PSN Store Updates - Diskusjon

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#21
Nytt DLC:
  • Ninja Gaiden Sigma: Weapon Master Game Pack. Inneholder fem nye survival modes hvor du kun kan bruke et par våpen. Mestre hvert våpen og drep så mange fiender du klarer. Kr 35,-
  • Motorstorm: En ny rally-bil og en skolebuss, hver med tre forskjellige skins. Kr 15,-
Demo på Harry Potter and the Order of the Phoenix (488 MB)

Trailere:
  • Cocoreccho - Fullskjerm-versjon av Loco Roco. Her skal du visst bruke SIXAXIS-kontroll for å vippe skjermen. Gjetter på at dette blir et PSN-spill.
  • Heavenly Sword prolog-film nr 5, «The Day of the Warrior» og Making Of episode 5, «Creating the Music». Siden spillet slippes i Europa i morgen (vel, England) er vel disse de siste to episodene.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#22
Nytt PSN-spill: Loco Roco Cocoreccho! - 25 kroner. Sony selv sier det er mer en «interaktiv screensaver» enn et spill. En screensaver med leaderboards. Hm.

Trailere:
  • Jericho - Dette er den prerendrede som har vært ute en stund, med det teamet som undersøker en undergrunn og blir angrepet av spøkelser.
  • Heavenly Sword - (Corny) TV-reklame
Playstation 1-spill:
  • MediEvil - 40 kr
  • Syphon Filter - 40 kr
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#23
Jeg tok forresten endelig steget og mekket meg en ny Master Account, en som er bosatt i USA. Så nå laster jeg ned trailere på Soul Calibur IV, Everyday Shooter, Turok, BlackSite: Area 51, og demoer på Dynasty Warriors Gundam, Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix, PixelJunk Racers, og NBA Live 08. Hentet også ned noe musikk fra Lair.

Ligger en drøss med demoer på EA-sportsspill, bl.a FIFA 08 hvis noen er interessert i det.

Minuset er at jeg ikke tror man kan kjøpe ting fra US-butikken. De har jo mange flere PS1-spill enn oss europeere, bl.a Symphony of the Night.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#25
Venter fortsatt på at Sony skal putte ut dagens oppdatering, men i mellomtiden kan man jo sjekke den amerikanske delen. Dette kom ut forrige uke:

Videoer:
  • Devil May Cry 4 Summer 2007 Trailer - Bare en cutscene-trailer, men alt er in-engine. Kult nok.
  • Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - Ingen tvil om at spillet blir bra, men jeg synes fargene er litt glorete og figurene ikke så skarpe som i de andre spilla. Får håpe det bare er videoen.
  • Folklore: Realms and Creatures - Viser litt fiender, områder, historie, og gameplay fra spillet.

Demoer:
  • NBA 08 - Grafikken er fantastisk, men demoen var ikke akkurat nybegynner-vennlig, og jeg har ikke planlagt å begynne å spille basketspill nå. Hvis du liker slik tror jeg ikke du vil bli skuffet over demoen.
  • SEGA Rally Revo - Ser flott ut, men føles litt ... tilbakestående, i forhold til DiRT, hvor bilen din faktisk tar skade, blir skitten, og kan ødelegge autovern og andre hindringer. Dette er også et sånt "realistisk" spill, hvor hvis du tabber deg ut én gang, har du ingen sjanse til å ta igjen motstanderne dine.
  • Stuntman: Ignition - Ikke bare er det et bilspill, som jeg suger i, men man blir straffet hver eneste gang man gjør en feil. Føkk dette.
  • Skate - Har ingen planer om å teste.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#26
Og der kom dagens.

DLC:
  • Ninja Gaiden Sigma - Speed Master. Fem survival modes hvor både tid og helse er begrenset. Kr 35,99 (jeg tror noen bommet på 0-tasten da de skrev inn dette)
  • Motorstorm - Capitano & Varjack, en ny racing truck (70-talls pickup) og en ny mudplugger. Kr 15,-
Demoer:
  • SEGA Rally - Så det heter ikke Revo i Europa?
  • Folklore - Sannsynligvis den samme demoen som var ute tidligere.
Videoer:
  • inFamous - En lenger versjon av E3-traileren
  • Feel Ski trailer
  • PES 2008 trailer
Wallpapers:
  • Heavenly Sword - Fem bakgrunner fra prequel-filmene.
  • Warhawk - Tre bakgrunner.
-----------------------------
US Store:

Demoer:
  • Clive Barker's Jericho - 821 MB
  • NBA 2K8 - Mer basket. Jeg skipper denne glatt.
Videoer:
  • Eye of Judgment - Hvordan dette kortspillet fungerer. Virker artig, men å kreve en PS3, en spesiell matte, og et kamera går strengt tatt imot alt TCG står for.
  • NBA 08 - Upside Tutorial, hva enn det er.
  • Guitar Hero III: Legends of Rock - Trailer
  • Iron Man - Teaser fra filmen
  • We Own the Night - En eller annen dansedramafilm med Joaquin Phoenix og Eva Mendes
Wallpapers:
  • En hel haug, bl.a Ratchet & Clank, Devil May Cry, Lair, og LocoRoco
 

Novastrum

Feminist-elitist
#27
Takker for updates, men du burde faktisk teste ut SKATE, det er et anstendig prosjekt. Tar det forresten mye tid å opprette US-account? Og er det på noen måte ulovlig eller noe?

Forresten drit at klassiske spill har gått opp til 40 kroner. Også de som tidligere kostet 25,- Ikke F om jeg gidder å kjøpe for den prisen.
 
#28
SITAT(Novastrum @ 28.09.07, 14.23) 83657
Forresten drit at klassiske spill har gått opp til 40 kroner. Også de som tidligere kostet 25,- Ikke F om jeg gidder å kjøpe for den prisen.
[/b]
Playstation spill har alltid kostet 40 kroner stykket. Det er de virkelig gamle klassikerne som Championship Sprint og Joust og slikt som koster 25,-.

Forresten, tenkte jeg skulle nevne en liten ting om Syphon Filter på Playstation Store - spillet støtter ikke analoge kontroller, til tross for at den originale utgaven gjorde det. En liten skuffelse, for min del.
 

feytus

deep space 9mm
#29
Hvordan kan man registerere seg på den amerikanske delen? Er keen på å teste ut Skate, som av en eller annen grunn ikke ligger ute på EU-sjappa.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#30
Det er lett, bare gå på User -> Create new account -> Create Master Account. Så setter du bostedsadresse i USA (bare finn på noen gatenavn, ellers er jo 90210 California en evig klassiker), og sier nei takk når de spør om billing adress og sånt. Voila, du har tilgang til amerikansk PS Store. Kan ikke tenke meg at det skal være ulovlig, eneste du gjør er å føkke litt med statistikkene til Sony.

Burde ikke være noen sak å lage en japansk konto heller, jeg vet at flere av fighting game-folka på forumet har gjort det for å kunne spille Tekken Dark Resurrection Online med japanere.

Eneste minuset er at du må velge konto hver eneste gang du skrur på maskinen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#31
SITAT(StarEye @ 28.09.07, 14.14) 83669
Playstation spill har alltid kostet 40 kroner stykket. Det er de virkelig gamle klassikerne som Championship Sprint og Joust og slikt som koster 25,-.

Forresten, tenkte jeg skulle nevne en liten ting om Syphon Filter på Playstation Store - spillet støtter ikke analoge kontroller, til tross for at den originale utgaven gjorde det. En liten skuffelse, for min del.
[/b]
Det er de jeg mener. De koster 40,- nå. :grr:

Går det forresten ann å bruke "norsk" visa-kort på amerikansk PSN Store?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Så lenge det ikke er VISA Electron; de kortene krever at betalingsmetoden du bruker har støtte for å godkjenne den elektroniske signaturen på kortet, så med mindre du har en sånn leser i PS3-en og PSN støtter Electron, så går det nok ikke. Dette er forøvrig årsaken til at man ikke kan bruke VISA Electron på de fleste nettbutikker.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#36
Eller firetiden.

Demoer:
  • Clive Barker's Jericho
  • SKATE.
  • Bladestorm - Enda mer Dynasty Warriors-greier fra Koei. Dette er satt til hundreårskrigen mellom England og Frankrike. 874 MB
Videoer:
  • Haze - Gameplay-trailer/intervju med David Doak. Fire-player coop!
  • Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - Fire trailere som tar for seg forskjellige aspekter ved spillet: Launch, Moves, Control, og Aiming.
Wallpapers:
  • flOw - En fin blå bakgrunn.
  • Blast Factor - To bakgrunner.
Det har vært snakk om at US Store får Ratchet & Clank Future-demo idag. Håper det er sant.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#38
US Store:

Nytt spill:
  • Go! Sports Ski - Antar det er dette som heter Feel Ski i Europa. Baserer seg på SIXAXIS motion control for å hoppe, svinge, og gjøre triks. $2.99
Demoer:
  • The Simpsons Game
  • Bladestorm - Ok, jeg testet dette litt i går, og det var overraskende moro. Under den utmattende hundreårskrigen var det leiesoldatene som ble den avgjørende faktoren, og i Bladestorm spiller du en slik. Du kan velge om du vil slåss for Frankrike eller England, og på slagmarken kan du ta kontroll over en gruppe soldater, enten infanteri, kavaleri, eller bueskyttere. Etterhvert som du kjemper sammen med en viss gruppe, f.eks spearmen infantry, vil du få exp i Spears, og kan oppgradere angrep, antall soldater i en gruppe, øke kraften på spesialangrepene, o.l. på den gruppa når du kontrollerer dem. Fin grafikk og flott episk musikk.
Videoer:
  • Uncharted - Behind the Scenes, part I. Intervju med utviklerne av spillet om inspirasjonene, den visuelle stilen, plotet, og gameplayet i spillet.
  • Haze - Samme som kom ut i EU.
  • Metal Gear Online - Trailer
  • Eye of Judgment - Tutorial
  • NBA 08 - Key Control Tutorial
  • Tekkonkinkreet - Blu-ray filmtrailer
  • Surf's Up - Blu-ray filmtrailer
Wallpapers:
  • LocoRoco Cocoreccho! - Syv fargerike bakgrunner.
  • The Simpsons Game
  • Uncharted
  • Go! Sports Ski
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#39
Bladestorm er ganske moro, ja. Men jeg må si at voiceactingen er helt latterlig. De prøver å bruke alle sånn stereotype "gammeldagse" uttrykk som bare høres teite ut, og så prøver de gjerne å legge på en fake aksent oppå det. Ikke bra. Den ene stemmen du kan velge til karakteren din høres jo ut som The Swedish Chef. Venter nesten på at han skal rope "Charge, borkborkbork!"
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#40
Animasjonene til bartenderen er også alt annet enn troverdige. Jeg lagde meg ei dame første gang, og starter-rustningen hennes gjorde at jeg måtte kalle henne for Pink Sonya.