PSN Store Updates - Diskusjon

Jeg har en gigantisk kuk i ræva akkurat nå. Jeg kødder ikke, vi snakker bowlingkjegle her.

Testa Overlord-demoen nå, og hei, det var jo dritfett :D

Bare det ikke viser seg å inneholde kjipe tidsfrister à la Pikmin, så kan det godt hende jeg plukker opp dette når det en gang dukker opp under 300-lappen.

Jeg har en gigantisk kuk i ræva akkurat nå. Jeg kødder ikke, vi snakker bowlingkjegle her.
Oioi. Nicholas viser muskler.:dumbells: Er du så grusom sinna? Jeg gleder meg stort til neste gang du bemerker barnslig oppførsel eller usaklighet i hva andre gjør eller mener. Du er søt også da.

D

Deleted member 91

Gjest
:D Jeg skulle til å spørre hva faen du drev med. Det var med andre ord ikke meg. Men jada, jeg skal ikke hindre deg i å like bæsj, vennen min.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kojima-fans har grunn til å erge seg: Policenauts ble sluppet på PSN denne uka. I Japan.

Felles:
  • Overlord: Raising Hell - Demo ja. Fem wallpapers og et theme kan også nedlastes.
  • Everybody's Golf: World Tour - To tøser til nedlasting, kr 7,95 per stykk.

EU:

• Dark Mist - Dette har vært eksklusivt til Japan sin PSN i en god stund, og er så ferskt i Europa at Wikipedia ennå ikke er oppdatert for å reflektere dette. Dark Mist er et top down hack and slash action-adventure. Burde være nok å se på for å finne ut om dette er noe for deg. Kr 59,-
  • Command & Conquer: Red Alert - PS1-spill. Verdt å kjøpe bare for å se introen. Kr 40,-
  • WipEout Pure - Ja, det originale WipEout Pure til PSP kan nå lastes ned istedenfor å gå i butikken. Platinumpris, kr 199,-
  • PixelJunk Monsters - DLC-pakken Encore, med 15 nye brett på et nytt kart. Kr 25,-
  • Burnout Paradise - To trailere.
  • Brothers in Arms: Hell's Highway - Trailer 2.
  • HAZE - TV-reklame.
  • Themes: Warhawk - To forskjellige. Eye of Judgment - To stykk. PAIN - Hele 10 lamme themes

USA:
  • Dragon Ball Z: Burst Limit - Demo. Ingen kommentar.
  • Secret Agent Clank - PSP-demo.
  • Rock Band - Blondie - Hanging on the Telephone, Sonic Youth - Kool Thing, og The Clash - Train in Vain (Stand by Me). $1.99 per låt.
  • Rocketmen: It Came From Uranus - DLC med en ny story mode. Men gameplayet er sikkert like jævlig. $4.99
  • Mortal Kombat vs DC - Gamers' Day trailer.
  • Naruto Ultimate Ninja Storm - Announcement Trailer. Ser pent ut.
  • Themes: Haze, to stykk echochrome, og to stykk echochrome for PSP.
  • Filmtrailer: Pineapple Express - Red band trailer. Ny trailer, nå med banning!
  • Nytt på Blu-ray: Saawariya - Noe Bollywood-greier.

CyberK

Finner ikke på noe.
Ganske kult at man nå kan laste ned hele PSP-spill via PSN, spesielt nå som jeg har fått meg en litt mer enorm memory stick. Vurderer seriøst å kjøpe Red Alert bare så jeg kan se på introvideoen når jeg føler for det. Hvis jeg husker riktig, så hadde Playstation-versjonen filmklipp til ekstraoppdragene som de ikke hadde med i PC-versjonen. Om så er tilfelle kommer jeg nok helt klart til å kjøpe den. (Prisen av to kuleis er vel egentlig noe jeg er villig til å ofre uansett.) :laugh:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
søtter PS3 USB tastatur isåfall vet jeg hva som skal bli det første PSN spillet jeg kjøper :humre:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den støtter iallfall blåtanntastatur, noe jeg er temmelig sikker på at Red Alert til PS1 ikke gjør.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Felles:
  • Hot Shots Golf - 2 PSP-demoer. En Beginner og en Intermediate.

EU:

• Bourne Conspiracy - Demo.
  • Iron Man - Demo.
  • Ultimate Board Games - PSP-demo.
  • High Stakes Poker - Add-on-pakke nr 3. Inneholder en patch til spillet som gjør videochat mulig! En ny trailer har de slengt med også.
  • HAZE - Et videoklipp av KoRn som synger den nye låta deres, Haze.
  • Wallpapers: PixelJunk Monsters Encore x2, echochrome
  • Filmtrailer: Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull

USA:
  • The Con - Komplett PSP-spill. Aner ikke hva dette går ut på. $19.99
  • Rock Band - Oasis - Rock'N'Roll Star, Juli - Perfekte Welle, Pleymo - New Wave, Tokio Hotel - Monsoon, Les Wampas - Manu Chao, Muse - Hysteria, Die Toten Tosen - Hier Kommt Alex, H-BlockX - Countdown to Insanity, og Blur - Beetlebum (cover). $1.99 per låt.
  • PixelJunk Monsters - Complete Soundtrack. Nå kan du høre på den stilige musikken fra spillet også utenfor spillet. $2.99 koster det for albumet. 24 låter laget av den japanske ambient-gruppa Otograph.
  • Battlefield: Bad Company - Find All Five: Recon Kit og Support Kit trailere. Du kan få disse bonus-kit'ene gratis hvis du forhåndsbestiller og/eller signer opp for EA sitt Battlefield-nyhetsbrev.
  • Siren: Blood Curse - Debut Trailer.
  • Enemy Territory: QUAKE Wars - Team Play BTS Video og Launch Trailer. Hadde helt glemt dette spillet.
  • Brothers in Arms: Hell's Highway - "This Wasn't Supposed To Happen" Trailer.
  • GRID - Prerendret trailer.
  • The Chronicles of Narnia: Prince Caspian: The Video Game - Trailer.
  • Themes: High Velocity Bowling x3 og Graffiti Theme.
  • Nytt på Blu-ray: National Treasure 2: Book of Secrets (dårlig, men fortsatt bedre enn Da Vinci Code), First Sunday (negerkomedie), og Untraceable (Saw-ripoff med Diane Lane)

Nå synes jeg ærlig talt at PSN i EU og USA kan ta lærdom av japan og slippe masse PS1 spill. MANGE!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
EU:

• Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix - Jeg suger i dette. Nå med penere grafikk! Kr 75,-
  • Rayman - PS1-spill. Det originale Rayman-spillet er også det beste (tror jeg). Kr 40,-
  • MediEvil: Resurrection - PSP-spill til Platinum-pris. Kr 199,-
  • Army of Two - Veteran Game Pack. To nye kart til coop-kampanjen, og en alternativ slutt på spillet. Gratis!
  • Super Stardust HD - Solo & Team Mode Trailer.
  • Overlord: Raising Hell - Trailer.
  • Metal Gear Solid 4 - E3 trailer. Gammel trailer som ikke har vært ute på PSN før.
  • Wallpapers: En veggtapet fra PixelJunk Monsters og to fra det nye Prince of Persia-spillet

USA:
  • Rock Band - Denne uka får vi album nummer to, og det er den selvtitulerte plata til new wave-bandet The Cars. Tracklist på Wikipedia. Jeg har aldri hørt om dette bandet. Det komplette albumet koster $14.99, eller $1.99 per låt hvis du foretrekker det.
  • Dead Space - Animated Comic Issue #1. Med idiotisk *BLEEP*-ing over alle banneord (omtrent ett i annenhver setning).
  • Enemy Territory: QUAKE Wars - Human Juicer og Projectile Dysfunction-trailere. Spillet kom ut den 27. denne måneden.
  • Battlefield: Bad Company - DICE Dev Diary og videoblogg fra menig Sweetwater.
  • Project Origin - Teaser-trailer fra det som blir oppfølgeren til F.E.A.R.
  • Top Spin 3 - Debut Trailer.
  • Wallpapers: To fra det nye Prince of Persia-spillet
  • Nytt på Blu-ray: No Country for Old Men og Enchanted.

CyberK

Finner ikke på noe.
Rayman er jo teh shit. :elsk:

Satt faktisk og spilte det på PS1 for ikke så aaaaaltfor lenge siden, god som gull ennå.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Oh yes, det skal jeg bruke 40 spenn på! Fungerer fint som avslappende spill mellom all high-tech-next-gen greiene vi ungdommen driver med for tiden.

Når jeg får ny PS3 fra Expert (forhåpentligvis før MGS4 er ute) så blir nok Rayman det første jeg laster ned fra PSN. Det må jo være det perfekte PSP spillet, og ikke fullt så ille på PS3 heller kan jeg tenke meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så Pusleslåsser er ikke ute før nå? Bare ett år etter Xbox Live Arcade-utgivelsen, altså. Bra jobba.

Sånn ellers kan jeg jo også nevne at hvis du ikke har spilt Puzzle Fighter før og liker puzzle-greier hvor du konkurrerer mot andre (type Tetris og Meteos), så er Puzzle Fighter et must. Avhengighetsskapende til tusen og flott designet, med fire (litt) forskjellige spillmodi. Duger bra online også.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Pusleslåsser kom faktisk ut i USA for et år siden, samtidig som X-BLAH. Bare Europa-utgaven som er treig av en eller annen grunn*.

* grunnen er at Sony hater Europa