PSN Store Updates - Diskusjon

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#41
Demoer:
  • The Simpsons Game - Temmelig middelmådige greier. Tvilsomme kontroller og kamera, og verre siktesystem enn i GTA. Humoren er også av vanlig Simpsons-standard, altså temmelig pinlig dårlig.
  • Tiger Woods 08
Videoer:
  • Fallout 3 - Teaser trailer. Dette er den samme som ble sluppet for noen måneder siden, men jeg har ikke sett den i høy oppløsning før. :)
  • Pixel Junk Racers - Trailer. Testa US-demoen av dette. Småmorsomt, men ikke noe å betale for, IMO.
  • Lair - Tre nye trailere. World in Chaos tar for seg historia, Mastering the Beast skryter av den fantastiske SIXAXIS-kontrollen (XD), og When Dragons Attack er en behind the scenes-greie om dragene i spillet.
Wallpapers:
  • Pixel Junk Racers - To bakgrunner.
  • Lair - To bakgrunner; Good Dragon og Bad Dragon.
  • Folklore - En fin rød bakgrunn.
Everyday Shooter slippes idag på US Store. Et bra tidspunkt for å finne ut om norsk VISA funker på den amerikanske delen. Fortsatt en del timer til, dessverre.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#42
Ratchet and Clank-demo på 21% and counting. Raska selvfølgelig med meg Everyday Shooter til den snasne pris av ti amerikanske daler, og selv om jeg ikke kommer lenger enn fjerde brett på første spilling er det jammen snøre meg gode saker. Anbefaler å spille med lyset av og volumet på fullt, gjerne headset.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#43
US Store update omg EVERYDAY SHOOTER kun 38 MB, 9.99 dollarZZ! Og idag er det kun 54 kroner!



Sony har skrevet litt bakgrunnsinfo om spillet på den offisielle bloggen: From IGF to PS3: Everyday Shooter’s Backstory

Personality Profile: Everyday Shooter Creator, Jonathan Mak

Det er fullt mulig å kjøpe fra US Store med norsk kort. Jeg klarte ikke å koble sammen VISA-en til PSN-kontoen, da fikk jeg bare beskjed om at infoen ikke stemte (siden jeg fortsatt "bor" i USA). Gå heller på Add Funds i selve butikken, det funker av en eller annen grunn.

Demoer:
  • Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - I denne demoen spiller man i Metropolis (kjent fra de tidligere R&C-spilla), og får ødelegge den!
  • Conan - Hva er dette, egentlig? *laste ned*
  • NHL 2K8 - Ja det er vel noen som liker hockey også.
Videoer:
  • Uncharted - Behind the Scenes, Part 2 of 2
  • Folklore - Launch trailer.
Wallpapers:
  • Everyday Shooter
  • Ratchet & Clank Future - To nye bakgrunner
Filmtrailere:
  • Walk Hard
  • The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
  • Spiderwick Chronicles
 

Kilik

Lokal moderator
#44
Oki, kom med tilbakemelding på Ratchet & Clank. Har litt forventninger til den...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#45
Vel, første tilbakemelding er at nedlastninga er drittreg. 33% har min steget til nå, utvilsomt statene som innser at det er mye snop ute.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#46
Spilt igjennom R&C-demoen nå (morning guy kommer til å hate night guy imorgen). Det er demoen som har blitt vist frem på messer o.l. tidligere, og selv om du ikke har sett noe til det så veit du hva du kan forvente - plattform-action i steinstødig framerate, litt sånn halvveis anstendig kamera (litt upresis sikting og slikt, men det ække så altfor viktig) og masse flotte farger og slikt. Et par on-rails-seksjoner (bokstavelig talt) her og der for å gi litt variasjon til all skiftenøkkelsvinginga, og demoen avsluttes med et lite SIXAXIS-parti, hvorfor ikke. Alt i alt likte jeg det jeg spilte (selv om jeg føler jeg har spilt det før), så hvorvidt det plukkes opp i november avhenger av hva anmeldere her og der mener om fullversjonen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Burde være klinkende klart at Rune har missa poenget. Det er jo God of War som er en Conan-ripoff, for tusan. <_<

Eurogamer synes betraktelig bedre om spillet, akkurat som Gamer.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#49
Testa Conan-demoen. Joda, God of War-ripoff er absolutt ikke urettferdig. Omtrent helt samme kontroller, combosystem, kjøpe nye angrep ved å samle inn røde kuler, samme corny sintemann i hovedrollen. En del dårligere utvalg i fiender iom at man slåss mot pirater, men Conan-mytologien er så full av monstre og jævelskap at det ikke burde bli et problem på senere brett.

Introscena var skikkelig dårlig lipsynca, men hey de har Claudia Black. Kult nok.

edit: Fant akkurat ut at Claudia Black også har en rolle i God of War. LOL.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#51
Småtynt denne uka.

Ukas demo: Dynasty Warriors: Gundam - Denne har ligget på US store en stund. Ganske kjipe greier, spør dere meg. Trodde ikke dette spillet ville bli sluppet i Europa i det hele tatt.

Ukas video: Uncharted - Behind the Scenes, part 1 of 2: The Inspiration.



PS1-spill, alle koster kr 40,-
  • CTR: Crash Team Racing - OMG. Det ultimate kart-spillet, bedre enn noe Mario Kart noensinne. Jeg spilte det ufattelig mye på min gamle PS1, dessverre en brent kopi. Prøver å gjøre delvis opp for det ved å kjøpe det nå, og det anbefaler jeg alle å gjøre.
  • Everybody's Golf 2 - Ikke prøvd, men det skal visst være noe av det bedre som finnes av golfspill på konsoll.
  • Syphon Filter 3 - Aldri testet denne serien heller.
 
#52
SITAT(Thinaran @ 18.10.07, 17.39) 85959
  • CTR: Crash Team Racing - OMG. Det ultimate kart-spillet, bedre enn noe Mario Kart noensinne. Jeg spilte det ufattelig mye på min gamle PS1, dessverre en brent kopi. Prøver å gjøre delvis opp for det ved å kjøpe det nå, og det anbefaler jeg alle å gjøre.
  • Everybody's Golf 2 - Ikke prøvd, men det skal visst være noe av det bedre som finnes av golfspill på konsoll.
  • Syphon Filter 3 - Aldri testet denne serien heller.
[/b]

Er i samme båt som deg når det gjelder CTR. Spilte utrolig mye multiplayer. Likte det bedre enn Mario Kart selv. Hadde heller ikke originalen, så jeg gikk til innkjøp av dette nå.

Everybody's Golf 2 laster jeg ned om ti-tjue minutter, har bare spillt PSP versjonen av dette spillet. Sjekket ut noen bilder og grafikken ser ikke ut til å komme i veien for opplevelsen.

Syphon Filter 3 har jeg aldri spillt gjennom, men jeg ble aldri ferdig med de første to heller. Har allerede lastet ned den første, og regner med at denne havner på listen min etterhvert.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#53
er saa happy for CTR at jeg svarer fra ps3en min (macen er ikke kobla til), det er det eneste ps1-spillet jeg fortsatt har. skal lastes ned snarest!
 
#54
Veldig fornøyd med Everybody's Golf 2, som jeg aldri fikk prøvd på PS1. Like vanedannende som PSP versjonen, og sannsynligvis det beste golf spillet på PS3 for øyeblikket.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#55
Nytt på US Store:

Demoer:
  • Folklore - "PSU" Demo. Kan ikke tenke meg at det er noe annet enn den samme gamle demoen igjen.
  • Juiced 2: Hot Import Nights - Et bilspill med heite damer, topptrimma biler, og de råeste DJ-ene. Nei, jeg er ikke overbevist heller.
Videoer:
  • Uncharted - "Tech Dive". Teknologien bak Drake's Fortune.
  • Devil May Cry 4 - TGS Trailer.
  • Turok - "Dino Luring"
  • Burnout Paradise - "Steel Wheels" trailer
Wallpapers:
  • Eye of Judgment
  • Folklore
  • Ratchet & Clank Future
Filmtrailer: Rats & Ties

Blu-ray-trailere:
  • Incubus: Alive at Red Rocks
  • Underworld
Calling All Cars er også på tilbud fram til 25. oktober. Kun 5 dollar (ca 27 kroner).
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#56
Lite forrige uke, en del mer denne:

Nye PSN-spill:
  • PixelJunk Racers - Et småartig spill hvor du kjører en bitteliten bil i ring og skal utføre diverse objektiver. Dette spillet hadde aldri funket på SDTV.
  • Operation Creature Feature - For bruk med Playstation Eye. Hjelp blurbene å komme seg gjennom Lemmings-lignende brett. 40 kr.
  • The Trials of Topoq - Eye-spill. Led en kule ned et tårn ved å manipulere gulvet og objekter. 40 kr.
  • Aqua Vita - En interaktiv skjermsparer for Eye. Et akvarium hvor du kan plage fisken ved å lage skygger i vannet. 25 kr.
  • EyeCreate - Et program for å ta bilder og lage videoer med Eye, og legge til funky spesialeffekter. Gratis!
Demo: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Samme som kom ut for to uker siden i USA. Norsk release er 7. november.

DLC:
  • Ninja Gaiden Sigma - Rachel Master. Fem nye survival modes med Rachel. 35 kroner
  • Motorstorm - Halloween Livery. En ny Halloween-paintjob for Castro Robusto. Gratis.
  • Folklore - The Kidnapped Folk. Fire nye sidequests, en ny Folk, og en ny kostyme for Keats. 15 kroner.
Videoer:
  • Metal Gear Online - TGS trailer
  • Eye of Judgment - Introduction
  • Midnight Club LA - Trailer som ble vist i Leipzig
  • Tekken 5: Dark Resurrection Onlline - Trailer. Dere vet alle hva dette er.
  • Toy Home - Trailer. Her spiller du en trekkoppbil. Sannsynligvis et PSN-spill
Filmtrailer: Stardust

---------------------------------------------

US Store:

Nytt PS1-spill: Spyro the Dragon - $5.99

DLC: Piyotama - Halloween skin for dette spillet ... som jeg aldri har hørt om. (Gratis)

Videoer:
  • Bionic Commando - Trailer for det nye spillet. De som ikke får bennern når de hører den orkestrerte versjonen av BC-temaet er ikke skikkelige nerder.
  • Time Crisis 4 - Trail0r
Filmtrailere:
  • The Water Horse
  • P.S. I Love You
Nytt på Blu-ray:
  • Reign Over Me
  • AC/DC Live at Donington
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#57
Sent, men godt.

Nye PSN-spill:
  • Feel Ski - Et utforkjøringskispill woooo. Har ikke lest noen anmeldelser av dette. 65 kr.
  • Tori Emaki - En oriental «ambient experience,» for bruk med Eye. Aner ikke hva dette er. 25 kr.
  • Mesmerize (Distort) - For bruk med Eye. Lag lyder og bruk kroppen for å lage mønstre på skjermen. Hvordan man skal klare å «chille ut» mens man veiver med armene og skriker må dere ikke spørre meg om. 25 kr.
Demoer:
  • Juiced 2: Hot Import Nights - Bilkjøring. Bleh.
  • Pro Evolution Soccer 2008 - Foppall. Meh.
Videoer:
  • Uncharted - Introducing Naughty Dog. En liten video om gjengen bak Crash, Jak, og nå Uncharted.
  • Uncharted - Characters & Music.
  • Lair - Call of the Beast. Kutt ut Sony, ingen bryr seg om det ræva spillet deres!
  • Playstation Eye Trailer - Diverse Eye-titler
  • Motorstorm: Revenge Weekend - Trailer som showcaser det nyeste DLC-shizzet til Motorstorm.
Filmtrailere:
  • Aliens Vs Predator: Requiem - Redband-traileren som spoiler alle drapene i filmen. Men den ser steike fet ut!
  • Hitman - Har ikke store forhåpninger til denne, ass …
Wallpaper: Uncharted - Et svært kart i 1080p

---------------------------------------------

US Store:

Nytt PS1-spill: Twisted Metal 2 - $5.99

DLC: Godfather: The Don's Edition - Tre nye pakker. Favor Pack gir deg tre nye favor missions (gratis), Corleone Challenges har 12 nye challenges ($3.49), og The Don Collection gir deg en drøss med våpen, penger, og diverse nyttige og unyttige items ($7.49)

Demoer:
  • TimeShift - FPS hvor du kan føkke med flyten av tid. *teste*
  • Need For Speed ProStreet - Bilspill. Bleh.
Videoer:
  • Beowulf: The Game - Spill som Beowulf i de 30 årene før han møtte Grendel, og se hvordan han opparbeidet seg ryktet sitt. Jeg synes dette ser fett ut.
  • Burnout - "Roadster" trailer
  • Burnout - "Hawker" trailer
  • Burnout - "Annihilator" trailer
  • Need For Speed ProStreet - TV Spot
  • GT5 Prologue - TGS-video
  • Uncharted - "Massive"-trailer. Med musikk av Massive Attack.
Filmtrailer: The Bucket List - Dummeste navnet jeg har hørt på en film

Nytt på Blu-ray: Close Encounters of the Third Kind


Uncharted-demo neste uke!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#58
Firmware-oppdatering 2.00 i dag. Så rart, jeg var sikker på at 2.0 ville være den som hadde Home. Iallfall, en del nye funksjoner er lagt til, og Sony har slengt opp en videodemonstrasjon av noen av dem på den offisielle bloggen. (Men de har ikke fått knotet seg til å oppdatere endringsloggen ennå, hehe.)

Det første dere må gjøre er å skru av Information Board under Network, for det er bare no reklamedill. Vet ikke helt om jeg likte logoen de har mekka for Playstation Network, det ser ut som en sånn «verdensturnering i fotball»-logo. Men det nye Air Paint-themet er kult, men de kunne godt ha gjort bakgrunnsbildet til en .swf, siden maskinen støtter det. Hvis dere går på Theme vil dere også se at det står Install helt øverst. Det vil helt sikkert dukke opp noen brukerlagde themes etterhvert. :)

En annen ny funksjon i 2.00 er at man kan bruke PSP-en til å skru på PS3-en fra et hvilket som helst wifi-hotspot, for å spille av media og sånt. Har vel begrenset nytteverdi, men hvor fett er det ikke å skru på maskinen som står hjemme via INTERNETT?



Playstation Store er ikke oppdatert ennå.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#59
Der ja!

Nytt PSN-spill: Tekken 5: Dark Resurrection Online - 160 kroner. Hvis du allerede har kjøpt spillet, kan du laste ned online-modusen for bare 40 kr.

Playstation 1-spill: Cool Boarders - Ikke prøvd dette før, men har hørt positive ting om det, og det har visst en del fans her på forumet også.

Demo: Need For Speed ProStreet - As seen in US store last week. Fortsatt bleh.


Det var noen andre kjedelige greier også, men Spillstasjonbutikken hang seg. Så da så.

---------------------------------------------

US Store:

Demoer:
  • Uncharted - 1200 MB. Veldig spent på dette!
  • College Hoops 2K8 - :/
DLC:
  • MotorStorm - Devil's Weekend, ny festival med 5 nye kjøretøy, en ny bane, og 9 nye races. $5.99
  • Guitar Hero III - Velvet Revolver Pack og Foo Fighters Pack. $6.25 per stykk.
Videoer:
  • Ratchet & Clank Future - Launch trailer. Gidder ikke å se denne, for jeg har spillet på vei i posten.
  • Devil May Cry 4 - TGS-trailer 2
  • MotorStorm - Devil's Weekend trailer
  • Burnout - "Carson GT" trailer
  • Burnout - "Manhattan" trailer
  • WWE SmackDown vs Raw 2008 - Offisiell trailer
3 themes: Classy Pink, Nature, og Pixels.

Nye wallpapers: Call of Duty 4 - Fem forskjellige.

Filmtrailere:
  • One Missed Call - Hva faen, en amerikansk remake av denne filmen? Men den ble jo eksportert temmelig bra allerede, gikk på amerikanske kinoer og greier.
  • Sweeney Todd - Johnny Depp + Tim Burton bruker å bli bra greier. Men jeg er ikke storfan av musical-greiene deres.
Nytt på Blu-ray: Hostel Part II - Likte enern. Skal sjekke ut denne, men vil vite minst mulig.
 

Terje

mostly harmless
#60
SITAT
Det var noen andre kjedelige greier også, men Spillstasjonbutikken hang seg. Så da så.[/b]
Vel, det gjorde ikke min: Enda et par nye quests til Folklore (husker ikke pris), enda en ny bane og noen biler og dill til Motorstorm for en femtilapp, et nytt bak-scenen klipp fra Uncharted kalt Animation Overview (ikke sett enda), og en PSP skrytetrailer som skal vise hvor mange heftige features den har (heller ikke sett enda).