelper også at kontrollen er den beste jeg noensinne har brukt til FPS. Det er noe med stikkene som gjør det lettere å være presis. Jeg liker at de er uthulet på toppen, slik at tommelene ikke glir så lett av. Triggerne eier også.

Hva synes dere om at de kjører audiologger gjennom kontroll-høyttaleren?
 
Stemmer på Killzone og Super Mario 3D World som de desidert peneste spillene jeg har sett i år. Har tilgode å spille Battlefield 4, det ser jo pent ut på bilder
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
En negativ sak med kontrollen er at den sluker batteri. Må være høyttalerne og LED-lyset. Irriterende å ha usb-kabelen slengendes rundt hele tiden.
 
Ser for meg at jeg jeg kommer til å lage en strømløsning der jeg bruker uttaket bak sofaen som strømkilde til kontrolleren istedenfor å ha ledningen liggende over bordet.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hva synes dere om at de kjører audiologger gjennom kontroll-høyttaleren?
Ikke stor fan. Da må det i så fall etablere at Lucas, jeg mener Shadow 1-8, har en slags communicator på armen eller lignende. Det var en logg jeg var borti, som heter noe sånn som A Sunny Day, som faen varte i flere minutter og jeg kunne ikke skru den av via collectibles-skjermen.

Hvis det er noe som burde komme fra kontrollhøyttaleren så er det reload/mag empty-lyder, sånn som i Resident Evil 4 Wii Edition.
 

Terje

mostly harmless
Uenig at geværlyder bør komme fra kontrolleren. Sitter jo med den i fanget, og det er jo aldri der gønnern er. Mye riktigere at de lydene kommer fra senterhøytaleren. Men jeg er heller ikke så glad i å høre audiologgene der heller nei.

Resogun kjører alle announcer-lydene der. Unødvendig i det spillet, men satte meg på tanken at det må være en god idé i couch-coop spill. Om powerup-annonseringen kom bare fra kontrollen til spilleren som fikk den mener jeg. Det er høyt nok til at alle hører det likevel. Tror det kunne funka godt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er det mulig å blokke en tråd? Innrømmer glatt at jeg er så misunnelig på dere med PS4 at det gjør vondt
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hvordan kan du være misunnelig for en konsoll med NO GAMES?

Jeg kjøper den når KH3 eller ett av de nye MGS-spilla kommer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Vel, har hatt lyst på konsollen siden annonsering, har vært gira på både Resogun og Killzone siden annonsering, samt at jeg tror Battlefield 4 funker ganske nais på det. PS4 er den eneste konsollen jeg har oppriktig hatt lyst på til lanseringsdato, noe som ikke har vært en ting jeg har brydd meg om før. Slik jeg ser det har den funksjonene, grensesnittet og komformiteten jeg har vært ute etter i en konsoll hele veien. Så for meg er det spill nok på maskina, og det er ikke kun spilla som trekker meg mot den. Lodin-trollinga funka dårlig, Sjuttleik
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Fikk ENDELIG til å putte penger i Sony-lommeboka. Har faen meg prøvd hele helga. Løsningen var å gå gjennom Sony Network sine nettsider, og føre over gjennom PayPal. Nå blir det Need For Speed Rivals og Knack :) Blir gøy å prøve litt andre sjangere enn manneskytere.

Forøvrig fullstendig mongo at man ikke kan prioritere nedlastinger, selv om de går rimelig raskt.
 
Ja, ikke kan man sette nedlastninger på pause heller. Satser på at de fikser dette i fremtiden
 
Jeg spiller Battlefield 4-kampanjen og...storkoser meg? Sweet grafikk, spillet flyter som smør på PS4 og oppgavene er relativt interessante så langt. 4 nivå uti kampanjen nå.