[PS4] PS4 bice urn unit

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kommer på besøk snart jeg da hehe!

Edit: Men ja, for å præke litt mer om det der, så... altså, jeg har ekstremt lyst på en Oculus Rift og håper det blir en suksess. Noe som er litt trøblete, for jeg veit innerst inne at Oculus Rift er et sidespor, en blindgate, det er juks og fanteri som bare forverrer alt: Ekte 3D er ikke å trikse sammen en effekt med to 2D-skjermer du klistrer foran øya. Men kanskje det er akkurat det som må til? Økt interesse for 3D kan øke interessen for ekte 3D, og da 3D som blir noe mer enn en gimmick - altså ikke den derre miserable 3D-film-bølgen som kom for et par år siden - og det er det faktisk bare ett medium som i det hele tatt kan tilby. Uansett, ja, jeg er misunnelig og greier, og jeg har ekstremt lyst til å dille med det der SDK-et. Lurer på om @Novastrum har tenkt det, jeg. Mhm.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg forstår ikke helt argumentet med at 3D-en er trikset til? Det er da ikke noe mer fiksfaks enn virkerlighetens 3D-visjon som også er trikset til ved at vi har to øyne. Hjernen vår oppfatter det som ett bilde, og så lenge responsen på input føles naturlig så bør det være ett fett om det er hacking rett inn i den optiske nerven, et matrix-stag rett inn i nakkemargen som peprer hjernen med virtuelle inntrykk, eller om det er miniprosjektører eller små flate høyoppløste skjermer som sender lys inn i øyet.

Jeg prøvde DK1 og var ganske frelst allerede da. Har egentlig hatt planer om å punge ut for DK2 siden jeg leste om crystal cove.
Har ikke sett for meg å utvikle noe med SDK-et, men ser ikke bort i fra at jeg i alle fall tar en kikk på det. Skal prøve å drasse det med på s´kro´a i høst hvis det blir i år og.

Er ikke noe å være misunnelig på, order today, betal med skattepenga!

SONY-Edit: Ser forøvrig ut til at folk er fornøyd med SONY-prototypen også:
http://www.polygon.com/2014/3/19/55...-playstation-4-virtual-reality-helmet-is-much

http://www.theverge.com/2014/3/19/5526730/sony-morpheus-vr-headset-compares-well-to-oculus-rift

Gode nyheter for VR-fremtiden.

Edit2: kanskje det er mulig for en mod å lage et eget VR-emne av disse postene?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg forstår ikke helt argumentet med at 3D-en er trikset til? Det er da ikke noe mer fiksfaks enn virkerlighetens 3D-visjon som også er trikset til ved at vi har to øyne.
Ja, jeg ser poenget. Og... vel, jeg er jo så klart svar skyldig siden jeg ikke en gang har noe fiktivt eksempel å peke på som "ekte 3D", unntatt The Matrix-jacking da. Oculus Rift suger spenna vekk fra hjernemarg-pluggforskningen, Erna må trekke sei?

(Når det er sagt: Det blir nok en Riculus Oft, når den en gang er ferdig.)
 

Terje

mostly harmless
Elite Dangerous skal støtte Oculus Rift. At jeg er sugen på Oculus Rift har dermed ligget i korta lenge. Men er spent på den nye Sony dingsen, om den er vassere og kan brukes på PC også så er det ikke umulig at man svinger den veien istedet. Vi får se hva som skjer.
 

Lodin

Der Waaaah
Oculus kommer ikke til PS4 fordi maskina rett og slett ikke er kraftig nok til å rendre nær 120 FPS som trengs for stødig framerate i 3D. Så da spørs det åssen Sony løser det.
Jo også kommer MS også med no headset, men det er det ihvertfall ingen som bryr seg om.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Er det noen spennende spill på horisonten? Jeg kan forsåvidt pløye gjennom ekstra-greiene til Ground Zeroes, men... nei. Såvidt jeg kan se, så er det ikke noe av interesse før midten/slutten av mai.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
'Daylight', ja. Oppe til vurdering. Ble ikke imponert av 'Outlast', som er litt i samme bås. Får håpe at dette er mer gjennomført.

Den neste ordinære, store titelen er Wolfenstein-rebooten i slutten av mai. Deretter kommer 'Watch Dogs' noen dager senere.
 
Child of Light lanseres etter sigende 30. april. Vestlig take på JRPG, eller noe der i gården.


Et "indiespill" produsert inni et "trippel-A" studio. Laga av Far Cry 3-skaperen. Dere veit, han selvutnevnte liksom-SJW-fjompen forkledd i fåreklær. Eller var det ulveklær?
 
Sist redigert:
Runda Infamous i tre-fire intense økter, og herrejemini som PlayStation 4 bråker under bruk. Har hatt den stua vekk inntil nå, så dette var nytt for meg. Vifta går på full måkkings etter en liten halvtime, og holder seg der resten av spilletida. Selv min rimelig bråkete superpese (anno 2012) må se seg slått på desibelnivå.
 

Novastrum

Feminist-elitist
http://www.reddit.com/r/PS4/comments/1rxgvq/psa_for_those_with_a_ps4_with_a_really_loud_fan/

TL DR; For people with a crazy fan that sounds out of whack, it probably is out of whack, it shouldn't be that loud. Call Sony and get a replacement.

UPDATE: I called today because they still haven't sent me the box, and I asked why I wouldn't just be getting a new PS4, the girl this time told me they are definitely sending me a new one because they don't have time to fix all the ones they are getting in.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Hmm, kan du ha fått en defekt maskin? Jeg kjenner ikke igjen det støynivået du beskriver i det hele tatt. Min står oppå stereobenken ca. 1,5 meter fra der jeg sitter. Altså jeg hører jo at vifta begynner etter hvert, men det er ikke sjenerende i det hele tatt.
 

Lodin

Der Waaaah
Problemet er sansynligvis at en av viftene maskina vanligvis bruker ikke funker så hovedkortet eller no går varmt. Da skrur maskina på nødvifta som høres ut som en jetmotor. Så ja, det er bare å få den bytta.

Sånn ellers lasta jeg ned Dynasty Warriors i dag og stussa over at det ble ferdig med 23 gig etter bare noen timer. Det var såklart bare tull og det var bare lasta ned nok til å spille tutorialene. Det er forsåvidt en jævlig kul feature, men man må inn i menyene i settings å grave for å se hvor mye av spillet som faktisk er lasta ned. Litt knotete at de ikke bare viser det på hovedmenyen og jeg håper det kommer no endringer med no firmware.
Noe neste oppdatering av sjappa derimot får ved neste oppdatering er muligheten til å preloade ting sånn som Steam. Det vil hjelpe på betraktelig og gir en konkret grunn til å forhåndsbestille spill. ^^
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Endelig fått meg en ps4 i hus. Jeg snubla tilfeldigvis gjennom Spamboksen min i dag, og fant et "helgetilbud" på Netshop.
ps4 med Infamous og Xbone med Fifa 14 til 4600. Jeg synes nå det var litt i drøyeste laget, men nå orker jeg bare ikke vente mer, så jeg råna gjennom halve Vestfold og plukka med meg en i sta.

Jeg ser forøvrig at dette er en spansk versjon (det samme som WiiU-en min som jeg kjøpte på Expert.)
Jeg regner med at alle forbrukerrettigheter fortsatt gjelder?
 

Lodin

Der Waaaah
Ja, men fordi det er en maskin ment for Spania kan det bety at den må sendes dit eller hvor enn spanske maskiner sendes til reprasjon om den skulle få bråkete vifte eller no.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Oj, der ramla det inn en bestilling på PS4! Det visste jeg ikke i dag tidlig, men så leste jeg en artikkel om at det kunne være trøblete å få tak i en før 30 Mai, så kom det en kar og sa at han hadde fått en fra dustin home et par dager etter bestilling. Jeg hadde store planer om å vente med å kjøpe en til rundt midten av Mai.
... så kom jeg plutselig på at jeg skulle være gressenkemann om en uke, og hva er egentlig vitsen med å utsette kjøpet. #YOLO

My mind - or; how it works to make me accept it´s actions.