[Multi] [PS4, Bone og PC] Batman: Arkham Knight - Arkham? Jeg kjenner ham ikke engang!

Lodin

Der Waaaah
#22
Jeg har drept folk i alle tidligere Arkham og det skal nok gå greit i dette og. =D
Utsettelsen er forøvrig ikke mye overaskende. Jeff eller hvem det var hos Giantbomb sa nylig at det kjørte som en haug med ræv på PCen de viste det fram på. Frameraten var ikke spillbar og det kræsja flere ganger.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Spillen er snart ute og jeg er klar for mer Batmannings. Er Jokern faktisk dau? Er Harley virkelig gravid? Hvem er egentlig The Gotham Knight?


Selvom jeg har hørt bleh ting fra noen anmeldere om Batmobilen så gleder jeg meg. Fordi faens Batmobilen!
Sånn ellers gleder jeg meg, dette blir bra. Jeg tror jeg har fått spoila hvem Gotham Knight er, men det spiller ingen rolle.
Dette er meg nå:
 
Sist redigert:

Drauden

SGs kollektive lillebror
#24
Føler ikke batmobilen helt, er mer gira på å fly gjennom Gotham. Og herregud, den grafikken. Det regnet.

Helt åpenbart årets geit dette.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#26
Steam-nøkkel koster ca. 286,- på greenmangaming med voucher-kode (står på forsiden).

Også:

Disable 30FPS Cap
As Batman: Arkham Knight is a console port, its developers, for one reason or another, have capped the game's framerate to 30FPS by default. There is no way to uncap this framerate lock within the game itself so you'll need to edit a configuration file within game's folder.

Go to the Batman: Arkham Knight folder and find the "Config" folder

e.g. C:sukk:Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Batman Arkham Knight\BMGame\Config

Open the following file with a text editor like Notepad: BmSystemSettings.ini

Press CTRL+F to search, and paste the following line:

MaxFPS=30.000000

Press "Find"

Now edit the 30.000000 value to set desired your desired FPS.

If you want to cap the game at 60FPS, the string should look like:

MaxFPS=60.000000
Har omtrent aldri de tekniske problemene som andre brukere nevner - så satser på at dette er tilfellet nå også. Kommer til å bli bra.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Dumme modder som ødelegger tråden min.
Da ødelegger jeg og. Arkham Knight er: *trommerull*
Jason Todd! Lol.
 
#28
Betalte 150 kr for Batman. Glad for det nå.
Ser ut som man kan få nesten 60 fps med alt på max med titan x sli i 1440p så det er jo godt nytt :p
 

Nabbe

Har fin hatt.
#29
Henter spillet på Gamestop, kommer hjem, finner ut at hun glemte å gi meg koden til Red Hood-dillet. Okay. Taster inn de tre DLC-kodene jeg har fått med. Day one patch. Installering. FERDIG! Starter spillet. Logger inn med WB-brukeren min for å få ANIME BATMAN ... okay, på tide å spille. Nei. Ikke ferdig installert. Vennligst vent syv minutter til.

TV-spill i 2015 altså. I det minste får jeg vel i alle fall spilt spillet når det er installert, i motsetning til de som kjøpte det til PC.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#30
Er jo ikke rart folk klager, når det er dette de klager over:


Selv synes jeg det ser milevis bedre ut enn 30 FPS-locked konsollversjon
 
Sist redigert:

Novastrum

Feminist-elitist
#31
Oppdatering - kjørt det i gang nå, og som forventet er hylekoret sterkt overdrevet. Kjører 1440p 60 FPS cap på et vanlig midrange-kort (GTX 780 3GB) og det går glattere enn Arkham City gjorde i 1080p når jeg først spilte det på et GTX 580 for et par år siden. Har ikke testet å skru opp teksturer i high, og ikke aktivert gameworks, men det ser helt fantastisk ut allerede. Har ikke oppdatert driverne enda (har 352.86), så hvis en patch og nye drivere gjør det enda bedre, så er jeg storfornøyd.
Kanskje det er fordi jeg har godt utvalgte komponenter i PC-en ellers - men som sagt har jeg aldri hatt trøbbel av typen mange nevner når det kommer nye spill.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#33
(heh)lo world

Glemte jeg å si at det fortsatt kjører som glatt smør?
Vel, det gjør det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Rakk bare å teste benkmerket før jeg satte i gang med dagens dont i dag, men der var det ikke et framedrop å skue med alt på maks gett. Sto 60fps selv om jeg ikke hadde slått det på, dog; kanskje spillet løy til meg. Får teste nå. Håper i det minste dette ikke er så jævlig søplete skrevet som de forrige jeg har testa (Asylum og City). Og at kampsystemet er vettugt. Hehe.
 
#35
Yetipants: evig optimist.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Har bare spilt en snau time, men det ble en solid "niks" på begge så langt, iallfall. Og Poison Ivy er fortsatt noe av den mest talentløst harry visuelle spilldesignen i nyere tid.



Når det er sagt, så er græffiksa ordentlig Jesus. Det regnet der... det regnet. Bare. Det regnet.



Og, heh.



Edit: Kan jo skrive litt mer om spillet også da!

Altså, det er det samme som før, bare at du har Batmobilen. Som enten lar deg suse rundt eller - hvis du holder inne LT - plutselig gjør om spillet til en tredjepersonsskyter av den gamle skolen, som var småsært. Bilen blir til en tank, og du kan sirkelstrafe rundt ubemannede tanks og blæste dem med gønneren din til du lader opp missiler og så kan du skyte en runde med dem og så gjentar du til alle er sprengt. Meninga er vel at det skal være en avveksling, og det er jo artig nok, men det spørs litt hvor lenge det holder.

Kampsystemet er sitt gamle jeg, og det må jo finnes noen som liker det, men eeeeeeeeeh. Simon Says med masse slowmo og flashy effekter som distraherer deg fra at du bare moser knapper og innimellom trykker Y eller B avhengig av om det blinker noe blått eller rødt over hodene til fiendene. I Arkham Asylum var kampene en straff for å suge på stealth, men akkurat det ble borte i bysekvensene i City og det er tydeligvis det samme her så nå er det bare blytung og døll slåssings minus at du kan ta en icebreaker før du er spotta.

Det som irriterer meg med dette spillet er at jeg bare såvidt har spilt det, men allerede kan forutse alt jeg kommer til å oppleve hvis jeg setter meg med med det seinere fordi det ikke finnes noe her som ikke er resirkulert enten fra tidligere spill eller andre populære serier. Det er jævla synd, men sånn har det blitt i AAA-verdenen; dette er hovedårsaken til at jeg nesten ikke interesserer meg for storspill lenger.
 
Sist redigert:

Novastrum

Feminist-elitist
#37
Historien i Batman-spillene har vel aldri vært noe å slenge gamla i veggen for. Men liker du ikke actionen heller er det nok dessverre ikke mye å hente her.
MEN: prøv det mer enn et par timer, det er ikke som om disse spillene er noe man blir hekta på med én gang - det er alt for mange systemer og distraksjoner til at det setter seg.

Man kan sammenligne slåssingen med den digge følelsen man kan få av å spille Bejeweled-lignende greier. Det er ikke nødvendigvis ferdigheter på et særlig nivå, men det er samtidig det som gjør det mulig å lage et system som er så sinnsykt flytende. Når det er sagt så vil jeg også anbefale å teste vanskelighetsgrader uten counter-markørene, da føler man seg mer pro når man bejewler 20 stk på en gang.

Jeg er glad for at Rocksteady og Arkham-spillene finnes - jeg er også glad for at ikke flere spill er sånn.

Og sånn at det er nevn; spilt et par timer i kveld, og jeg liker det jeg ser.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Jeg er glad for at Rocksteady og Arkham-spillene finnes - jeg er også glad for at ikke flere spill er sånn.
Vel, mitt problem er som nevnt det motsatte. Jeg likte Arkham Asylum godt nok til å spille gjennom, men orka knapt en time av City fordi det var så ekstremt assassinscreedifisert og jeg har fått skikkelig nok av den typen spill. Det første var en fin Metroid- og Metal Gear Solid-hybrid, men det andre var for utvanna for meg. For all del, dette er godt håndverk, men jeg gir faen i Batman og er lei av Assassin's Creed-opplegget sååååå.
 
#39
Jeg trodde forresten Batman ikke skulle drepe ? Eller gjelder ikke det når det er bilen hans som gjør det ? Fordi jeg meier ned sivile og sprenger istykker fiender om hverandre. Da kunne han vel like så godt tatt med en hagle og skutt ned de resterende så hadde man sluppet det forferdelige combat systemet.

Ellers føler jeg meg like uengasjert som i City. Skal prøve å gi det en 2-3 timer denne gangen og se om jeg liker det dog.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#40
Dette spillet gav meg nettopp den største støkken jeg har fått siden noensinne av et videospill. Random encounter encountered.


Angående Assassins Creed, så har jeg aldri klart å spille et av dem mer enn et par timer. Forstår ikke helt sammenligningen. Batman har varierte oppgaver, i det minste.