PSN er fortsatt nede og snuskebukker har all informasjon om deg og morra di

Novastrum

Feminist-elitist
#81
Vedder på at det er oppe om ca. ei uke.

 

Lodin

Der Waaaah
#82
Her kan vi se da, at folk er lei av å ikke kunne spille CoD online, så de bytter inn PS3ene sine, i 360er. Kommer vel ikke som noen stor overaskelse.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#85
Hadde faktisk vært rimelig nice hvis dealen med Portal 2 gjaldt for alle spill. (Og selvsagt huggærne Steam-salg på PS3/4-spill, mhhhhm.)
 
#86
Ja, det hadde vel vært noe. Sony annonserer at neste konsoll heter SteamStation, og er et eksklusivt samarbeid mellom Valve og Sony. Valve styrer online delen, mens Sony holder seg til hardware'en.
 
#87
Litt sånn omvendt SEGA med andre ord. Ca. Er det teit av meg å ønske noke sånt så mykje at eg allerede gleder meg basert på eit liksomrykte satt ut av meg sjølv og utbrodert videre i 3 poster?

Ja, det er teit. Men så er eg trøtt og alt er plutselig greit.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#88
Å da var PSN funksjonelt igjen

edit: bare den nye firmware oppdateringen
 
#89
Hei, slappav litta gutta.
Etter mine kilder så kan PSN komme opp denne uka her. Jeg fikk faktisk melding idag tidlig av min kilde, at alt går etter planen. De har bare satt den datoen i værste fall, men jeg får ikke lov til å dele ut alle detaljer rundt dette.

Later Haterz

:smugdog:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#90
Nilo smugger det opp, ass. :D

Laster ned oppdatering nuh! (Sånn at jeg kan gå tilbake til å ikke spille særlig mye online uansett, altså.)

RettEtterEdit: Men nettverket er ikke oppe i Norge ennå, så jeg får ikke skiftet passord. :(
 
#92
Buggz, kan ikke du forklare meg litt hvorfor du og de fleste her føler seg så utrygg?

- Altså hvis du er utrygg fordi noen av spenna dine blir ”stjålet” fra kortet ditt, selvom så å si alle banker i Norge dekker dette.
- Altså er du utrygg fordi noen har noe info om deg, og kanskje eller kanskje ikke kommer til å bruke det? Det finnes vel bedre metoder å finne info om deg. Kanskje du burde føle deg utrygg på google også? Kanksje SpilleGal også! Eller Facebook? Eller, hele nettet?
- Altså er du utrygg fordi SONY nå har jobbet på spreng og faktisk klart å komme seg tilbake på kort tid, og garanterer deg fortsatt en gratis tjeneste med PSN og troligvis den beste ”Advanced Security Technology” på markedet idag.
- Altså er du utrygg fordi Sony dreit seg ut, en gang.
- Altså er du utrygg generelt sett på din kjønnsoppfatning?
- Altså er du Ribba?

Fortell meg Buggz, hva mer er du utrygg på? Eller kanskje bedre, hva er du trygg på?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#96
Jeg digger at Sony først nå har fått seg
  • Avanserty Sikkerhets System (ASS)
  • mer kryptering
  • flere brannmurer
  • og et varselsystem
Vurderer sterkt å bli sikkerhetskonsulent gitt.
 
#99
Er det et genuint problem (allerede noen få timer etter at PSN kom tilbake) at det er overflod av MK spillere som velger Kratos online, eller er dette et problem de fant opp for å lage en dårlig tegneseriestripe?
 

Lodin

Der Waaaah
Er det ikke sånn at man unlocker ham via PSN-sjappa som ikke er oppe ennå? Ryktene vil uansett ha det til at han er imba som faen så det er sikkert en sansynlig spådom. :p