[PS4] PS4 bice urn unit

Utfordrer deg til å forsøke slå highscoren min på Resogun på Experienced. Driver kriger med broren min om førsteplassen men greit få med noen flere. Så legg gjerne til "Nexxi" om du er up for it.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy

Denne virker ikke dum. Kanskje like greit at jeg stod over det originale Pulse-headsetet.

Jeg forstår vel og merke ikke hva den nedlastingsgreia for de enkelte spilla er for noe. Har alle spill sitt eget lydbilde man kan laste ned som er spesielt tilpasset Pulse? Jeg forstår ikke.

e:
Both the Gold and Pulse headsets will also be compatible with the free Headset Companion App, slated to hit the PlayStation Store this month. Through the app, players can download developer-created sounds modes tailored for their game's audio. The app will launch with a mode designed by Sucker Punch for use with InFamous: Second Son.
 
"Developer-created sounds modes tailored for their game's audio" ... det høres grådig mye ut som ... øh, spill-lyden som vanligvis følger med på DVD-ray-en?

Eller mener de at jeg skal sitte å høre på spillyden separat, f.eks. som motivasjon til å gjøre leksene mine?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De mener at lydinnstillingene i lytteklokkene (bass, diskant, iiikvalajser el.lign.) er stilt inn spesielt etter spillet du spiller. Obv.
 
Ikke Pulsating®© Bass®© Impact®©? Tsk, tsk...
 

Lodin

Der Waaaah
Kontrollen er ihvertfall hella nice. Kjøpte en istad og med DS4Tool funker den som smør. Det er en wrapper som lurer Windows til å tro du har plugga i en 360-kontroller og samtlige funksjoner funker som de skal. Spella litt Spelunky nå og fy faen så mye bedre det er med en D-pad som ikke suger midd.
Alt annet er også på plass så du kan bruke touchpaden som mus og endre fargen på lyset. Eneste som virker litt knot er å skru av padda. Hmm.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional

Denne virker ikke dum. Kanskje like greit at jeg stod over det originale Pulse-headsetet.

Jeg forstår vel og merke ikke hva den nedlastingsgreia for de enkelte spilla er for noe. Har alle spill sitt eget lydbilde man kan laste ned som er spesielt tilpasset Pulse? Jeg forstår ikke.

e:
Sjekka ut nå, det koster jo ikke mer enn $99 i USA iallfall. Kan fort bli aktuelt. De gamle TB-ene begynner å bli slitt etter et tusentalls cod-timer. Si fra hvis du finner ei sjappe som pusher, har ikke klart å finne dem i noen som helst europeisk nettsjappe iallfall.

Edit: £80/€90 selvsagt...
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Kontrollen er ihvertfall hella nice. Kjøpte en istad og med DS4Tool funker den som smør. Det er en wrapper som lurer Windows til å tro du har plugga i en 360-kontroller og samtlige funksjoner funker som de skal. Spella litt Spelunky nå og fy faen så mye bedre det er med en D-pad som ikke suger midd.
Alt annet er også på plass så du kan bruke touchpaden som mus og endre fargen på lyset. Eneste som virker litt knot er å skru av padda. Hmm.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Lodin: du kan skru av kontrollen ved å holde inne playstation-knappen til den rett og slett er av.
Har testet den en god del jeg også, og dpaden gjør at den for meg er mer aktuell enn 360kontrollen.
Har forresten en bluetoothdongle ekstra her hvis noen vil teste. Må bare finne den. :)
 

Lodin

Der Waaaah
Også fett at man kan skru av og på musa med L2 + "museklikk" og R2 + L2 + "Museklikk" når som helst. Spilla gjennom andre episode av Wolf Among Us nå og det var litt irriterende at spillet skifta over til muskontroll om jeg kom borti plata fordi jeg prøvde å trykke på start der Dualshocker hadde knappen før. :p
Uansett gikk slåssinga og QTEene mye bedre denne gangen fordi stikkene eier. Med en gang jeg dytta litt på en av dem slo det meg at de er omtrent like resistente som Nintendo sine.
Og for å slå den av åpner man wrapperen som uansett må kjøre og deaktiverer padda. Etter det kan man dra ut USB-ledninga.
Håper det neste kisen som har mekka dette gjør er å la lyset skifte farger mellom intervaller. Det hadde vært gloriøst glorete. :D
 

Terje

mostly harmless
Det greieste den kunne gjort med lyset var og latt fargen representere batterikapasitet. Grønn for full pupp, gul for midt på treet og rødt for dårlig for eksempel. Noe a la det MotioninJoy kan gjøre med led'ene på DS3.
 
Sjekka ut nå, det koster jo ikke mer enn $99 i USA iallfall. Kan fort bli aktuelt. De gamle TB-ene begynner å bli slitt etter et tusentalls cod-timer. Si fra hvis du finner ei sjappe som pusher, har ikke klart å finne dem i noen som helst europeisk nettsjappe iallfall.

Edit: £80/€90 selvsagt...
Gamezone har til 898,-
Har forhåndsbestilt, får håpe det ikke er noe drit uten antydning til grei lyd og god bass...
 
Hvorfor skal du kjøpe deg det headsettet, når Pulse er 100x kulere og bedre? Jeg har testet begge, og føler Pulse som koster deg 200-300 kr mer er WØRTH it.

PS: BassImpact™ er jo faen meg beste som har skjedd headsets!
 
Har ikke testet Pulse men vi får se om headsettet jeg har bestilt er brukbart. Hvis ikke så benytter jeg angreretten og eventuelt bestiller Pulse istedet